Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Häät Hirvihaaran kartanossa

Häähullu
28.08.2020 |

Onko täällä kenelläkään kokemuksia häistä Hirvihaaran kartanon lasipaviljongissa?

Sain alustavan hinta-arvion ja vähän hirvittää. Olen kuitenkin aivan ihastunut paikkaan! Kartano olisi mahdollista vuokrata täysin itselleen. Onko se suuren hintalapun arvoista? Vaihtoehtoisesti voit vuokrata vain lasipaviljongin, mutta tällöin kartanossa voi olla toiset juhlat samaan-aikaan. Häiritsisikö/häiritsikö se sinua?

Myös Mustion linna hääpaikkana kiinnostaa. Tästä kokemuksia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on hinta-arvio tuosta?

Vierailija
2/6 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vieraana Hirvihaaran kartanon lasipaviljongissa. Ihana paikka ja ainakin vegeruoka oli hyvää. Käsittääkseni vuokrattuna oli pelkkä paviljonki ja osa hotellihuoneista. Muita juhlijoita ei ollut mutta olisihan se ollut hieman hassua, kun tilat ovat ihan vierekkäin. Tanssitkin oli siinä ulkona paviljongin edessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oivallinen hääpaikka! Kannattaa varata huoneet vieraille.

Vierailija
4/6 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä paviljonki maksaa, olenko valmis ottamaan toista juhlaa mahdollisesti viereen..? Joku oli 6000€ mutten muista oliko se just paviljonki vai kaikki..

Vierailija
5/6 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

HIrvihaara on ihana! Olen ollut siellä kaksissa häissä ja yksillä 60-vuotisjuhlilla, jos itse olisin menossa naimisiin olisi se ehdottomasti harkinnassa juhlapaikaksi. 

Hyvää ruokaa, erinomainen palvelu ja kauniit tilat.

Vierailija
6/6 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan Mäntsälässä muitakin kartanoita. Sälinkåån kartano järven rannalla. Hirvihaaran kartanolla ihana suihkulähde.

Kovin syrjässä Mustion linna..