Saako sun mies päättää millaiset verhot teidän keittiöön ostetaan?
Vai oletko sinä aina se, joka tekee tällaiset päätökset?
Kommentit (33)
Saan. Hommasin Helsinki verhot. Vaimo ompeli. Minä laitoin paikoilleen.
Ei saa päättää mihinkään sisustukseen liittyvästä. Mutta se päättää suurin piirtein kaikesta muusta.
Miehet ymmärtävät olla näistä asioista hiljaa.
Saa. Meillä on avokeittiö missä ei ole ikkunaa.
Saa valita jos haluaa. Minulla on veto-oikeus. Sama koskee miestä, jos minä valitsen verhot.
Buahhahhaaa...sitä ei vois vähempää kiinnostaa jotkut verhot.
Siinä vaiheessa kun mun miestä alkaa verhot kiinnostamaan menen kyllä niin hämilleni että jään jännityksellä odottamaan millaiset valitsee.
Ei tod. Ollaan sovittu että minä päätän kaikesta muusta, mutta mieheni haluaa olla isäntä sänkyhommissa, ja se sopii minulle.
Vierailija kirjoitti:
Siinä vaiheessa kun mun miestä alkaa verhot kiinnostamaan menen kyllä niin hämilleni että jään jännityksellä odottamaan millaiset valitsee.
Tämä 😁
Hän ei ole kauhean kiinnostunut asiasta, mutta jos hän lausuu jyrkän negatiivisen mielipiteensä jostakin, niin en osta sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies päättää kaikesta. Mä vaan anna pillua ja oon hiljaa.
Unelmavaimo. :D
Vierailija kirjoitti:
Voisit nyt edes vähän voihkia.
Mies ei edes muista, onko meillä keittiössä verhoja. Saa valita, mutta voin ilmoittaa, jos en tykkää. Eli sisustusjutuissa molemmat ilmaisee halutessaan mielipiteensä. Mies on ilmoittanut, että verhot ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisit nyt edes vähän voihkia.
Voih & uih!
Minun miestä kiinnostaa sisustusasiat huonekaluista vuodevaatteisiin. Keskustelemme , onneksi makumme ovat melko yhtenevät.
Jos mieheni saisi päättää, meillä ei olisi verhoja lankaan, paitsi makuuhuoneessa, ja sielläkin vain siksi että on pimeämpi nukkua.
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti punaiset Ferrariauto-verhot
Saa päättää mutta hänen päätöksellään ei ole mitää väliä kun minä teen lopullisen päätöksen.