Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä en kestä tätä panetusta!

Vierailija
19.09.2013 |

Tekis niiin mieli, kohta voi muuta enää ajatellakaan! Eikö synnyttämisen ja vauva-arjen pitänyt tappaa halut? Tai kyllä halut hävisi, mieheltä ne viimeistkin rippeet mutta miksi minua panettaa vieläkin?

Neuvolassakin nolotti, jälkitarkastuksessa sanoi että seksiä voi harrastaa heti kun vaan haluan, miehethän haluaa aina! Menin itkien kotiin, minä en kelpaa... Kierukan laittoa varten pitäisi kuulema käydä raskaustestissä, vaikka en minä pyhällä hengellä raskaudu.

Onko tähän lääkettä? Onko naisille tarjollla maksullista seuraa? Kai minullakin on oikeus läheisyyden tunteeseen ja nautintoon?

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikäs on ap:lla tilanne nyt? Toivottavasti parempi...

E

Vierailija
22/61 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

annoin miehelle pari päivää sitten sellaset poskihoidot,että takuulla olis jääny   ammattilainenkin kakkoseks,oikein itekin yllätyin ja pesälle oli miehen päästävä kiireesti kesken kaiken kun olin niin hyvä!tollasen jälkeen on panettanu molempia vartin välein:)

Vierailija
24/61 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 09:32"]

Harrastatko itsetyydytystä?

[/quote]

Tietysti. Mutta elä nyt ala väittää että ajaa saman asian?

ap

Vierailija
25/61 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tasa-arvon aikana on hyvä että naisetkin kokevat puutetilan, tietäävät miltä meistä miehistä tuntuu kun ei saa! Itse eron myötä tein päätöksen että pihtarin kanssa en enää muuta saman katon alle asumaan, näin myös toteutui.

Vierailija
26/61 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sama vika rahikaisella... panettaa kuin kania mutta kun talossa ei ole edes naista niin ei ole helppoa. Maksullistahan tietty aina ois tyrkyllä mutta sitähän ei kärsi mies ostaa kun maine menee sit loppuelämäksi ;)

Näin arkena sitä ei muutenkaan ole mahdollisuuksia lähteä lihatiskeille irtoseksiä etsimään ja muutenkin siellä on arki-iltoina tyrkyllä vain ne lähiöruusut.

T: mies

Vierailija
27/61 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa omastakin vaimostani tuntunut tuolta ensimmäisen raskauden jälkeen! Tosin toinen raskaus korjasi vähän tilannetta, mutta sen ensimmäisen jälkeen oli melko pitkään aika hiljaista.

Vierailija
28/61 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 09:37"]

Näin tasa-arvon aikana on hyvä että naisetkin kokevat puutetilan, tietäävät miltä meistä miehistä tuntuu kun ei saa! Itse eron myötä tein päätöksen että pihtarin kanssa en enää muuta saman katon alle asumaan, näin myös toteutui.

[/quote]

Niin että kun sinäkin kärsit niin hyvä että muutkin kärsii?

Kiva asenne :/ en minä kyllä tätä kellekään toivoisi.

Sen tiesin, että en varmaan ainoa puutteessa riutuva ole... mutta mitä tälle tekisi?

ap

Vierailija
29/61 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 09:16"]

Neuvolassakin nolotti, jälkitarkastuksessa sanoi että seksiä voi harrastaa heti kun vaan haluan, miehethän haluaa aina!

[/quote]

No voi jumalauta kuinka ajattelematon kommentti!

Vierailija
30/61 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin todella tyytyväinen jos kotonani naisella olis vastaava ongelma. Sano suoraan miehelle miten asiat on! Voi auttaa tai sitten ei...

Vierailija
31/61 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 10:23"]

Itse olisin todella tyytyväinen jos kotonani naisella olis vastaava ongelma. Sano suoraan miehelle miten asiat on! Voi auttaa tai sitten ei...

[/quote]

Niin luulet että en ole sanonut?

Aina sanotaan että puhukaa asiasta. Mies ei halua puhumisen jälkeenkään, mitäs sitten tehdään?

ap

Vierailija
32/61 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 10:36"]

[/quote]

Aina sanotaan että puhukaa asiasta. Mies ei halua puhumisen jälkeenkään, mitäs sitten tehdään?

ap

[/quote]

No sen asiasta puhumisen ideana on, että syyt selvitetään, jonka jälkeen ongelman voi ratkaista. Pelkkä puhe ei ratkaise mitään, jos itse ongelmaa ei ratkaista. Mistä tuo haluttomuus johtuu? 

Vierailija
33/61 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 09:51"]

Neuvolassakin nolotti, jälkitarkastuksessa sanoi että seksiä voi harrastaa heti kun vaan haluan, miehethän haluaa aina!

[/quote]

No voi jumalauta kuinka ajattelematon kommentti!

[/quote]

Niinpä, mutta sitä mieheltä odotetaan. Aina valmiina, kun nainen haluaa. Mutta koskaan ei saa panettaa silloin, kun naista ei nappaa.

Vierailija
34/61 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki se kierukka, kyllä ne halut katoaa sinultakin...

Vierailija
35/61 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekis niiin mieli, kohta voi muuta enää ajatellakaan! Eikö synnyttämisen ja vauva-arjen pitänyt tappaa halut? Tai kyllä halut hävisi, mieheltä ne viimeistkin rippeet mutta miksi minua panettaa vieläkin?

Neuvolassakin nolotti, jälkitarkastuksessa sanoi että seksiä voi harrastaa heti kun vaan haluan, miehethän haluaa aina! Menin itkien kotiin, minä en kelpaa... Kierukan laittoa varten pitäisi kuulema käydä raskaustestissä, vaikka en minä pyhällä hengellä raskaudu.

Onko tähän lääkettä? Onko naisille tarjollla maksullista seuraa? Kai minullakin on oikeus läheisyyden tunteeseen ja nautintoon?

[/quote]

Oletko heti valmis pettämään, jos toista ei kiinosta? Ja vielä huorien kanssa!

Toivottavasti kaikki tuttavasi ja sukulaisesi saavat tietää suunnitelmistasi.

Tottakai sinulla on oikeus läheisyyteen ja nautintoon. Myös miehelläsi on oikeus päättää omasta ruumiistaan. Hänellä on myös oikeus odottaa uskollisuutta parisuhteessa. Jos mieheltä ei irtoa etkä ilman kestä, niin eroa.

Eiköhän sitä ehdi paneskella eron jälkeekin.

Vierailija
36/61 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 10:38"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 10:36"]

[/quote]

ap

[/quote]

No sen asiasta puhumisen ideana on, että syyt selvitetään, jonka jälkeen ongelman voi ratkaista. Pelkkä puhe ei ratkaise mitään, jos itse ongelmaa ei ratkaista. Mistä tuo haluttomuus johtuu? 

[/quote]

Ainakin suurin yksittäinen syy on miehen väsymys. (Näin hän sanoo, mustina hetkinä minun päässäni syy on se että olen ruma ja ällöttävä). Tekee paljon töitä, opiskelee ja harrastaa.
Kotona on suunnilleen  yhden illan viikosta, pari kertaa kuussa muutaman yön työreissussa. (Elkääkä jaksako aloittaa että miehellä on toinen nainen. Ei ole, en vaan halua yksityiskohtaisemmin selittää työkuviota kun en halua että naapurit tästä jutusta tunnistaa. )

Minä en keksi mitään mitä voisin tehdä tilanteen parantamiseksi.

ap

Vierailija
37/61 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 10:47"]

Oletko heti valmis pettämään, jos toista ei kiinosta? Ja vielä huorien kanssa!

Toivottavasti kaikki tuttavasi ja sukulaisesi saavat tietää suunnitelmistasi.

Tottakai sinulla on oikeus läheisyyteen ja nautintoon. Myös miehelläsi on oikeus päättää omasta ruumiistaan. Hänellä on myös oikeus odottaa uskollisuutta parisuhteessa. Jos mieheltä ei irtoa etkä ilman kestä, niin eroa.

Eiköhän sitä ehdi paneskella eron jälkeekin.

