Miehen vanhemmat asuu new yorkissa omistamassaan talossa. Kun ne kuolee, niin ehkä periytyy se talo mun miehelle
ja sen siskolle. Mitä jos ne päättää testamentata sen talon kokonaan miehen siskolle, joka siis asuu myös newyorkissa ja näkee vanhempia useammin. Jäänkö ja jääkö lapsemme ilman tätä perintöä? Voi paska
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siellä ei lakiosia tunneta. Toisaalta; mitä asia sinulle kuuluu? Et ole perillinen.
mun lapset ois...
No ei ole vaan heidän isänsä on.
Voithan matkustaa sinne Nykiin tapaamaa heitä ja esitää oikein kiinnostunutta heidän voinnistaan. Lipittelet vähän sieltä ja täältä. Kun luottamus on saavutettu, voit ottaakin talon puheeksi.
Sun pitää patistella että kävisi hoitamassa iäkkäitä vanhempiaan edes kerran viikossa jos ei useammin kerkeä.
Vierailija kirjoitti:
Ei asu. Mileikuvituksen tuotetta tämäkin aloitus.
Asuu ne! Voikko kuvitella! En uskois itekkään, mutta nyt vasta tajusin, että sieltä ois tulossa varmaan iso perintö, jos sen sitten myis. vissiin siis pelkkä tonttikin olisi jo hintava. Tontti on tosi pieni. Siis ahdas. Se talo täyttää sen tontin. Ei ole sellaista jättitakapihaa siellä niinku Suomessa yleensä on. Rauhalliselta alueelta. Siellä asuu paljon perheitä
Missapain New Yorkia talo on? Maalla vai kaupungissa?
Vierailija kirjoitti:
Voithan matkustaa sinne Nykiin tapaamaa heitä ja esitää oikein kiinnostunutta heidän voinnistaan. Lipittelet vähän sieltä ja täältä. Kun luottamus on saavutettu, voit ottaakin talon puheeksi.
ei mun tarivis esittää. Oikeasti ovat kyllä ihania vanhempia. Pidän heistä jopa enemmän kuin omista vnahemmistani. :( He on rakastaneet lapsiaan tosi paljon ja kohdelleet kauniisti. Huomaa mun miehestä, että sillä on ollut hyvät vanhemmat. Sillä on niin hyvä itsetunto ja sellainen perus tyytyväinen elämäänsä. Omat vanhempani ovat kamalia. Jos voisin vaihtaa asuinpaikkaa nyt, niin muuttaisin lapsineni sinne. Nyt on liian myöhäistä. Sekä mulla ja miehellä ja lapsilla elämä asettunut tänne Suomeen. En tulisi koskaan saamaan enää töitä sieltä. Ehkä jonain siivoojana. en muuta. En enää oppisi kieltäkään niin hyvin, että voisin kummempaa työtä tehdäkään
Vierailija kirjoitti:
Missapain New Yorkia talo on? Maalla vai kaupungissa?
metroyhteydet on hyvät
Ei omakotitalo New Yorkissa ole sen arvokkaampi kuin omakotitalo Espoossa, ellei sitten talo sijaitse todella hyvällä paikalla (esim. lähellä rantaa).
Toivottavasti mies ymmärtää jättää sut ennen ku niin käy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei mun tarivis esittää. Oikeasti ovat kyllä ihania vanhempia. Pidän heistä jopa enemmän kuin omista vnahemmistani. :( He on rakastaneet lapsiaan tosi paljon ja kohdelleet kauniisti. Huomaa mun miehestä, että sillä on ollut hyvät vanhemmat. Sillä on niin hyvä itsetunto ja sellainen perus tyytyväinen elämäänsä. Omat vanhempani ovat kamalia. Jos voisin vaihtaa asuinpaikkaa nyt, niin muuttaisin lapsineni sinne. Nyt on liian myöhäistä. Sekä mulla ja miehellä ja lapsilla elämä asettunut tänne Suomeen. En tulisi koskaan saamaan enää töitä sieltä. Ehkä jonain siivoojana. en muuta. En enää oppisi kieltäkään niin hyvin, että voisin kummempaa työtä tehdäkään
No mitä te sillä talolla teette jos kerta ette voi sinne edes muuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehtivät hyvin testamentata sen scientologeille tai mormoneille.
tietääkseni ovat budhalaisia... mutta eipä tuota ikinä tiedä
Buddhalaiset ei voi omistaa omakotitaloa. Feikit kyllä.
Muista ottaa huomioon kiinteistovero joka on NYCssa melkoinen.
Onko talo free&clear vai onko mortgage?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mita kielta puhut miehesi kanssa?
Trolli havisi kun kysyttiin ihan asiallisia kysymyksia mihin hanella ei ollut vastausta antaa.
Mutta olet vain huolestunut peritkö sinä ja lapsesi.