Mikä on teidän kuukausittainen tukipotti?
Kommentit (23)
Sosiaalitukia 0e. Palkkaa tulee nettona 2000e, siitä puolet menee säästöön ja sijoituksiin.
Vierailija kirjoitti:
Saan työnantajalta tukea 4500 e/kk.
Brutto? Netto varmaan vähän yli 2t
Vierailija kirjoitti:
Käteen jää n. 2900
Hyvät tuet! Mistä ne koostuu?
Suunnilleen 3000 e/kk, kaikki tuo on asumistukea. Vuokraan surkeita lääviä järkyttävällä vuokralla sossun asiakkaille, siis käytännössä niille, jotka on asunnottomia ja rikkoo kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalitukia 0e. Palkkaa tulee nettona 2000e, siitä puolet menee säästöön ja sijoituksiin.
Kuka maksaa elatuskulusi? Asuminen, ruoat ym?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Netto. Aloituksessakin puhuttiin käteen tulevasta summasta.
Saan henkistä tukea peräsuolen laskeumaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Netto. Aloituksessakin puhuttiin käteen tulevasta summasta.
Eli palkkasi on n. 10t eur/kk?
Pari tonnia tulee Kelasta räpylään. Olen asunut jo vuosia täällä kaakkois-Aasiassa joten elinkustannukset on pienet. Omaisuutta yli miljoona.
Vierailija kirjoitti:
Pari tonnia tulee Kelasta räpylään. Olen asunut jo vuosia täällä kaakkois-Aasiassa joten elinkustannukset on pienet. Omaisuutta yli miljoona.
Hyvät on tuet
Yleistuki 595 €, asumistuki 299 €, toimeentulotuki 163 € yhteensä 1057 €. Vuokra 541 €. Eli ruokaan, laskuihin, kulkemiseen, vaatteisiin ja elämiseen jää 516 €.
Kela maksaa lasten toisen asteen opintoihin kulkemisista 93,50€/kk. Kaksi lasta, toinen jo täysi-ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Kela maksaa lasten toisen asteen opintoihin kulkemisista 93,50€/kk. Kaksi lasta, toinen jo täysi-ikäinen.
Ja sitten kela maksaa täyttä asumistukea lasten isälle asuntoon, jonka mä omistan, ja jossa mies on vuokralla, jolla lyhennän asunnon lainaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka maksaa elatuskulusi? Asuminen, ruoat ym?
Ihan itse maksan oman elämiseni. Asun itse 30 vuotta sitten rakentamassamme velattomassa omakotitalossa. En todellakaan tarvitse tukia yhtään mihinkään. Kulut menevät puoliksi miehen kanssa.
Näin entisenä kansanedustajana 5000 € kk, + oman yrityksen osingot 350.000,00 € v.