Onko kellään 40+ miestä joka jaksaisi harrastaa seksiä päivittäin?
Tai edes lähes päivittäin? Vai onko se nyt vaan niin, että kun itellä on ikää 40, niin pitää joko kattella reilusti nuorempia miehiä tai sitten kärsiä seksin puutteesta?
Mä olen valitettavasti ollut äärimmäisen seksuaalinen jo varhaisteini-iästä asti. Selibaattia kestän ok silloin kun mulla ei ole seurustelusuhdetta, mutta seksitön parisuhde (tai niukkaseksinen) ei tule mulle kuuloonkaan, kärsin sekä henkisesti että fyysisesti.
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 19:44"]
Onko ne puolisot vain tyydyttämässä seksinhimoa kun on pakko saada joka päivä? Aika pakkomielteistä? Heti laitetaan vaihtoon jos ei joka päivä ole paneskelemassa. Ei ole oikeutta olla joskus kyllästynyt, väsynyt tai sairas kun ne toisen himot on tärkeintä maailmassa.
Hyi helvetti miten itsekästä vaatia joka päivä seksiä tai muuten ei kelpaa mihinkään. Omat kädet, dildot tai muut keinot ei tietenkään käy kun pitää saada se egobuusti joka päivä....MINUA halutaan joka päivä!
[/quote]
No ei tietenkään ole VAIN tyydyttämässä seksinhimoa, älä nyt ole hölmö. Ja joo tottakai on oikeus olla välillä kyllästynyt ja väsynyt ja niin edelleen. Mutta sanopas, miks sun mielestä mulla ei olis yhtä lailla oikeus saada tarpeitani tyydytettyä? Dildot ja omat kädet on aivan eri asia kuin seksi miehen kanssa. Ihan yhtä itsekästä on haluta mitä tahansa itselle tärkeää.
HOwever, mä en kuitenkaan vaadi moista keneltäkään jolta se ei luonnostaan tule, josta syystä juurikin tässä kyselen onko edes toivoa että semmosia miehiä on omassa ikäluokassa. Nuorempiahan riittäis kyllä. Sori, etten ole kyllästynyt seksiin toisin kuin kunnon av-mammat keski-iässä tekevät :D
ap
Eikä! Nyt kukaan ei vastaa tässäkin ketjussa tuolla lötköpippeli-naistenvihaajalle. Miten ihmeessä häntä ei ole jo bannattu?
Ohhoh, meillä on ollut seksiä viimeksi maaliskuussa 2011. Puutteeseen tottuu, ja lähinnä kysyisinkin että miten te pystytte siihen joka päivä? Eikö siinä jo paikat hierry ja ärsyynny? Toki itselläni joskus välillä mielitekoja tulee, mutta mun tarve olis ehkä parin viikon välein, jos saisin valita ;)
Mies on 37 ja seksiä on kerran kahdessa kuukaudessa. Nyt pidempi tauko menossa, olisko viimeksi ollut seksiä toukokuussa. Arvelisin, että ennen joulua seksiä on kerran. Jos todella hyvä säkä käy, kahdesti. Mutta se on hyvin epätodennköistä.
Mulla 57v mies joka haluaisi ja jaksaisi joka päivä ja usein useammankin kerran. Vaan olosuhteet tekee sen ettei kuitenkaan joka päivä ehditä tai voida.
Mulla on. Ihana mies. Ikää vuosia päälle 40vee. Molemmat ollaan seksin suhteen aktiivisia. Viikonloppuna menee helposti 2-3 kertaa päivässä. Yhdessä ollaan oltu 17v.
mieheni oli todella seksuaalinen vielä noin vuosi sitten, eli 44 vuotiaaksi asti. siitä asti on pikkuhiljaa hiipunut. välillä seksiä on vieläkin tosin useita kertoja viikossa, mutta välillä voi mennä pari viikkoa ilman. hän halailee ja pussailee ja koskettelee kyllä koko ajan, mutta seksi ei enää jaksa niin innostaa.
mies on kyllä lihonut, joten kyse voi olla siitä, mutta mietin myös, että kyseessä voisi olla myös testosteronitason lasku, joka osalla miehistä voi alkaa jo kolmekymppisenä. lääkäriin en miestäni saa, koska "ne käskee vain laihduttaa".
