Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä en kestä tätä panetusta!

Vierailija
19.09.2013 |

Tekis niiin mieli, kohta voi muuta enää ajatellakaan! Eikö synnyttämisen ja vauva-arjen pitänyt tappaa halut? Tai kyllä halut hävisi, mieheltä ne viimeistkin rippeet mutta miksi minua panettaa vieläkin?

Neuvolassakin nolotti, jälkitarkastuksessa sanoi että seksiä voi harrastaa heti kun vaan haluan, miehethän haluaa aina! Menin itkien kotiin, minä en kelpaa... Kierukan laittoa varten pitäisi kuulema käydä raskaustestissä, vaikka en minä pyhällä hengellä raskaudu.

Onko tähän lääkettä? Onko naisille tarjollla maksullista seuraa? Kai minullakin on oikeus läheisyyden tunteeseen ja nautintoon?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 10:38"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 10:36"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 10:23"]

Itse olisin todella tyytyväinen jos kotonani naisella olis vastaava ongelma. Sano suoraan miehelle miten asiat on! Voi auttaa tai sitten ei...

[/quote]

Niin luulet että en ole sanonut?

Aina sanotaan että puhukaa asiasta. Mies ei halua puhumisen jälkeenkään, mitäs sitten tehdään?

ap

[/quote]

No sen asiasta puhumisen ideana on, että syyt selvitetään, jonka jälkeen ongelman voi ratkaista. Pelkkä puhe ei ratkaise mitään, jos itse ongelmaa ei ratkaista. Mistä tuo haluttomuus johtuu? 

[/quote]

Sulla ei taida olla kokemusta haluttomasta miehestä?

Vierailija
42/61 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 10:41"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 09:51"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 09:16"]

Neuvolassakin nolotti, jälkitarkastuksessa sanoi että seksiä voi harrastaa heti kun vaan haluan, miehethän haluaa aina!

[/quote]

No voi jumalauta kuinka ajattelematon kommentti!

[/quote]

Niinpä, mutta sitä mieheltä odotetaan. Aina valmiina, kun nainen haluaa. Mutta koskaan ei saa panettaa silloin, kun naista ei nappaa.

[/quote]

Niinhän sitä odotetaan. Asenteita pitäisi saada muutettua, niin seksuaalinen haluttomuus ei olisi miehille niin arka asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 10:51"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 10:38"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 10:36"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 10:23"]

Itse olisin todella tyytyväinen jos kotonani naisella olis vastaava ongelma. Sano suoraan miehelle miten asiat on! Voi auttaa tai sitten ei...

[/quote]

Niin luulet että en ole sanonut?

Aina sanotaan että puhukaa asiasta. Mies ei halua puhumisen jälkeenkään, mitäs sitten tehdään?

ap

[/quote]

No sen asiasta puhumisen ideana on, että syyt selvitetään, jonka jälkeen ongelman voi ratkaista. Pelkkä puhe ei ratkaise mitään, jos itse ongelmaa ei ratkaista. Mistä tuo haluttomuus johtuu? 

[/quote]

Ainakin suurin yksittäinen syy on miehen väsymys. (Näin hän sanoo, mustina hetkinä minun päässäni syy on se että olen ruma ja ällöttävä). Tekee paljon töitä, opiskelee ja harrastaa.
Kotona on suunnilleen  yhden illan viikosta, pari kertaa kuussa muutaman yön työreissussa. (Elkääkä jaksako aloittaa että miehellä on toinen nainen. Ei ole, en vaan halua yksityiskohtaisemmin selittää työkuviota kun en halua että naapurit tästä jutusta tunnistaa. )

Minä en keksi mitään mitä voisin tehdä tilanteen parantamiseksi.

ap

[/quote]

Miehesi pitäisi nyt hieman priorisoida. Voisiko hän luopua harrastuksesta tai opiskelusta edes joksikin aikaa? Toisaalta tuo väsymyksestä puhuminen voi olla myös selittelyä ja apua haluttomuuteen pitäisi hakea lääkäriltä. Tärkeintä olisikin nyt, että mies tajuaisi, että seksittömyys johtaa usein parisuhteen tuhoon, ellei asialle tehdä jotain.

