Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero ja ajatus uudesta suhteesta täysin mahdoton

Vierailija
21.09.2013 |

Olen nuoresta saakka elänyt suhteessa, josta hain ehkä turvaa turvattoman lapsuuden ja nuoruuden jälkeen. Varsinaista rakastumisen ja rakkauden tunnetta ei ole ollut, vaikka toki olen miestäni kunnioittanut ja arvostanut. Ja välittänytkin olen, parhaani mukaan. Ero on nyt edessä, ja olo on kuin jollain vajaataitoisella. En todellakaan halua suhdetta heti, mutta ajan mittaan ehkä. Pelottaa vaan ihan järjettömästi, että mitä jos uusi suhde menee pilalle ja mitä hemmettiä ylipäänsä on rakkaus!?

Olkaa onnellisia te, jotka olette rakastaneet ja eläneet tunteidenne vietävänä. Päinvastainen vaihtoehto on hidasta kuolemista.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero niin kuin kaikki muutkin elämänmuutokset pelottavat. Varsinkin jos et ole tottunut elämään yksin, ero voi tuntua hyvinkin pelottavalta. Myös ajatus uudesta ihmissuhteesta voi tuntua pelottavalta. Sekin on ihan luonnollista. Eikä uuteen suhteeseen pidäkään rynnätä suin päin. Ensin pitää toipua erosta ja sitten vasta kun olet valmis rupeat etsimään uutta elämänkumppania. Joskus tähän toipumiseen menee vähän aikaa, joskus taas kauan.

Omasta avioerostani on kaksi vuotta enkä ole vielä seurustellut kenenkään kanssa. Luulen kuitenkin, että olen aika valmis uuteen suhteeseen. Mitään kiirettä minulla ei kuitenkaan ole. Katselen tilannetta kaikessa rauhassa. 

Vierailija
2/2 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tässä tulee räjäytettyä rikki kaikki tuttu ja turvallinen. Ja turvallisuus on mulle aina ollut tärkeintä. 

Toisaalta odotan sitä, että pääsen tutustumaan itseeni ja omiin  tuntemuksiini, yksin. 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi