Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prismassa kiinnittyi huomio miten paljon suomessa on näitä "verkkahousu-pariskuntia"

Vierailija
28.08.2020 |

Voisitteko kuvitella, että esim. Tukholmassa pariskunnat (nuoret) kävisivät isossa kauppakeskuksessa molemmat pukeutuneena verkkareihin, huppariin ja lenkkareihin/släbäreihin. 😬

#VainSuomiJutut

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Enpä ole kyllä tullut tarkastelleeksi kaupassa käydessä mitä ihmisillä on päällä. On muuta ajateltavaa silloin.

Sitä paites minun lähiprismassa on sen verran riemun kirjavaa väkeä ettei paljon erotu vaikka säkki päällä kulkisi.

Vierailija
2/74 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä samaa porukkaa, joilla on tatuointeja nahka täynnä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uteliaisuudesta: kuinka ostoksille pitäisi mielestäsi pukeutua? 

Vierailija
4/74 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessako ulkomaaseessa ap on vieraillut lähiöiden automarketeissa? 

Vierailija
5/74 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan moni mua kattoo kuin hullua, kun kuljen vieläkin shortseissa koska tarkenen? Muilla pitkähihaista ja pitkät housut jalassa. 😂

Vierailija
6/74 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman huomannut itsekin.

Vierailija
7/74 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sama Prisma-hullu, joka kiertelee katselemassa ihmisten eineksiä? Ootko töihin ajatellut mennä?

Vierailija
8/74 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo niitä on paljon sellasiakin pariskuntia huomaa jossa mies on kytketty koiran talutushihnaan kiinni ja lisääntymään päin vain on menossa.

Vierailija
9/74 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wall-Mart ihmisiä.

Vierailija
10/74 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisman asiakkaan tunnistaa verkkahousuista tai tuulitakista.

Vierailija
11/74 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Helsingissä kannata pukeutua siististi. Mullakin on kauppavaatteina pahimmat rönttäkuteet mitä löytyy. Ei tule rööstetyksi, kun näyttää narkilta.

Vierailija
12/74 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko tunnustaa. Löytyynsmartkasuaaria ja formaalia eri tilanteisiin ja seinkaan en mene werkkareissa keskustaan (Helsingin) mutta Prismaan menen kyllä jopa collaripuvussa ja lenkkarit jalassa. Muttqvköyritän muuten käyttäytyä.

Vierailija
13/74 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkkuja Ruotsista (ei Tukholmasta). Koti- ja lähikaupunkien ostoskeskuksissa ja marketeissa näkyy paljon ihan perusverkkareihin ja huppareihin sonnustautuneita pariskuntia. Yhden kesän olen asunut myös Venäjällä, ja siellä näkyi ihan yhtä tyylikkäästi pukeutuneita ihmisiä.

#EiTaaskaanVainSuomessaMuidenKuinTynnyrissäKasvaneidenMielestä

Vierailija
14/74 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siisteihin ja puhtaisiin vaatteisiin, kanssaihmiset huomioiden. Lenkkivaatteet ja kulahtaneet hupparit eivät tätä ole

Vierailija
15/74 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisma ei ole mikään kauppakeskus, se on lähimarketti.

Minä käyn lähiprismassa collareissa. Olen koulutukseltani tohtori ja työssä yliopistossa professorina. Mun ei tarvi osoittaa sivistyneisyyttä pukeutumalla markettiin.

Vierailija
16/74 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siisteihin ja puhtaisiin vaatteisiin, kanssaihmiset huomioiden. Lenkkivaatteet ja kulahtaneet hupparit eivät tätä ole

No miksi ei, jos ne verkkarit ja hupparit ovat puhtaat eivätkä ole kulahtaneet? 

Vierailija
17/74 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ne, jos ovat puhtaita jaehjiä.

Vierailija
18/74 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän käyn suihkussa, meikkaan, laitan hajuvettä, käyn kampaajalla ja manikyyrissä ennenkuin puen jakkupuvun ja kopisevat korkokengät mennäkseni Prismaan makkara-ostoksille.

Vierailija
19/74 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen prismaan polkupyörällä.

Miksi menisin ykköset yllä, varsinkin kun siitä muodostuu samalla hikinen kuntoilusessio 10km pyöräilyllä.

Eri asia jos ajaisin Prismaan Teslalla. Sitten toki pukeutuisin paremmin.

Vierailija
20/74 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa pari vuotta sitten oli släbärit ja 90-luvun nappiverskat kuuminta hottia ruotsissa. Näissä kulkevaa ruotsalaista parikymppistä näki kaikkialla. Ollaan katsos Suomessa hiukan jäljessä länsinaapuria, ja nämä alkaa nyt vasta olla in täällä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi