Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatteko unissanne orgasmeja?

Vierailija
13.11.2013 |

Millaisiin uniin ne liittyvät?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan. Ne liittyvät seksiuniin, joita näen säännöllisesti. Se on kivaa kun unimaailmassa voi saada kuuluisuudet ja julkkikset petiinsä ja antamaan mulle orgasmeja ;-) t. viime yönä oli kiihkeää David Beckhamin kanssa 

Vierailija
2/17 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin liittyvät aina seksiin jonkun muun kuin oman miehen kanssa. Julkkisten ja ex-poikaystävien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jos rakastelussa on ollut taukoa yli viikon.

Vierailija
4/17 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä joo sillon kun näen unta Cheekistä ;)

Vierailija
5/17 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 11:50"]

[/quote]

Nro 2:lla on taukoa seksistä 8 vuotta, joten tämä selittänee hyvin yleiset orgasmiin päätyvät seksiunet...

Vierailija
6/17 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 12:04"]

[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 11:50"]

[/quote]

Nro 2:lla on taukoa seksistä 8 vuotta, joten tämä selittänee hyvin yleiset orgasmiin päätyvät seksiunet...

[/quote]

Ohhoh, no varmasti:) Onneksi näet, monella kaikki nuo tunteet hälvenee kun on liian kauan ilman

nr 4

Vierailija
7/17 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan. Ja seksiuniin tietysti.

Vierailija
8/17 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan. Eivät aina liity seksiin vaan joskus esim. näin unta että olin ratsastamassa ja sain siitä orkun. 

Vierailija
9/17 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, saan :) Ja tuntuu paremmalta kuin hereillä ollessa :)

Vierailija
10/17 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei koskaan liity seksiuniin (sellaisia en näe, en ainakaan muista), vaan uni voi olla vaikka sellainen, että olen jossain julkisella paikalla esim. tavaratalossa ja huomaan, että kohta tulee...paniikissa etsin sovituskoppia tai muuta yksityistä tilaa. :-)

Vierailija
11/17 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan aina silloin tällöin ja kyllä ovat mukavia! Eivät ole mitään ihmeellisiä unia, mutta aika usein mullakin on joku julkinen paikka ja yritän siinä salailla oloani. :)

Vierailija
12/17 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä välillä, silloin näen jotain ns seksiunta... Viime yönä vanha työkaveri tuli uneeni, wow!

Saan kyllä orgasmin ihan myös ajattelemalla :)

Nykyinen miesystäväni kanssa en ole saanut orgasmia kuin harvoin, eli silloin en ole unessa enkä osaa ajatella... :(

Vierailija
13/17 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan. En kovin usein, ehkä kerran kuussa, tai harvemmin. Herään siihen sitten. Ovat ihania, toivoisin saavani useamminkin, ja että ylipäätään näkisin seksiunia useammin. Uniorgasmit liittyvät mulla seksiuniin. 

Miehen kanssa saan toki myös orgasmeja, mutta ne ovat erilaisia kuin nukkuessa saadut. Eri lailla ihania :)

Vierailija
14/17 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain kun olen pahassa puutteessa. Seksiuniin, ylläri pylläri. 

Vierailija
15/17 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä tulee pari kertaa vuodessa. Eivät mulla yleensä liity seksiuniin enkä aina niihin herätessä muista edes nähneeni unia. 

Vierailija
16/17 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin silloin saan seksin harrastamiseen liittyviä uniorgasmeja, jos seksissä on miehen kanssa ollut yli viikon tauko.

Minulla joskus uniorgasmi liittyy myös sellaiseen tilanteeseen, jossa sitä ei tavallaan "saisi" saada. Esim. yksi yö olin muka töissä, ja samalla saan orgasmin, jonka kaikki muutkin huomaavat. Tällöin tilanteeseen liittyy häpeää. Onko kenelläkään muulla ollut tällaisia?

Vierailija
17/17 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan nukkuessani orgasmeja, mutta en koskaan muista sitä unta mitä olen nähnyt. Herään vaan orgasmin tunteeseen. Joskus huomaan että koskettelen itseäni herätessäni.