Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poskessa aivan vitullinen patti, miten tän saa helvettiin

Vierailija
19.09.2013 |

Ärsyttää ihan perkeleesti. Joku hormonifinni siis kyseessä joka on aivan jumalattoman iso ja ei räjähdä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisiko, jos yrittäisit kuivattaa sitä pumpulipuikkoon kostutetulla desinfiointiaineella?

Vierailija
2/12 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmitä sitä lämpimään veteen kostutetulla kankaalla ja anna ihon tulla ihan punertavaksi. Sitten purista tarpeeksi kaukaa ja syvältä. Jos jotain turskahtaa ulos niin pyyhi desinfioivalla aineella. Mä vielä usein painan sitä kohtaa sillä pumpulitukolla jossa on petadinea tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisiko alatyylinen ja typerä kiroilu?

Vierailija
4/12 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haudo sitä jääpalalla pitkään. Sitten levitä siihen sitruunasta puristamaasi mehua ja lisäile sitä välillä. Mulla lähti tuolla tavalla keskisuuri vihollinen vuorokaudessa.

Vierailija
5/12 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 11:05"]

Lämmitä sitä lämpimään veteen kostutetulla kankaalla ja anna ihon tulla ihan punertavaksi. Sitten purista tarpeeksi kaukaa ja syvältä. Jos jotain turskahtaa ulos niin pyyhi desinfioivalla aineella. Mä vielä usein painan sitä kohtaa sillä pumpulitukolla jossa on petadinea tms.

[/quote]Mä ottaisin neulan avuksi tohon tyhjennysoperaatioon. Kun tökkää reiän oikeaan kohtaan, tulee ne mädät helpommin ulos.

Vierailija
6/12 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun neuvo: jätä se rauhaan. Usein ne isot ihonalla olevat eivät edes näy, jos et puristele niitä rikki. Mitä kipeämpi se on, sitä lähempänä on ihon pintaa. Silloin saattaa puhjetakin, mutta yleensä puristelemalla se vaan tulehtuu pahemmin ja tulee isommaksi :(, tulee rupiseksi ja vielä vaikeammaksi piilottaa kuin se, että annat olla vaan.

Vierailija
7/12 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai on patissa vagina. Ihme patti!

Vierailija
8/12 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa mielenkiintoinen kasvannainen poskessasi. Eikö sitö pitöisi käydä näyttämässä jollekin biologille tai muulle asiantuntijalle. Taitaa olla ensimmäinen kerta, kun finnillä on naisen sukupuolielin. Valitettavasti en myöskään osaa neuvoa sinua, miten löydät tien toivomaasi paikkaan. Minulle osoite on tuntematon.

Toivottavasti sait mielesi kokoon, kun latelit nuo alatyyliset sanat. Ne kertovat sinusta, taustastasi ja sivistyksesi puutteesta todella paljon.

Vierailija
9/12 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae apteekista abilar- voidetta ja laita pari kertaa päivässä. Lähtee aika nopeasti pois eikä jää arpea.

Vierailija
10/12 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 11:43"]

Onpa mielenkiintoinen kasvannainen poskessasi. Eikö sitö pitöisi käydä näyttämässä jollekin biologille tai muulle asiantuntijalle. Taitaa olla ensimmäinen kerta, kun finnillä on naisen sukupuolielin. Valitettavasti en myöskään osaa neuvoa sinua, miten löydät tien toivomaasi paikkaan. Minulle osoite on tuntematon.

Toivottavasti sait mielesi kokoon, kun latelit nuo alatyyliset sanat. Ne kertovat sinusta, taustastasi ja sivistyksesi puutteesta todella paljon.

[/quote]

Ap:lle tsemppiä. On ehkä vaikea ymmärtää ongelmaa, jos oma iho aina virheetön kuin vauvan takapuoli. Neuvoksi: jos on supermegafinni tai paise pahassa kohtaa, menee näyttämään sitä lääkärille. Antibiootilla se hoituu.

Vierailija
11/12 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita yöksi sen päälle hammastahnaa, se kuivattaa sitä pois.

Vierailija
12/12 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 11:52"]

Laita yöksi sen päälle hammastahnaa, se kuivattaa sitä pois.

[/quote]Älä laita. Hammastahna tosiaan kuivattaa ihon siitä päältä (ja tekee sellaisen arpimaisen lasisen pinnan), mutta itse paise muumioituu sinne alle jopa kuukausiksi.