Kyllä on ja pystyy panemaan ihan iisisti 2-3 kertaa joka päivä. Eikä stondiskaan lerpahda heti panon jälkeen. Ilmeisesti olen onnekas?
Luulen, että hyvät elämäntavat vaikuttavat. Terveellinen ruoka, hoikkuus, ei tupakoi eikä kännää.
Itse taas laittaisin vaihtoon jos olisi joka päivä vonkaamassa. Kuulostaa jotenkin ahdistavalta tuollaiset ihmiset. Huh..
Mun mies on 23 eikä seksiä ole kuin pari kertaa viikossa. Itse haluaisin enemmän, mutta ei voi mitään. Ei toista pakottaakaan voi. Ja en silti petä häntä tai halua eroa, naurettava ajatus :D seksi ei ole minulle kaikki kaikessa. Ihme puheita aikuisilta naisilta
Mies 47 ja joka päivä haluaisi ja mua kun kiinnostaa kerran viikossa.. Olen itse 36v.
Mulla oli, mutta ei ole enää. Mies jätti mut ja lapset. Meni vissiin paremmille panomaille
Saattaisi jaksaa joka päivä mutta vain kerran. Joka päiväisyydestä en ole varma sillä ainahan on jotakin muuta että käytänössä se ei ole mahdollistakaan.
Mulla kävi tuuri. Mieheni 50v ja minä 45v. haluamme yhtä usein, eli keskimäärin joka toinen päivä.
Mun mies on 45v ja kyllä se jaksaisi jos vaan ehdittäisiin. Ei mitään ongelmia jaksamisen kanssa.
Mulla on 40 v. mies, joka jaksaisi vaikka joka päivä, ja minuakin huvittaisi, mutta käytännön ongelmana on löytää arjessa yhteistä aikaa.
Meillä on 3 lasta 9-14 v., joita on turha houkutella varhain punkkaan millään iltasadulla... ja miehellä kaksivuorotyö. Lapset mielellään odottaa vielä illalla, että iskä tulee töistä kotiin, ennenkuin menevät nukkumaan. Varsinkin noilla iltavuoroviikoilla seksille pitää etsiä kahdenkeskistä aikaa. Aamuvuoroviikoilla on helpompaa. .
[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 19:44"]
Onko ne puolisot vain tyydyttämässä seksinhimoa kun on pakko saada joka päivä? Aika pakkomielteistä? Heti laitetaan vaihtoon jos ei joka päivä ole paneskelemassa. Ei ole oikeutta olla joskus kyllästynyt, väsynyt tai sairas kun ne toisen himot on tärkeintä maailmassa.
Hyi helvetti miten itsekästä vaatia joka päivä seksiä tai muuten ei kelpaa mihinkään. Omat kädet, dildot tai muut keinot ei tietenkään käy kun pitää saada se egobuusti joka päivä....MINUA halutaan joka päivä!
[/quote]
No ei tietenkään ole VAIN tyydyttämässä seksinhimoa, älä nyt ole hölmö. Ja joo tottakai on oikeus olla välillä kyllästynyt ja väsynyt ja niin edelleen. Mutta sanopas, miks sun mielestä mulla ei olis yhtä lailla oikeus saada tarpeitani tyydytettyä? Dildot ja omat kädet on aivan eri asia kuin seksi miehen kanssa. Ihan yhtä itsekästä on haluta mitä tahansa itselle tärkeää.
HOwever, mä en kuitenkaan vaadi moista keneltäkään jolta se ei luonnostaan tule, josta syystä juurikin tässä kyselen onko edes toivoa että semmosia miehiä on omassa ikäluokassa. Nuorempiahan riittäis kyllä. Sori, etten ole kyllästynyt seksiin toisin kuin kunnon av-mammat keski-iässä tekevät :D
ap