Prismassa kiinnittyi huomio miten paljon suomessa on näitä "verkkahousu-pariskuntia"
Voisitteko kuvitella, että esim. Tukholmassa pariskunnat (nuoret) kävisivät isossa kauppakeskuksessa molemmat pukeutuneena verkkareihin, huppariin ja lenkkareihin/släbäreihin. 😬
#VainSuomiJutut
Kommentit (74)
Se on sitä samaa porukkaa, joilla on tatuointeja nahka täynnä.
Uteliaisuudesta: kuinka ostoksille pitäisi mielestäsi pukeutua?
Monessako ulkomaaseessa ap on vieraillut lähiöiden automarketeissa?
Kuinkahan moni mua kattoo kuin hullua, kun kuljen vieläkin shortseissa koska tarkenen? Muilla pitkähihaista ja pitkät housut jalassa. 😂
Oletko sama Prisma-hullu, joka kiertelee katselemassa ihmisten eineksiä? Ootko töihin ajatellut mennä?
Joo niitä on paljon sellasiakin pariskuntia huomaa jossa mies on kytketty koiran talutushihnaan kiinni ja lisääntymään päin vain on menossa.
Prisman asiakkaan tunnistaa verkkahousuista tai tuulitakista.
Ei Helsingissä kannata pukeutua siististi. Mullakin on kauppavaatteina pahimmat rönttäkuteet mitä löytyy. Ei tule rööstetyksi, kun näyttää narkilta.
Pakko tunnustaa. Löytyynsmartkasuaaria ja formaalia eri tilanteisiin ja seinkaan en mene werkkareissa keskustaan (Helsingin) mutta Prismaan menen kyllä jopa collaripuvussa ja lenkkarit jalassa. Muttqvköyritän muuten käyttäytyä.
Terkkuja Ruotsista (ei Tukholmasta). Koti- ja lähikaupunkien ostoskeskuksissa ja marketeissa näkyy paljon ihan perusverkkareihin ja huppareihin sonnustautuneita pariskuntia. Yhden kesän olen asunut myös Venäjällä, ja siellä näkyi ihan yhtä tyylikkäästi pukeutuneita ihmisiä.
#EiTaaskaanVainSuomessaMuidenKuinTynnyrissäKasvaneidenMielestä
Vierailija kirjoitti:
Siisteihin ja puhtaisiin vaatteisiin, kanssaihmiset huomioiden. Lenkkivaatteet ja kulahtaneet hupparit eivät tätä ole
Prisma ei ole mikään kauppakeskus, se on lähimarketti.
Minä käyn lähiprismassa collareissa. Olen koulutukseltani tohtori ja työssä yliopistossa professorina. Mun ei tarvi osoittaa sivistyneisyyttä pukeutumalla markettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siisteihin ja puhtaisiin vaatteisiin, kanssaihmiset huomioiden. Lenkkivaatteet ja kulahtaneet hupparit eivät tätä ole
No miksi ei, jos ne verkkarit ja hupparit ovat puhtaat eivätkä ole kulahtaneet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ne, jos ovat puhtaita jaehjiä.
Itsehän käyn suihkussa, meikkaan, laitan hajuvettä, käyn kampaajalla ja manikyyrissä ennenkuin puen jakkupuvun ja kopisevat korkokengät mennäkseni Prismaan makkara-ostoksille.
Menen prismaan polkupyörällä.
Miksi menisin ykköset yllä, varsinkin kun siitä muodostuu samalla hikinen kuntoilusessio 10km pyöräilyllä.
Eri asia jos ajaisin Prismaan Teslalla. Sitten toki pukeutuisin paremmin.
Itse asiassa pari vuotta sitten oli släbärit ja 90-luvun nappiverskat kuuminta hottia ruotsissa. Näissä kulkevaa ruotsalaista parikymppistä näki kaikkialla. Ollaan katsos Suomessa hiukan jäljessä länsinaapuria, ja nämä alkaa nyt vasta olla in täällä
Jaa. Enpä ole kyllä tullut tarkastelleeksi kaupassa käydessä mitä ihmisillä on päällä. On muuta ajateltavaa silloin.
Sitä paites minun lähiprismassa on sen verran riemun kirjavaa väkeä ettei paljon erotu vaikka säkki päällä kulkisi.