Krista Siegfrids ärsyttää (Voice of Kids)
Tykkään aidosti musiikkiohjelmista, seuraan varta vasten Idolsit, X Factorit, yms niin kotimaisina kuin usa-versioinakin, mutta nyt tää uusin lasten lauluohjelma on jäänyt kokonaan katsomatta. Ok, tiedän ettei ole mikään hirveä asia jättää sarja seuraamatta, mutta kun siihen on niinkin inhottava syy kuin mielipuolinen Krista! Luulis että lapset jo pelkäisi tuollaista itsensä ympäri pyörivää maanista ja kimittävää hullua! Mikä sitä vaivaa? Olenko ainoa ketä kyseinen tyyppi ärsyttää?
Toivottavasti poistavat ensi kaudesta jos ensi kautta edes tulee, koska ei tuollainen nyt kovin hyvää mainetta voi sarjalle kantaa. Olisi hyvä jos siirtyisi vaikka Tea Hiillosteen kaveriksi Juniorin välijuontoihin!
Kommentit (50)
Huomionkipeä se on. Se ei tajua että ohjelma on Lapsia varten, ei Häntä varten. Aikuinen ihminen menee kuin joku maaninen hyperorava jolla silmät pyörii päässä luin hedelmäpelissä......Ärsyttävä
Krista on varsinkin tässä lasten Voice of Kidsissä ihan mahdoton. Hyppii tuolille ja hieroo sitä pylvästä ja huutaa. Ja vääntää sitä iänikuista ruotsiaan. Ja kiinnittää ihan liikaa huomiota lasten ulkonäöllisiin asioihin. Arttu valitsi sympaattisesti hyviä laulajia eikä hänelle ollut pääasia lasten ulkonäkö. Eikä hän huutanut koko aikaa toisten valmentajien puheen päälle, niin kuin Krista tekee koko ajan.
Älä dissaa! Se on kiva tyyppi! Et vaan tiiä kuinka hyvii biisei sillä on ja et ite varmaan osaakkaan laulaa ruotsix! Väliäkö että jää sarja seuraamatta? Jos sä oot tollanan niin oon mäkin, eli PAINU HELVETTIIN! Oot PASKA jos noin sanot, VITUN LESBO!!!!
Elastinenkin katsoo välillä sitä Kristaa vähän hitaasti. Varmaan aattelee, että rauhottuis tuoki. :D
No minua häiritsi vain se kiroilu, eihän nyt hyvänen aika lasten ohjelmassa eikä muuallakaan telkussa saisi kiroilla, edes englanniksi, edes positiivisessa mielessä! Muistaakseni sanoi ainakin "whatta hell"......Muuten ihan hauska, positiivinen ja pirtsakka tyyppi, vähän on ylienerginen, mutta minusta se on vaan piristävää vaihtelua.
kyllä se kiroilu oli epäkohteliasta... :(
tulee mielee sini sabotage ulkonäöltä. Toki kauniimpi
mut se riekkuminen ja silmät ku piripäällä ainaki + siniset banda värit silmis eeei vitu...ja se puhuu just niinku jollekki 2 vuotiaalle niille kaikille "voi ku oot nii sulonen lässyti lässyti"
vittu mikä sun ongelma on tänne tulla kristaa haukkumaan!?!?! -.- sori nyt vaan mutta ootko ite sit niin täydellinen???? Haista vaa kuule.... KYL MÄ AINAKI HALUUN KRISTAN ENS KAUDELLE JA TEILLE VOISIN SANOA ETTÄ PAINUKAA HEVONKUUSEEN PUHUMAAN KRISTASTA PAHAA KU EI KETÄÄN KIINNOSTA!!!!!
Ainoa et ole ollenkaan jota kyseisen hlön julkinen käytös etoo.
Muiden yli kävely minä minä tyyli joka sotkee juontajan työtäkin mm pyhäinpäivän tartu mikkiin ohjelmassa.Miespuoliset kilpailijatkin otti kaikki välimatkaa.
Joutuvat kohtelemaan kuin pientä lasta joka kiekuu joka kohdassa itseänsä esille..
Yhteislaulussa ei jätä toiselle tilaa.
Onneksi pojilla on tapoja hiukan tasoittaa.
Ärsyttävin akka koko maailmassa. ADHD
[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 17:28"]
Elastinenkin katsoo välillä sitä Kristaa vähän hitaasti. Varmaan aattelee, että rauhottuis tuoki. :D
[/quote]Elastinenhan onkin suuri jumala, jonka reaktioista pitää päätellä miten itsekin täytyy toimia ? vai? just