Vierailija
44/61 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 11:11"]

Ok, tämä selvensi. Teillä on sitten ihan oikea ongelma. Mä en keksi muuta kuin että teidän pitäisi hakea jostain apua tai sitten miehen pitäisi kertoa sulle suoraan, että miksi häntä ei kiinnosta, eikö hän pysty vai mikä vaivaa. Mä neuvoisin etsimään ongelman syyn ennen kuin hakisin helpotusta muualta, mutta ymmärrän kyllä, että pahassa puutteessa eläminen on pirullista. Mutta toisaalta vieraissa käyminen ei ainkaan helpota teidän perhe-elämäänne... 

[/quote]

Sellaista päivää tuskin tulee, että mies mihinkään seksiterapeutille lähtisi. ei siksi ettei kehtaisi, vaan ei näe sellaisessa hyötyä. Ja kyllä hänellä kykyä olisi, ei vaan kiinnosta. Kaikki muu on tärkeämpää/huskempaa/mitälie kuin seksi minun kanssa. Ja tavallaanhan hän jo ratkaisi ongelman, minä voin hakea muualta sen mitä en kotoa saa. En kyllä jaksa oikeasti uskoa että edes kelpaisin kenellekään, kun en hänellekään. Toistaiseksi en oikeastaan edes halua ketään muuta paitsi niinä epätoivoisimpina hetkinä... tosiasiassa vieraissa käymisessä suurin ongelma varmaan olisi saada lapsenvahti =P

ap

Vierailija
45/61 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 11:29"]

Miehesi pitäisi nyt hieman priorisoida. Voisiko hän luopua harrastuksesta tai opiskelusta edes joksikin aikaa? Toisaalta tuo väsymyksestä puhuminen voi olla myös selittelyä ja apua haluttomuuteen pitäisi hakea lääkäriltä. Tärkeintä olisikin nyt, että mies tajuaisi, että seksittömyys johtaa usein parisuhteen tuhoon, ellei asialle tehdä jotain.

[/quote]

Uskon että tuo väsymys ja sellaisen ajan puute, että kävisi seksi edes mielessä, on se suurin yksittäinen syy. Priorisointi tosiaan voisi olla aiheellista, mutta hän pitää muita asioita tärkeämpinä. Tai enempikin sellaisina, joista ei voi luopua.

Toisaalta, olenkohan minäkään ihan normaali. Joku muu nainen valittaisi oman ajan puutetta ja sitä ettei mies tee kotitöitä. Minua nuo ei haittaa, mutta läheisyyden ja seksin puute kiristää päätä.

ap

Vierailija
46/61 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 11:30"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 11:11"]

Ok, tämä selvensi. Teillä on sitten ihan oikea ongelma. Mä en keksi muuta kuin että teidän pitäisi hakea jostain apua tai sitten miehen pitäisi kertoa sulle suoraan, että miksi häntä ei kiinnosta, eikö hän pysty vai mikä vaivaa. Mä neuvoisin etsimään ongelman syyn ennen kuin hakisin helpotusta muualta, mutta ymmärrän kyllä, että pahassa puutteessa eläminen on pirullista. Mutta toisaalta vieraissa käyminen ei ainkaan helpota teidän perhe-elämäänne... 

[/quote]

Sellaista päivää tuskin tulee, että mies mihinkään seksiterapeutille lähtisi. ei siksi ettei kehtaisi, vaan ei näe sellaisessa hyötyä. Ja kyllä hänellä kykyä olisi, ei vaan kiinnosta. Kaikki muu on tärkeämpää/huskempaa/mitälie kuin seksi minun kanssa. Ja tavallaanhan hän jo ratkaisi ongelman, minä voin hakea muualta sen mitä en kotoa saa. En kyllä jaksa oikeasti uskoa että edes kelpaisin kenellekään, kun en hänellekään. Toistaiseksi en oikeastaan edes halua ketään muuta paitsi niinä epätoivoisimpina hetkinä... tosiasiassa vieraissa käymisessä suurin ongelma varmaan olisi saada lapsenvahti =P

ap

[/quote]

Varmasti kelpaisit, mutta kuten sanottu, se tuskin ratkaisisi ongelmianne. Ei se selvästi kelpaamisesta ole kiinni, vaan väsymyksestä. Ei itseänikään väsyneenä ja stressaantuneena kiinnosta, eikä vaimoanikaan. Tuollainen kiire kuin miehelläsi ei kyllä ole ylipäätään mitenkään järkevää tai terveellistä pidemmän päälle. Suosittelisin vähentämään tekemistä ihan jo psyykkisen ja fyysisen hyvinvoinnin vuoksi. Siinä samalla seksielämä voisi elpyä.

Vierailija
47/61 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 11:49"]

Varmasti kelpaisit, mutta kuten sanottu, se tuskin ratkaisisi ongelmianne. Ei se selvästi kelpaamisesta ole kiinni, vaan väsymyksestä. Ei itseänikään väsyneenä ja stressaantuneena kiinnosta, eikä vaimoanikaan. Tuollainen kiire kuin miehelläsi ei kyllä ole ylipäätään mitenkään järkevää tai terveellistä pidemmän päälle. Suosittelisin vähentämään tekemistä ihan jo psyykkisen ja fyysisen hyvinvoinnin vuoksi. Siinä samalla seksielämä voisi elpyä.

[/quote]

Mistähän ratakiskosta vääntämällä saisi miehen tuon tajuamaan...

Minullakin alkaa olla itsetunto niin nollassa, että varmaan ne omatkin halut katoaa jos näin jatkuu. tiedä sitten onko sekään hyvä.

ap

Vierailija
48/61 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
49/61 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 17:17"]

Kaikki sympatiat sinulle ap.. mulla on kotona melkolailla sama tilanne, sillä erolla että meidän lapsi on jo 2 ja mulla ei ole lupaa hakea seksiä muualta.  Jos olisi, varmasti harrastaisin satunnaisesti seksiä kodin ulkopuolella ihan oman pääkoppani takia. Kauan jatkunut törkeä panetus on todella tuskaista.  Toivottavasti tilanteesi ratkeaa kuitenkin parhain päin ja mies herää naiseensa niin kauan kuin hänellä sellainen vielä on.

[/quote]

Kiitos. Onko teillä tullut tälle haluttomuudelle mitään syytä esiin?

[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 16:07"]

Säännöllinen seksi voi parantaa "haluttomuudesta".
Jos on ollut aika kuivaa kautta johtuen vaimosta (raskaus, väsymys pienen lapsen kanssa yms. syitä), niin mies on tottunut säännölliseen sooloseksiin.

Jos on juuri tirvaissut käteensä hieman ennen kun vaimo ehdottaa seksiä, niin sitä mielummin kieltäytyy väsymykseen vedoten, kuin yrittää ja epäonnistuu koska ei ole vielä paukkuja uuteen nousuun.

[/quote]

Ainakaan tästä meillä ei ole kyse, todellakaan.

ap

Vierailija
50/61 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 19:03"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 17:17"]

Kaikki sympatiat sinulle ap.. mulla on kotona melkolailla sama tilanne, sillä erolla että meidän lapsi on jo 2 ja mulla ei ole lupaa hakea seksiä muualta.  Jos olisi, varmasti harrastaisin satunnaisesti seksiä kodin ulkopuolella ihan oman pääkoppani takia. Kauan jatkunut törkeä panetus on todella tuskaista.  Toivottavasti tilanteesi ratkeaa kuitenkin parhain päin ja mies herää naiseensa niin kauan kuin hänellä sellainen vielä on.

[/quote]

Kiitos. Onko teillä tullut tälle haluttomuudelle mitään syytä esiin?

[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 16:07"]

Säännöllinen seksi voi parantaa "haluttomuudesta".
Jos on ollut aika kuivaa kautta johtuen vaimosta (raskaus, väsymys pienen lapsen kanssa yms. syitä), niin mies on tottunut säännölliseen sooloseksiin.

Jos on juuri tirvaissut käteensä hieman ennen kun vaimo ehdottaa seksiä, niin sitä mielummin kieltäytyy väsymykseen vedoten, kuin yrittää ja epäonnistuu koska ei ole vielä paukkuja uuteen nousuun.

