Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 37v nainen ja minusta näytän paljon paremmalta ilman meikkiä. Muita?

Vierailija
28.08.2020 |

Otin itsestäni juuri testimielessä kuvia (jos vaikka vaihtaisi profiilikuvaan kasvot, pelkkien jalkojen sijaan :D) ja näytän ripsivärissä, meikkivoiteessa ja huulipunassa jotenkin teennäiseltä. Ilman meikkiä kuvista tuli paljon parempia - raikkaampia. Silti meikkaan näin tai lähes näin joka työaamu.

Koetteko te muut näin? Pitäisiköhän lopettaa meikkaaminen.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama itsellänikin.

M49

Vierailija
22/27 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, lopeta ihmeessä meikkaaminen! Itse haluaisin lopettaa täysin, mutta iho on sen verran laikukas,  että sitä meikkaan kyllä ja se tekee minusta mielestäni kauniimman. Muuta meikkiä en käytä. Kannustan vähentämään meikkausta niin paljon kuin mahdollista. Ennemminkin tapauksessasi kysyisin, että miksi jatkaisit meikkaamista? Jos omastakin mielestä olet kauniimpi ilman?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkivoide voi olla se juttu. Jos sulla on ok iho ja meikkivoide kovin peittävä/yhtään väärän sävyinen niin kyllä varmasti paremmalta näyttää ilman.

Vierailija
24/27 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, lopeta ihmeessä meikkaaminen! Itse haluaisin lopettaa täysin, mutta iho on sen verran laikukas,  että sitä meikkaan kyllä ja se tekee minusta mielestäni kauniimman. Muuta meikkiä en käytä. Kannustan vähentämään meikkausta niin paljon kuin mahdollista. Ennemminkin tapauksessasi kysyisin, että miksi jatkaisit meikkaamista? Jos omastakin mielestä olet kauniimpi ilman?

Ehkä se on jonkinlainen suoja jota kannan mukana, menen toimistolle, teen töitä. (Työni ei kuitenkaan varsinaisesti vaadi edustamista.)

Ilman meikkiä olo on alaston. Ehkä tästäkin syystä tämä muutos tapahtui juuri nyt. Olen käynyt terapiassa ja todella tutustunut itseeni. Ehkä siksikin meikki tuntuu nyt niin turhalta.

ap

Vierailija
25/27 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole 37V. Enkä nainen. Enkä meikkaa. Mutta olen 100%, että näytän ilman meikkiä paremmalta.

Vierailija
26/27 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvemmin tuon ikäiset enää ovat aidosti kauniita. Yleensä naiset pilaavat naamansa epäterveellisillä elämäntavoilla ja nyppimällå kulmakarvansa oudon muotoisiksi.

Sot sot poika, nuoret naiset on kuin kloonattuja kopioita toisistaan, noin niiku karkeasti sanottuna.

Naisen ikääntyessä heistä tulee sharmikkaila sanoisko hellyttäviä, ne pienet jutut mitä tulee ikääntyessä kasvoihinkin ei ne rumia ole vaan tekee jokaisesta omanlaisensa ja omalla tavallaan kauniita.

Minä en ole nähnyt ainotakaan iäkkäämpää naista jota voisi rumaksi sanoa, pois lukien nämä botoksi/silikonibimpot.

Vierailija
27/27 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Meikki näyttää lähinnä maalikerrokselta naamassa. En halua peittää ihoani kemikaalitöhnällä enkä olekaan meikannut enää pitkään aikaan. Meikitön naama on raikas ja aito.

Ei todellakaan näytä, jos sen tekee oikein. Voi kyllä olla ihan aito vaikka käyttäisi meikkiäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme