Miehen vanhemmat asuu new yorkissa omistamassaan talossa. Kun ne kuolee, niin ehkä periytyy se talo mun miehelle
ja sen siskolle. Mitä jos ne päättää testamentata sen talon kokonaan miehen siskolle, joka siis asuu myös newyorkissa ja näkee vanhempia useammin. Jäänkö ja jääkö lapsemme ilman tätä perintöä? Voi paska
Kommentit (35)
Hyvin paljon mahdollista että testamentti voi suosia siskoa, tosin tuskin he kuolevat samaan aikaan kuitenkaan ja voivat myydä sen jne..
Teillekin voi tulla ero ennen sitä, etkä saa mitään.
Asiahan ei kuulu aloittajalle mitenkään.
MIehen perhe on aasialaista sukua. Eikös niillä perintö mene yleensä 1. pojalle
Vierailija kirjoitti:
Mikä talo?
omakotitalo. Ajatella:/ En tajunnut tätä kuin vasta. Sen täytyy olla arvokas....
Todennäköisemmmin ne juotuu kiinnittämään talon sairaalakuluja varten ja lopulta myymään tontin, jos ei pankki vie.
No siellä ei lakiosia tunneta. Toisaalta; mitä asia sinulle kuuluu? Et ole perillinen.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisemmmin ne juotuu kiinnittämään talon sairaalakuluja varten ja lopulta myymään tontin, jos ei pankki vie.
ai joo totta... no ei tule sieltäkään valoa tähän risukasaan
Vierailija kirjoitti:
Teillekin voi tulla ero ennen sitä, etkä saa mitään.
Ei saisi muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
No siellä ei lakiosia tunneta. Toisaalta; mitä asia sinulle kuuluu? Et ole perillinen.
mun lapset ois...
Ehtivät hyvin testamentata sen scientologeille tai mormoneille.
Mistä tietää vaikka kupsahtaisit ennen heitä.
Vierailija kirjoitti:
Ehtivät hyvin testamentata sen scientologeille tai mormoneille.
tietääkseni ovat budhalaisia... mutta eipä tuota ikinä tiedä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mun lapset ois...
Eikö miehesi peri ennen lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Mistä tietää vaikka kupsahtaisit ennen heitä.
Ovat aika iäkkäitä mutta terveitä. Jos elävät 100 vuotiaaksi ni sitte saatan kuollakin ennen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mun lapset ois...
Eikö miehesi peri ennen lapsia?
Nii sitä tässä just mietin. Että periiköhän kun ei ole vanhemmistaan huolehtinut :/
Ap vaikuttaa varsin hyväsydämiseltä miniältä.
Ei asu. Mileikuvituksen tuotetta tämäkin aloitus.
Luultavasti noin. Ei kannata vielä vaivata päätä jenkkien perintöverolla ulkomaalaisten osalta.