[/quote]

Nyt kun sait kohottaa itsesi jalustalle ilkeilemällä, voin tipauttaa sinut sieltä maan tasalle. Mies itse on sanonut, että häntä ei haittaa, vaikka jonkun toisen kanssa olisin. Se ei ole häneltä pois ja jos minä siten olisin tyytyväisempi niin hyvä vaan. Kaikilla ei ole tarvetta "omistaa" toista ja uskollisuuden rajat voi jokainen pari määritellä itse. Jos tämä on sinulle ongelma, voit kiukutella siitä vaikka omassa keskustelussa.

ap

Vierailija
38/61 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, älä ota tätä ilkeilynä: Miten olet ilmaissut miehellesi, että nyt tekisi mieli? Jos olet sanonut asiasta kiukkuisena (kuten tulkitsen näistä kirjoituksista), niin ei se mies silloin sua halua yhtään sen enempää. Oletko kokeillut jutella asiasta rauhallisesti ja neutraalisti ja ehdottanut seksiä. Eli ota asia puheeksi joskus kun on rauhallinen hetki, laita telkkari tms. kiinni, liimaudu miehen kylkeen ja sano, että nyt kyllä tekisi mieli... 

Meillä on kanssa välillä vähän "kuivempia" kausia kun kumpikaan ei ehdit/viitsi/jaksa tehdä aloitetta. Mutta sitten jos toinen vain viitsii kiltisti ja nätisti "pyytää", niin yleensä ei ole tullut pakkeja. Tiuskimalla ei tunnelma nouse. 

Vierailija
39/61 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 10:58"]

Ap, älä ota tätä ilkeilynä: Miten olet ilmaissut miehellesi, että nyt tekisi mieli? Jos olet sanonut asiasta kiukkuisena (kuten tulkitsen näistä kirjoituksista), niin ei se mies silloin sua halua yhtään sen enempää. Oletko kokeillut jutella asiasta rauhallisesti ja neutraalisti ja ehdottanut seksiä. Eli ota asia puheeksi joskus kun on rauhallinen hetki, laita telkkari tms. kiinni, liimaudu miehen kylkeen ja sano, että nyt kyllä tekisi mieli... 

Meillä on kanssa välillä vähän "kuivempia" kausia kun kumpikaan ei ehdit/viitsi/jaksa tehdä aloitetta. Mutta sitten jos toinen vain viitsii kiltisti ja nätisti "pyytää", niin yleensä ei ole tullut pakkeja. Tiuskimalla ei tunnelma nouse. 

[/quote]

kaikin mahdollisin tavoin sanattomasta (menen lähelle ja kosketan vihjailevasti, en kähmi, sillai nätisti) sanalliseen (että mites olis, pilke silmäkulmassa) ja tiukemmin(nyt oikeasti, en kestä enää).

Minkäänlaista aloitetta en ole enää aikoihin tehnyt, kun ei itsetunto kestä enempää torjumista. En minä tiuskimalla seksiä kerjää, en minä tyhmä ole. Nyt vaan vituttaa.

Asiasta keskusteltiin juuri eilen illalla, rauhallisesti sohvalla vierekkäin (milloinkohan viimeksi oltiin niinkin lähekkäin?). Mies toi taas esiin väsymyksensä, ettei vaan jaksa.

ap

Vierailija
40/61 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 11:05"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 10:58"]

[/quote]

kaikin mahdollisin tavoin sanattomasta (menen lähelle ja kosketan vihjailevasti, en kähmi, sillai nätisti) sanalliseen (että mites olis, pilke silmäkulmassa) ja tiukemmin(nyt oikeasti, en kestä enää).

Minkäänlaista aloitetta en ole enää aikoihin tehnyt, kun ei itsetunto kestä enempää torjumista. En minä tiuskimalla seksiä kerjää, en minä tyhmä ole. Nyt vaan vituttaa.

Asiasta keskusteltiin juuri eilen illalla, rauhallisesti sohvalla vierekkäin (milloinkohan viimeksi oltiin niinkin lähekkäin?). Mies toi taas esiin väsymyksensä, ettei vaan jaksa.

ap

[/quote]

Ok, tämä selvensi. Teillä on sitten ihan oikea ongelma. Mä en keksi muuta kuin että teidän pitäisi hakea jostain apua tai sitten miehen pitäisi kertoa sulle suoraan, että miksi häntä ei kiinnosta, eikö hän pysty vai mikä vaivaa. Mä neuvoisin etsimään ongelman syyn ennen kuin hakisin helpotusta muualta, mutta ymmärrän kyllä, että pahassa puutteessa eläminen on pirullista. Mutta toisaalta vieraissa käyminen ei ainkaan helpota teidän perhe-elämäänne...