Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Minkäikäisen pitäisi osata itse syödä jo edes puolet ruoka-annoksestaan? ev
17.07.2006 |
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Tarkoitatko omatoimisuuden, käden motoriikan vai minkä kannalta?
Parivuotiaan pitäisi minusta osata taitojen puolesta, mutta monia parivuotiaita joutuu silti vielä syöttämään. On uhmaa sun muuta, mikä saattaa katkaista hyvin sujuneen syömisen tilapäisesti.