Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huono Äiti kehitti 100000 euron Bisnes Finland-tukirahoilla kalapihvi- ja lihapullaeinekset

Vierailija
28.08.2020 |

Lihapullat tomaattikastikkeessa ja kalapihvi perunoilla. Mitä sinä kehittäisit sadalla tuhannella eurolla?

https://www.huonoaiti.fi/huono-aiti-ruoat-kaupassa/

Kommentit (739)

Vierailija
701/739 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni osti kala-aterian ja pihvi oli täynnä ruotoja. Hyi helvettisentään mitä sekundaa.

Vierailija
702/739 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni osti kala-aterian ja pihvi oli täynnä ruotoja. Hyi helvettisentään mitä sekundaa.

Et ole ainut. Itselleni kävi ihan samalla tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/739 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

100 000e tuotekehitykseen. Tuote on nyt valmis ja ihmiset työllistetty, ja rahaa kului 29 000e. Mihin ne loppurahat menevät? Jos ne menevät työntekijöiden palkanmaksuun, niin eihän missään muussakaan firmassa makseta palkkoja tukiaisilla. Kuulostaa joltain palkkatukihommalta. Nuo ihmiset eivät myöskään varmasti työskentele suoraan Huonolle äidille, vaan sille einesfirmalle. Maksaako Sari siis tukirahat einesfirmalle, joka maksaa ne edelleen työntekijöille palkkana? Muutoinhan puhe 10 hengen työllistämisestä on täysin irrallista tästä tuesta, jos kerran työllistämiseen ym. riitti 29 000e.

kotimammat makaa kotona ja raivoaa. Kadehtii kun toiset ei elä miehen rahoilla. Säälittäviä ämmiä ootte.

Vierailija
704/739 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole ainut. Itselleni kävi ihan samalla tavalla.

yhtään ruotoa ei ollut. Höpöttävät kotiläskivalaat koittaa täällä mustamaalata.

Vierailija
705/739 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun kukaan ei osta tuota ripulia. Kaikki muut tv tuotteet oli menneet, mutta Huonon äidin patoja pullisteli hyllyistä niin että hyvä ettei lattialle tippuneet.

voi lihava mamma jäikkö ilman ahmittavaa.

Vierailija
706/739 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissäoleva kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

100 000e tuotekehitykseen. Tuote on nyt valmis ja ihmiset työllistetty, ja rahaa kului 29 000e. Mihin ne loppurahat menevät? Jos ne menevät työntekijöiden palkanmaksuun, niin eihän missään muussakaan firmassa makseta palkkoja tukiaisilla. Kuulostaa joltain palkkatukihommalta. Nuo ihmiset eivät myöskään varmasti työskentele suoraan Huonolle äidille, vaan sille einesfirmalle. Maksaako Sari siis tukirahat einesfirmalle, joka maksaa ne edelleen työntekijöille palkkana? Muutoinhan puhe 10 hengen työllistämisestä on täysin irrallista tästä tuesta, jos kerran työllistämiseen ym. riitti 29 000e.

kotimammat makaa kotona ja raivoaa. Kadehtii kun toiset ei elä miehen rahoilla. Säälittäviä ämmiä ootte.

Kaivoit sitten pari kk vanhan ketjun esille. Ei täällä ole kukaan aikoihin raivonnut. Itse huono äitikö se siellä yrittää mainostaa tuotettaan?

Vierailija
707/739 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko näitä muka vielä myynnissä jossain. Ainakin paikallisesta salesta ja prismasta on poistunut valikoimasta.

Luulin, että tuote on jo lopetettu, kun ei mennyt kaupaksi

Vierailija
708/739 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onko näitä muka vielä myynnissä jossain."

Foodinista löytyy ainakin Sellosta niin ruokaa kuin suklaatakin.

Vierailija
709/739 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Siis foodie.fi:stä ja Sellon Prismasta

Vierailija
710/739 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meidän kaupassa tuota aina on, mutta Rostiksia ei näy.

Miksi?

Vierailija
711/739 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvikset tilalla, hintaero selittyy sillä.

Mistä lähtien joku lanttu ja porkkana on olleet niin arvokkaita, että perunan sijasta käytettynä nostaa tuotteen hinnan moninkertaiseksi? Olen syönyt Huonon Äidin lihapulla-aterian, ja siinä ei ainakaan ollut yhtään mitään muuta kasvista, kuin lanttua ja pala suolakurkkua. 

Eikös tämä mainpstanut että ”puolet päivän kasviksista”?

(Moni ohjeistus on puoli kiloa)

Vierailija
712/739 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin avata huono nainen-tuotemerkillä bordellin.

Vierailija
713/739 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihapullat eivät maistuneet miltään, jonkin verran saa mausteitakin  käyttää. Ei tarvi toiste ostaa.

Vierailija
714/739 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niitä enää myynnissä

Vierailija
715/739 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono Äiti on upea ja rohkea yrittäjä. Innovatiivista ja luovaa. Itse olen ostanut jo useasti ja aion jatkossakin ostaa! Loistavia tuotteita.

Vierailija
716/739 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono Äiti on upea ja rohkea yrittäjä. Innovatiivista ja luovaa. Itse olen ostanut jo useasti ja aion jatkossakin ostaa! Loistavia tuotteita.

Hei äiti!

Vierailija
717/739 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää hävis kuin se kuuluisa pieru Saharaan...

Vierailija
718/739 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono äiti einekset hävisivät kaupoista, ei ollut kysyntää kalliin ja pienen annoksen kansaa. Kyllä kansa osaa valita tuotteet.

Vierailija
719/739 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs kaupoissa myydään Huonoäidin tuotteita vai, myydäänkö?

Äidinpatukka niin ikään kadonnut myynnistä kuten myös, VilliYrtti pestot?

ainoa mitä löytyy on Rostiksen pakaste versio.

Vierailija
720/739 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂🤣🤣🤣😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi