"Hän on niin täydellinen kuin voi olla"
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 12:24"]
Ihana kuulla hyviä uutisia! Olen lukenut blogejasi muiden kanavien kautta jo pidempään, ja inspiroitunut jutuistasi monen monta kertaa. Nyt odotan itsekin esikoista marraskuussa, joten on hauskaa, että kirjoitat tästäkin aiheesta. Olen itsekin vähän pää pyörällä kaikesta, mitä "ehdottomasti" tarvitsee ja mitä "ei ainakaan" tule käyttämään, kestovaipoista, sitteristä ja ammetelineestä lähtien. Odotan innolla juttujasi vauva-ajasta. Onnea loppuodotukseen ja hyvää vointia!
[/quote]
Ihana kuulla että olet inspiroitunut <3 Se on ehkä parasta mitä tiedän, minusta tuntuu kivalta kun ihmiset löytävät mun esimerkin kautta juttuja jotka saavat heidät voimaan paremmin. Niiden ei tarvitse olla samoja, tärkeintä että innostuu etsimään ja kokeilemaan uutta.
Onnea sinnekin loppuodotukseen!
[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 21:27"]
Tämä ei nyt liity asiaan, mutta onpas kaunis kaulakoru! Kokonaanhan sitä ei näy, mutta saanko udella mistä olet sen ostanut?
Onnea loppuodotukseen, sä todella säteilet :)
[/quote]
Saa udella :) Se on Efva Attlingin malliston Twosome, sain mieheltäni sen 5v hääpäivälahjaksi viime vuoden elokuussa. Teksti sanoo latinaksi Amor Vincit Omnia eli rakkaus voittaa kaiken. Attlingia myy monet koruliikkeet, Tampereella oon ostanut Kalevan Kellosta, siellä on hyvä palvelu. Sain ekan Attlingin korun äidiltäni 2006 ja siitä asti on sellainen keikkunut aina kaulassa. Minusta ne on voimaannuttavia, niissä olevat tekstit / korujen sanomat on tosi kauniita.
Ihana kuulla hyviä uutisia! Olen lukenut blogejasi muiden kanavien kautta jo pidempään, ja inspiroitunut jutuistasi monen monta kertaa. Nyt odotan itsekin esikoista marraskuussa, joten on hauskaa, että kirjoitat tästäkin aiheesta. Olen itsekin vähän pää pyörällä kaikesta, mitä "ehdottomasti" tarvitsee ja mitä "ei ainakaan" tule käyttämään, kestovaipoista, sitteristä ja ammetelineestä lähtien. Odotan innolla juttujasi vauva-ajasta. Onnea loppuodotukseen ja hyvää vointia!
Sulla on, Kaisa, aikalailla samanlainen ruumiinrakenne kuin mulla oli nuorempana. Mulle TAYSin lääkäri sanoi aikoinaan mukavasti: "Sulla on tuollainen pitkä synnyttäjän selkä, hyvin se menee!" Niinhän se meni, ja uskon, että niin menee teilläkin. :)
[quote author="Vierailija" time="23.09.2013 klo 20:58"]
Sulla on, Kaisa, aikalailla samanlainen ruumiinrakenne kuin mulla oli nuorempana. Mulle TAYSin lääkäri sanoi aikoinaan mukavasti: "Sulla on tuollainen pitkä synnyttäjän selkä, hyvin se menee!" Niinhän se meni, ja uskon, että niin menee teilläkin. :)
[/quote]
Heh! Mulle on hoettu teini-iästä asti että mulla on synnyttäjän lantio. No, kohtahan se nähdään. :D
Tämä ei nyt liity asiaan, mutta onpas kaunis kaulakoru! Kokonaanhan sitä ei näy, mutta saanko udella mistä olet sen ostanut?
Onnea loppuodotukseen, sä todella säteilet :)