Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää odottaako liikaa parisuhteelta?

Vierailija
28.08.2020 |

Olen pahasti solmussa. En tiedä haluanko jatkaa yhteiseloa mieheni kanssa. Meillä on tavallaan asiat hyvin. Samanlaisia tulevaisuudensuunnitelmia, toimiva arki ja turvallinen olo. Välitän miehestäni ja sydämeni särkyy aina kun mietin eroa.

Kuitenkin koen ahdistusta välillä ajatuksesta, että tässäkö tämä sitten oli. Meillä ei ole roihuavia hetkiä, milloin tunteet ovat molemmilla yhtäaikaa kovin pinnassa. Meillä ei ole myöskään tarpeeksi seksiä ja silloin kun seksiä on, ei se ole kovin intohimoista. Minä näytän kaikki tunteeni vahvasti, kumppani on kovin hillitty. Tästä syystä tunnen oloni välillä tukahtuneeksi, kun koen kaipaavani suurempaa tunteiden näyttöä ja vastaanottoa myös vastapuolelta.

Olemme olleet vasta alle 3v. yhdessä. Asuneet siitä yhdessä hiema yli vuoden. Suhteemme alkoi osittain kuin vahingossa. En ollut alussa kovin ihastunut, mutta tykästyin miehen tasapainoisuuteen, ulkonäköön sekä siihen, että hän näytti olevansa tosissaan kanssani. Ajattelin että katson tuleeko ihastuksen tunteita mukaan. Tulihan niitä, mutta ei kuitenkaan samanlaisia kuin olen joskus kokenut. Ajattelin, että vahva alkuhuumaa ei ole niin tärkeä ja että suhteessa on potentiaalia tulla todella hyväksi. Nyt kuitenkin olen harmissaan, etten saanut kokea vahvaa huumaa. Mietin olisiko se liimannut meidät paremmin yhteen, vai ovatko rakkauslaulut synnyttäneet minulle epärealistisia oletuksia.

Olisi kiva kuulla muiden kokemuksia vastaavanlaisista suhteista ja mikä suhteen tilanne on nyt.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otapa lukuun Elina Tanskasen Onnellisesti yhdessä kirja.

Voi avata silmiäsi :)

Ps: ei se todellakaan ole siinä -<3

Vierailija
2/2 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kirjavinkistä! Pitääpä ottaa lukuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi