Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KErtokaapas kokemuksianne kuparikierukasta!

Vierailija
21.09.2013 |

Harkitsen sen kokeilemista raskauden jälkeen. Kuukautiset eivät ole normaalisti mitenkään runsaat/kivuliaat, ennemminkin niukat ja kivuttomat. MITÄÄN hormoneja en enää ikinä suostu käyttämään.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kätevä laite! menkat runsaammat, mutta mitäpä tuosta

Vierailija
2/9 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin kuparikierukan hormonikierukkaan noin vuoden käytön jälkeen, koska ennen niukat ja kivuttomat kuukautiseni muuttuivat yli viikon kestäviksi, verta tuli kuin teuraslampaasta ja kivut olivat helvetilliset sekä kuukautisten että ovulaation aikana. Halusin kokeilla hormonitonta ehkäisyä, mutta nyt olen tosi tyytyväinen hormonikierukkaani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt jo vuosia, kuukautiset ehkä vähän runsaammat kuin olisivat muuten. Ei mitään ongelmia.

Vierailija
4/9 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös hyvät kokemukset. Olen käyttänyt kuparikierukkaa vähän yli vuoden eikä ainakaan vielä ole ilmennyt mitään ongelmia. Kuukautiset ovat ehkä aavistuksen runsaammat kuin ennen mutta eivät muuttuneet kivuliaammiksi. Olen hyvin tyytyväinen tähän ehkäisyyn.

Vierailija
5/9 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 1 1/2 vuotta ollut. Muuten ok, mutta yhdynnän jälkeistä tiputtelua esiintynyt. Monesti kestänyt seuraaviin kuukautisiin saakka. 

Vierailija
6/9 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli pari vuotta käytössä. Menkat runsastuivat vähän, mikä ei ollut ongelma. Mutta kuukautiskivut, joita ei ennen ollut, muuttuivat aivan helvetillisiksi ja rajoittavat jo liikaa elämää. Sain myös tiputteluvuotoa. Muuten olisi ollut hyvä ehkäisy. Hormonit aiheuttavat mulle vielä pahempia sivuoireita, joten eipä tässä paljoa vaihtoehtoja jää :(

Vierailija
7/9 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut kuparikierukka 4 vuotta. Haittoina runsastuneet kuukautiset ja ekana päivänä välillä joutuu ottamaan buranan (ennen niukat ja kivuttomat). Pärjään kuitenkin menkkojen kanssa hyvin (kuukuppi!) enkä ole valmis takaisin hormoneihin. Aluksi miestä pisteli Se lanka, mutta nyttemmin ei enää valita.

Vierailija
8/9 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kuparikierukka toiminut aina hyvin. Ei ole ollut kipuja, ei mitään. Vuodon määrässä ei eroja.

Vierailija
9/9 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät kokemukset. Ehti olla 4kk, jonka aikana ei mitään ongelmia. Kuparikierukka poistettiin ensimmäisen ultran yhteydessä. Ja nyt meillä on 7kk vanha vauva :)