oon popsinut rintoja suurentavia pillereitä ja nyt...
rinnoista tulee taas maitoa. Höh, ihan semmoista efektiä en toivoisi. Olen itse 45-vuotias viiden lapsen äiti ja mietin etukäteen mahtavatko nuo edes toimia ikääntyvällä, mutta tuo vaikutus nyt ainakin syntyi. Mainittavaa kasvua ei ole kyllä tullut. Mites muilla?
Kommentit (9)
*huutonaurua* Kaikkea ihmiset kokeilevatkin.
Mistä pillereistä sä oikeen puhut? Onko ne siis yhdistelmäehkäisypillereitä vai jostain nettikaupasta tilattuja huuhaa-nappeja?
On niitä pillereitä olemassa, mutta eipä tulisi mieleenkään kokeilla.
Olet ilmeisesti tilannut netistä jotain epämääräisiä pillereitä? Kannattaa lopettaa, niillä on selvästi jonkinlaista arvaamatonta hormonaalista vaikutusta.
Mistähän sais rintoja pienentäviä pillereitä, huoh!!
[quote author="Vierailija" time="14.11.2013 klo 17:25"]
Olet ilmeisesti tilannut netistä jotain epämääräisiä pillereitä? Kannattaa lopettaa, niillä on selvästi jonkinlaista arvaamatonta hormonaalista vaikutusta.
[/quote]
procurves-pillereitä. Niillä on tarkoituskin olla hormoonivaikutusta, kasveihin perustuvaa. En meinaa lopettaa, vaan kason onko neljän kuukauden syömisellä vaikutusta kuten lupaavat.
ap
Joo noi on ihan feikkikamaa kaikki. Mulla on esim. sellasia pillereitä, joiden pitäis tehdä perse täydellisen pyöreäksi, mutta samaa lattapersettä tässä joutuu katselemaan päivästä toiseen. Ihan huijausta. Niin ja entäs ne napit, joiden piti tehdä mun sääristä jumalaisen pitkät? Paskan marjat sanon minä, persjalkainen olen ilmeisesti koko loppuikäni. Suurin pettymys on ehkä kuitenkin olleet pillerit, joiden piti muuttaa mun pärstä Candice Swanepoelin näköiseksi; ne eivät ole vaikuttaneet piirun vertaa vaikka olivat ihan kamalan kalliita. Törkeää rahastusta! Otan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen ja Kuningaskuluttajaan.