[/quote]

Ainakaan tästä meillä ei ole kyse, todellakaan.

ap

[/quote]

Ikävä kyllä kaikkeni olen kokeillut.  Jutellaan ja jutellaan mutta selvästikään halut ei miehellä riitä tilanteen korjaamiseksi. Suurimmaksi syyksi mies itse sanoo että näkee minut enemmän lapsensa äitinä kuin naisena. En oikein tiedämimitä voisin itse asialle tehdä, eikä miehelläkään ollut tähän ratkaisua. 

Yhtenä syynä hän mainitsee myös stressin ja väsymyksen sekä myös sen että ei ole kovin tyytyväinen omaan ulkonäköönsä tällä hetkellä.  Minusta hän on edelleen komea ja haluttava mutta minun sanomiseni ei tässä paina.

Kuten sinäkin, olen vietellyt, ehdotellut, vaatinut ja pyytänyt mutta ei onnistu.  Tuntuu että hankalinta on juuri se aloittaminen. Koen olevani umpikujassa tämän asian kanssa. Haluja on kuin terveellä naisella kuuluukin olla. Huomaan jo fantasioivani tapaamistani hyvännäköisistä miehistä..

Erota en halua enkä miestä vaihtaa.  Hän on sielubkumppanini täysin muilta osin ja ihana isä ja kumppani. 

Vierailija
51/61 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

49 oli siis 44sen vastaus ap:lle. Anteeksi kirjoitusvirheet ja huono lainaus, tää on todella tuskallista kirjoittaa puhelimella. .

Vierailija
52/61 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäinen yh täällä saman ongelman kanssa... Kovasti olisi haluja, mutta minkäs teet :(. 

Vierailija
53/61 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kai se vaan on, ettei haluttomalla sitä ongelmaa ole, vaan sillä joka haluaa. Eikä sille sitten voi mitään, jos ei haluton itse halua asiaa korjata.

Onhan sitä puhuttu ja lupauksia saatu, mutta pääseekö sanoista tekoihin... Minustakin tuntuu, että olen miehelleni vain lapsensa äiti enkä nainen.

huoh :(

Vierailija
54/61 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastatko itsetyydytystä?

Vierailija
55/61 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 23:25"]

No mikäs on ap:lla tilanne nyt? Toivottavasti parempi...

E

[/quote]

No miksipä se olisi muuttunut...

ap

Vierailija
56/61 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 23:40"]

Tässä ketjussa pohdin samoja kysymyksiä kuin ap:

http://www.vauva.fi/keskustelu/3859583/ketju/miten_vietella_mies_tanaan_sankyyn_jos_seksia_tooosi_harvoin_miehen_vuoksi

[/quote]

Voi ei :/ luin osan ketjusta ja nieleskelen itkua, tunteesi ovat kovin samanlaisia kuin minun :(

ap

Vierailija
57/61 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkkarit jalkaan ja seksikkäät alushousut jalkaan. Kun mies istuu sohvalla mene tv:n eteen niin, että selkä mieheen päin. Tanssi hitaasti keimaillen, anna miehesi katsoa, kun masturboit... Siinä pitäisi olla sen verran ärsykettä, että väsynytkin mies innostuu ;)

Vierailija
58/61 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
59/61 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 20:17"]

Korkkarit jalkaan ja seksikkäät alushousut jalkaan. Kun mies istuu sohvalla mene tv:n eteen niin, että selkä mieheen päin. Tanssi hitaasti keimaillen, anna miehesi katsoa, kun masturboit... Siinä pitäisi olla sen verran ärsykettä, että väsynytkin mies innostuu ;)

[/quote]

En enää ikinä aio nolata itseäni pukeutumalla seksikkäästi ja tulemalla torjutuksi. Tajuatko milt se tuntuu, kerta toisensa jälkeen?

mies on nähnyt minut masturboimassa niin monta kertaa että tietäisin, jos se kiinnostaisi. Sujuvasti teeskentelee nukkuvaa vieressä.

ap

Vierailija
60/61 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

APUA! Ehkä sä ansaitsisit nyt hellyyttä ja seksiä jossain muualla ja naisit tuntea olevasi nainen. Jos se on miehellekkin ok, niin mikä estää?