Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä duunarialoilla on hyvä palkka ja työtä tarjolla?

Vierailija
28.08.2020 |

Tästä paperiduunari-keissistä inspiroituneena olen alkanut harkitsemaan alan vaihtoa henkisesti raskaasta asiantuntijatyöstä johonkin suorittavampaan ammattiin. Ehdotuksia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, duunari saa toki hyvää palkkaa mutta kun pitää oikeasti osatakin jotain. 

Ei kaikkea opi koulussa, itse olen yli 20v ollut alalla ja minulla on sellaista työkokemusta asioista joiden parissa työskentelen että ei löydy ihan heti toista, palkka on sen mukainen.

Vierailija
2/8 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule, duunari saa toki hyvää palkkaa mutta kun pitää oikeasti osatakin jotain. 

Ei kaikkea opi koulussa, itse olen yli 20v ollut alalla ja minulla on sellaista työkokemusta asioista joiden parissa työskentelen että ei löydy ihan heti toista, palkka on sen mukainen.

Osaan minä nykyistäkin työtäni, en näe miksi en voisi oppia myös uutta.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kaksi asiaa eivät sovi yleensä samaan lauseeseen. Niillä aloilla, joilla on töitä, on niitä juuri siksi, kun palkka on niin huono ja työ niin kuormittavaa, etteivät alat houkuta. Poikkeuksia ehkä joku lvi-ala tai jotkut sähköasennustyöt, joissa voi päästä palkoille.

Vierailija
4/8 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, et nyt ymmärrä; vuosien työkokemus ja siinä opittu taito ei tule yhdessä eikä kahdessa vuodessa, eikä koulussa ja riippuu alasta, kaikista ei ole tekemään ihan kaikkea kuitenkaan.

Vierailija
5/8 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paperimies, putkari, sähkäri, ahtaaja.

Vierailija
6/8 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella se palkka kertyy kaiken maailman lisistä, kk-palkka voi olla alle 2 tonnia. Kannattaa työtä hakiessa tutkailla eri alojen tessejä, niin saa vähän paremman kuvan, mitä kaikkea se voi pitää sisällään.

Vierailija
7/8 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap, et nyt ymmärrä; vuosien työkokemus ja siinä opittu taito ei tule yhdessä eikä kahdessa vuodessa, eikä koulussa ja riippuu alasta, kaikista ei ole tekemään ihan kaikkea kuitenkaan.

V ttu, mitä viisautta.

Vierailija
8/8 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koneistajista on pulaa, vastavalmistunut tienaa sen 15e/h. Onko sitten hyvä vai huono palkka, se on niin suhteellista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän