Saako sun mies päättää millaiset verhot teidän keittiöön ostetaan?
Vai oletko sinä aina se, joka tekee tällaiset päätökset?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Saa päättää mutta hänen päätöksellään ei ole mitää väliä kun minä teen lopullisen päätöksen.
Ihan hirveä akka olet. Hyi kauhistus,
Onpa teillä lapasia miehiä. Voi hyvänen aika sentään.
Miestäni tuskin kiinnostaa mitkään verhot. Varmaan laittaisi jotkut mahdollisimman neutraalit. Pyytäisi ehkä äitinsä hankkimaan.
Vierailija kirjoitti:
Saa päättää mutta hänen päätöksellään ei ole mitää väliä kun minä teen lopullisen päätöksen.
Tuttu tilanne. Meillä vaimo kysyy mielipidettä, suuttuu jos en sano. Ja kuitenkin hän päättää millaiset tulee. Jos osaisin valita täsmälleen hänen haluamansa, niin sehän olisi hänen toiveensa täyttymys. meillä on aika samanlainen maku, joten minulle kelpaa kyllä hänen valintansa. Mutta toisinpäin ei tulis kuuloonkaan!😅
Mun mies luultavasti laittaisi lakanat ikkunaan eikä vaivautuisi kauppaan verhojen takia. Pääasia että ne saa suljettua yöksi.
Yhdessä ollaan verhotkin aina valittu.
Vierailija kirjoitti:
Siinä vaiheessa kun mun miestä alkaa verhot kiinnostamaan menen kyllä niin hämilleni että jään jännityksellä odottamaan millaiset valitsee.
Sama kuin siinä vaiheessa kun muijaa alkaa kiinnostamaan tienestit ja rankka opiskelu sen eteen menen kyllä hämilleni.
Saa. Ollaan muutenki samoilla linjoilla sisustuksesta.
Mielellään, kun itseäni ei kiinnosta sisustaminen.
Ei saa. Miehen äiti osti ja päätti, ja nyt meillä siis on keittiössä ne anopilta saadut verhot.
Tietenkin saa.
Ollaan kaksi miestä ja meidän kämppään ei eksy mitään romanttista makramee / liveloveblyörgh -roskaa.
Vaikka maut poikkeavatkin toisistaan niin mitään sisustusdiktatuuria ei meidän perheessä harjoiteta.
Jos jättäisin verhojen hankinnan miehelle, niin oltaisiin ilman. Sitä ei voisi enää vähempää kiinnostaa.
Mies on ilmaissut kiitollisuutensa siitä että joku muu hoitaa verhot ja niiden valitsemisen. Käyttäisi varmaankin äitinsä poikamiesboksiin antamia verhoja vuodelta 70 jotain.