Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhteen ongelmat. Somekäyttäytyminen.

Vierailija
28.08.2020 |

Miehellä on normaalit sometilit ja aina ennen ollut näkyvillä kaverilistakin facebookissa. Nyt hän on poistanut näkyviltä, että on mun kanssani naimisissa ja kaverilistansa laittanut salaiseksi. Vain yhteiset kaverit näkyy mulle. Miksi? Saako noita jotenkin muokattua, että juuri MINÄ en näe hänen kaverilistaansa vai onko automaattisesti sitten kaikille kavereille samalla tavalla jne.?

Ärsyttää. Ei ole kommentoinut asiaa mitenkään, enkä ole vielä kysynyt. Muutenkin on sellainen kylmä sota-meininki. Mies ei jaa minulle mitään. Tekee vain kuten haluaa ja olen lakannut enää edes kyselemästä. Olen vain ja vihjaissut, että erotaan sitten jos tää on tätä p*skaa koko ajan.

Mies ei osoita millään tavalla pitävänsä mua elämässään mukana. Harrastaa ja tekee omat ratkaisunsa. Minä olen sitten tehnyt samoin.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille piparia

Vierailija
2/31 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ikävän kuuloista, jos ei voi kysyä tai puhua asiasta. :( Mutta ymmärrän, kokemusta ihan samanlaisesta.

Sen voi valita, piilottaako vain joltain vaiko kaikilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlisäksi kohta on hääpäivä. En ole ajatellut huomioida mitenkään. Olkoon. En aio ostaa mitään miehelle. Ärsyttää niin paljon. Jos tulee puhetta, niin vastaan vaan, et miksi olisin huomioinut kun ei ole mun kanssani näemmä enää edes facebookissakaan naimisissa.

ap

Vierailija
4/31 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlisäksi kohta on hääpäivä. En ole ajatellut huomioida mitenkään. Olkoon. En aio ostaa mitään miehelle. Ärsyttää niin paljon. Jos tulee puhetta, niin vastaan vaan, et miksi olisin huomioinut kun ei ole mun kanssani näemmä enää edes facebookissakaan naimisissa.

ap

Tuollahan se suhde paranee.

Vierailija
5/31 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo teidän parisuhde kuullosta kovin kummoiselta. En tiedä onko tuo facebookin miettiminen nyt se suurin ongelma.

Näin niille parisuhteille käy kun ihmiset eivät osaa ja uskalla jutella.

Vierailija
6/31 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiii... kyllä miehesi on pahapahapaha! Kuinka vanhoja olette? Onko 16 liikaa?

Vierailija
7/31 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidatte olla aika lapsellisia molemmat.

Vierailija
8/31 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet loukkaantunut ihan aiheesta. Sinuna kysyisin suoraan mieheltä mitä hän käytöksellään hakee, avioeroa vai mitä?

Vierailija
9/31 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä nykyajan ihmisiä vaivaa. Jos SINUA nyppii miehesi käytös, SINÄ avaat sen suusi ja puhut siitä. Jos SINÄ haluat erota, niin SINÄ ilmoitat asian. En yhtään ihmettele erojen määrää kun ei kyetä sen oman puolison kanssa PUHUMAAN ÄÄNEEN. Parisuhde ei ole koskaan vain ruusuilla tanssimista, sen eteen pitää myös tehdä töitä ihan molempien osapuolien. Ja siihen toiseen asiaan, hyvin moni laittaa nykyään asetukset niin, että kaverit näkevät vain ne kaverit jotka ovat yhteisiä. En juurikaan tiedä henkilöitä, joka pitää kaverilistaa julkisena.

Vierailija
10/31 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi et eroa, jos on noin vaikeaa. 

