Parisuhteen ongelmat. Somekäyttäytyminen.
Miehellä on normaalit sometilit ja aina ennen ollut näkyvillä kaverilistakin facebookissa. Nyt hän on poistanut näkyviltä, että on mun kanssani naimisissa ja kaverilistansa laittanut salaiseksi. Vain yhteiset kaverit näkyy mulle. Miksi? Saako noita jotenkin muokattua, että juuri MINÄ en näe hänen kaverilistaansa vai onko automaattisesti sitten kaikille kavereille samalla tavalla jne.?
Ärsyttää. Ei ole kommentoinut asiaa mitenkään, enkä ole vielä kysynyt. Muutenkin on sellainen kylmä sota-meininki. Mies ei jaa minulle mitään. Tekee vain kuten haluaa ja olen lakannut enää edes kyselemästä. Olen vain ja vihjaissut, että erotaan sitten jos tää on tätä p*skaa koko ajan.
Mies ei osoita millään tavalla pitävänsä mua elämässään mukana. Harrastaa ja tekee omat ratkaisunsa. Minä olen sitten tehnyt samoin.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Koska oli viimeksi seksiä? Pihtaatko? Pelaako mies videopelejä?
Seksiä on harvakseltaan parempina hetkinä. Yleensä se on tämmöistä "kylmää sotaa".
ap
Antakaahan vielä näkökulmaa. Onko itsellänne ollut vastaavaa. Mikä oli syy? Mulla ihan todella on joka kuukausi mielessä monta kertaa, että haen sitä eroa. Miksi jäisin tähän suhteeseen olemaan kun toista ei kiinnosta mulle mitään kertoa elämästään? Menee, tulee ja harrastaa, mutta ei aloita keskustelua mistään eikä ehdota yhteistä tekemistä, josta MINÄKIN nauttisin. Menee omien mielihalujensa mukaan ja pidämme eri asioista.
ap
Eroa heti, helppo päätös jos teillä ei oo lapsiakaan
Entäs jos on sellainen mies joka ei ole Facessa ollenkaan? Eikä ole koskaan ollutkaan.
Kaikki hyvin?
Ihmiset eivät nykyään uskalla kertoa elämästään, koska pelkäävät että kaikki päätyy just sinne Faceen, nettiin. Näin tämän näen viisikymppisenä ukkona.
Itse jättäisin paljonkin kettomatta, ihan juuri tuosta syystä. En halua koko rikkinäistä elämääni nettiin jonkin ystäväporukan tuumittavaksi. Netti tuhoaa ihmisten välisen luottamuksen, kun kuka tahansa voi julkistaa kaiken mitä kuulee koko maailmalle. Vielä 90-luvulla saatoit kertoa kaverille sitä ja tätä, ja tiesit ettei se laajalle voi päätyä kun ei ollut välinettä.
Vierailija kirjoitti:
Antakaahan vielä näkökulmaa. Onko itsellänne ollut vastaavaa. Mikä oli syy? Mulla ihan todella on joka kuukausi mielessä monta kertaa, että haen sitä eroa. Miksi jäisin tähän suhteeseen olemaan kun toista ei kiinnosta mulle mitään kertoa elämästään? Menee, tulee ja harrastaa, mutta ei aloita keskustelua mistään eikä ehdota yhteistä tekemistä, josta MINÄKIN nauttisin. Menee omien mielihalujensa mukaan ja pidämme eri asioista.
ap
Oletteko olleet kauan yhdessä? Onko mies olut aina vähän etäinen vai uusi piirre?
Kuulostaa oudolta liitolta, että eletään omaa elämää eikä olla yhdessä.
Mikä ajoi teidän liiton noin kylmäksi ap?
Vierailija kirjoitti:
ap
Mitä hyvää suhteessanne on? Kuinka vanhoja olette ja kuinka kauan olette olleet yhdessä? Mitkä aiheet ovat aiheuttaneet eniten riitoja parisuhteessanne ja miten olette ratkoneet ne vai onko niitä ratkottu?
Oletteko töissä vai opiskeletteko? Onko rahahuolia tai vaikka terveyshuolia, jotka vaikuttaisivat kaikkeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Mitä hyvää suhteessanne on? Kuinka vanhoja olette ja kuinka kauan olette olleet yhdessä? Mitkä aiheet ovat aiheuttaneet eniten riitoja parisuhteessanne ja miten olette ratkoneet ne vai onko niitä ratkottu?
Oletteko töissä vai opiskeletteko? Onko rahahuolia tai vaikka terveyshuolia, jotka vaikuttaisivat kaikkeen?
Ollaan nelissäkymmenissä, on lapsia. Ollaan oltu yli 10 v yhdessä. Mies on kerran pettänyt, luottamus mennyt. Kovalla työllä saatu takaisinkinpäin, mutta tää luottamuspula varmaan on syynä nykyään riitoihin ja kun sitten käyttäytyy tällä tavalla niin eipä ole kovin arvostettu olo.
ap
Koska oli viimeksi seksiä? Pihtaatko? Pelaako mies videopelejä?