Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako tällaisen miehen kanssa olla?

Vierailija
20.09.2013 |

Kyttää ja arvostelee mun syömisiä, annostelee mulle esim. viikonloppuna punaviiniä siten että en lihoisi enempää. Vieraiden kuullen kommentoi painoa ja syömisiä.

Eilen totesin illalla että onpa kämppä kuin pommin jäljiltä. Sain tästä haukut koska olen aina pahala tuulella ja minun huono kuntoni on syy siihen. Ilmeisesti myös siihen että en jaksa/halua siivota muiden jälkiä kook ajna. Minä siis vastaan meillä siivoamisesta, mies on paljon työreissuissa eikä sitten kotona ollessaan jaksa tehdä mitään. Sitten kun joskus tekee jotain niin kauhean mäkätyksen kanssa ja iso numero tehdään hänen tekemistään hommista. eilen tokaisi mulle, että hanki elämä kun viitsin valittaa epäsiisteydestä.Lakanan suoristamiseen kin tarvitsi sitten apua ja kun kysyin että miten mä osaan tehdä sen yksin niin kuulemma teenkin tosi paskasti :D Ei hitto, miten mä voin aina saada haukut kaikesta ja olla niin huono?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 12:49"]

no katso peiliin ja kämppääsi ja kerro sitten itsellesi vastaus.

voi olla että olet oikeasti toimelias, mukava, normaalipainoinen, fiksu ja osaava ihminen joka on löytänyt jostain ojasta narsistin elämäänsä pilaamaan.

mutta voi olla toisinkin.

minulla on yksi puolituttava, laiskanpullero nuori nainen, 125kg rasvatukka jonka mies on väsähtänyt ylitöihinsä. kotiäiti mutta kotona olo on lähinnä ostoskeskuksella hengaamista muiden kotiäitien kanssa - ei kuitenkaan ruokakaupassa. pyykit pesemättä, koti sekaisin, lapsi kulkee vaippasillaan kotona eikä äitikään aina muista pukea jos ei ole ostaripäivä ja sitten marisee miehelle että ei koskaan pääse baariin kavereiden kanssa. nyttemmin huomaan että mies on saanut tarpeekseen ja molemminpuolinen nokittelu on alkanut..

[/quote]

Mä ymmärtäisinkin jos olisin sellainen etten tekisi mitään ja vain valittaisin enkä hoitaisi itseäni. Mutta kun olen kiva ja fiksu, hoidan työni hyvin ja ihan mukavannäköinenkin niin silti saan aina haukut. Ja itse kun en koskaan sano toisten ulkonäöstä mitään niin saan kuulla näitä läskittelyjä ja arvosteluja kerta toisensa perään :O

Vierailija
22/31 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti AP, jos sussa ei kerran ole vikaa niin sitten pane toimeksi äläkä jatja hämmästelyä. Muuten et voi syyttää enää pelkästään miestä vaan myös itseäsi.

20

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät itsekin, että miehesi alistaa sinua. Onko sinusta tekemään asialle jotain?

Ensimmäiseksi tulee mieleen että onko hänellä itsellään jotain salattavaa kuten toinen nainen, kun niin paljon hyökkäilee sinua vastaan?

Toisekseen, sinun syömiset on sinun syömisiä, siihen ei kellään ole minkään valtakunnan oikeutta puuttua. Se on sairasta!

Ansaitsisit paljon parempaa kohtelua.

Vierailija
24/31 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se.

Vierailija
25/31 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristisnotta. Tuollaista sontaa ei kenenään tarvitse kuunnella. Mitä kauemman kuuntelet, sitä vahvemmin opetat miehelle että tuo on hyväksyttävää ja sitä vaikeampi tuosta on päästä eroon. 

Vaihtoehdot:

1. puhu asiasta, jämptisti mutta rauhallisesti. Tee selväksi ettet siedä tuollaista kohtelua. Toivon mukaan mies ottaa onkeensa ja asiat sujuvat paremmin.

2. jos ei keskustelusta ole apua, lähde.

Vanha viidakon sananlasku sopii tähän: JSSAP! (Jätä se sika, ansaitset parempaa!)

Vierailija
26/31 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en osaa myöskään paljoa kotona tehdä, vaikka parhaani teen. Nyt arvostelee esim. trenssiä jonka ostin (on hyvännäköinen), näytän opettajalta. Mitäs vikaa opessa on??? Kahvi on aina paskan makuista kun minä keitän, hänen keittämänään se on aina hyvää. kerran ehdotti jopa kahvinkeittokurssia. Ja anopin ruoat ne vasta ihania on, mun tekemät ovat "meneehän nuo"-tyylisiä. Koskaan ei ostaele/hemmottele, ei koskaan puhu mistään tulevasta esim. haluaisin matkustella ulkomailla..ei ei sellaista, hän ei jaksa lähteä passai hakemaan. En saa edes keskustella kun kävellään ulkona, koska takaa tulijat voivat kuulla puheemme. Samoin autossa ei saa puhua varsinkaan kun lähdetään kaupan pihasta, ihmiset voi luulla että riidellään. Käsi kädessä hämärässäkään ei voi kävellä, koko ajan vilkuilee tuleeko ihmisiä vastaan/takana tms. Pari kertaa ehdotin kihloja niin "mennään sitten joskus"..naimisiin menosta ahdistuu selvästi.

Muuttooni on enää pari kuukautta.

Vierailija
27/31 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exäni aloitti aikanaan tuollaisen käyttäytymisen, siitä sanoin useaan otteeseen. Tilanne vaan paheni ja loppujen lopuksi otin eron.

Mulla kävi niin, että kun exä puhui noin, kaikki läheisyydentunne ja seksihalut katosivat. En sietänyt lainkaan miehen kosketusta. Ällötti ajatuskin seksistä tommoisen paskiaisen kanssa.

Vierailija
28/31 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 13:31"]

Mun exäni aloitti aikanaan tuollaisen käyttäytymisen, siitä sanoin useaan otteeseen. Tilanne vaan paheni ja loppujen lopuksi otin eron.

Mulla kävi niin, että kun exä puhui noin, kaikki läheisyydentunne ja seksihalut katosivat. En sietänyt lainkaan miehen kosketusta. Ällötti ajatuskin seksistä tommoisen paskiaisen kanssa.

[/quote]

Joo, miehen mielestä seksiä on liian vähän. No onpa kumma noiden kommenttien jälkeen..

t.ap

Vierailija
29/31 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onoa "kiva" kuulla ettei mies ole ainoa. Välillä en oikeesti tiedä, missä kulkee raja hyvän/huonon suhteen raja. Miehessä on myös narsistisia piirteitä, en vaan ole ennen tajunnu kun en ole törmännyt sellaiseen. Arvaa kiinnostaako seksi enää, loppuaika on todellista näyttelyä.

Vituttaa kun puhuu musta ihanana tms. lässyttelynä, mutta kohtelee kun paskaa. Hän siis kuvittelee voivansa puhua mulle ihan mitä sattuu ja unohdin mainita, kaikki riidat on yksin mun syytä.

Vierailija
30/31 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
31/31 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinähän sen tiedät jos pidät tämmöisestä toiminnasta?