Vierailija
11/31 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä nykyajan ihmisiä vaivaa. Jos SINUA nyppii miehesi käytös, SINÄ avaat sen suusi ja puhut siitä. Jos SINÄ haluat erota, niin SINÄ ilmoitat asian. En yhtään ihmettele erojen määrää kun ei kyetä sen oman puolison kanssa PUHUMAAN ÄÄNEEN. Parisuhde ei ole koskaan vain ruusuilla tanssimista, sen eteen pitää myös tehdä töitä ihan molempien osapuolien. Ja siihen toiseen asiaan, hyvin moni laittaa nykyään asetukset niin, että kaverit näkevät vain ne kaverit jotka ovat yhteisiä. En juurikaan tiedä henkilöitä, joka pitää kaverilistaa julkisena.

Älä muuta sano... helppoa kun voi toisen harteille kaataa kaiken vastuun. Sen toisen pitää ratkaista ongelmat ja tehdä minut onnelliseksi. Minä, minä, minä, mahtava minä.

Vierailija
12/31 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis on mullakin niin, että kaverini vain näkevät kaverilistani, miehellä ollut kanssa ennen niin, siis tyyliin pari viikkoa sitten vielä ainakin, että olen nähnyt hänen kaverilistansa.. Nyt ei näy kuin ne yhteiset. Herää kysymys mitä salattavaa hänellä on ja MIKSI on poistanut senkin, että on mun kanssa naimisissa mainitsematta asiasta minulle mitään? Ja kyllä, nousi raivo kun huomasin. Olen mä koittanut kysellä, mutta sitten tulee se vastareaktio kun toinen lähtee harrastuksiinsa, että kun tulee kotiin, niin on minun vuoroni. Eletään näin sitten, ilmeisesti.

ap

Vierailija
13/31 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis on mullakin niin, että kaverini vain näkevät kaverilistani, miehellä ollut kanssa ennen niin, siis tyyliin pari viikkoa sitten vielä ainakin, että olen nähnyt hänen kaverilistansa.. Nyt ei näy kuin ne yhteiset. Herää kysymys mitä salattavaa hänellä on ja MIKSI on poistanut senkin, että on mun kanssa naimisissa mainitsematta asiasta minulle mitään? Ja kyllä, nousi raivo kun huomasin. Olen mä koittanut kysellä, mutta sitten tulee se vastareaktio kun toinen lähtee harrastuksiinsa, että kun tulee kotiin, niin on minun vuoroni. Eletään näin sitten, ilmeisesti.

ap

Ymmärrän, että miehesi ei halua jutella kanssasi ja että hän poistaa naimisissa olemisensa. Sinä olet aika harppu.

Vierailija
14/31 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No sitten on ihan turha täällä itkeä, ellet kerran tahdo itse selvittää välejäsi ukkoosi. Oma valinta, joten.

Vierailija
15/31 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi et eroa, jos on noin vaikeaa. 

Olen mä siitä sanonutkin, että jos tää on tätä, niin erotaan. Olen kehoittanut miettimään, että haluaako hän itse tätä. Minä en halua. Jos ei voi tehdä mitään muuta kuin ajatella omia menojaan (ja ehkä rakastajaansa??) niin miksi roikkuu mun kanssa? Mä lähden kohta itse. Toinen ei ole valmis puhumaan.. Välit on sen verran tulehtuneet, että olen kirjoittanut sähköpostia ja kysellyt vastauksia kirjallisesti. Hän ei ole niihin vastannut. 

ap

Vierailija
16/31 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotahan minä olen aina ihmetellyt ihmisillä, kun salataan se parisuhdestatus Facessa ja joskus niinkin että vain toisella näkyy. Väkisinkin tulee sellanen fiilis, että siinä halutaan esiintyä sinkkuna ja pitää verkkoja vähintään puoliksi vesillä.

Vierailija
17/31 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko teinejä? Kuulostaa ihan siltä.

Vierailija
18/31 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuolle kaverilistan piilotukselle ollut ihan joku tietoturvateknillinen syy, joku botti kaiketi onki sieltä tietoja ties mihin käyttöön.

Vierailija
19/31 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellesi taitaa h*rot olla tärkeämpiä, lähde vielä kun voit.

Vierailija
20/31 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitoin kaiken salaiseksi (myös vaimolta), koska en halua, että esim. kollegat käyvät siellä kyttäämässä enkä jaksa erikseen laitaa mitään viittä listaa kuka näkee ja mitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä