Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jaksatteko hyvin kolata lunta?

Vierailija
08.12.2013 |

Minulla tuntuu aika työläältä, lumi pitää saada niin kauas ja on hankalaa työntää sitä. Olenko vain onnettoman heiveröinen?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se minullekin raskasta, varsinkin jos on suojasää ja lumi märkää. Pakkaslumi on helpompi. Semmoista se vaan on.

Vierailija
2/10 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksan hyvin. Kannan päivät pitkät painavia lapsia, niin ehkä siksi on tullut voimaa tuohonkin. Tykkään myös lumitöistä, hyvää liikuntaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksan hyvin, ja tykkäänkin. Muutamana talvena on ollut kyllä vähän haastavaa, kun lunta on tullut niin paljon eikä enää ole ollut paikkoja minne sitä työntää.

Vierailija
4/10 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään, kun sitä tulee aina valtavasti kerralla, on raskasta. Jotkut tietysti käyvät jo välillä kolaamassa, niin on kevyempää mutta itse tosiaan odotan, että lumisade lakkaa, ennen kuin teen lumityöt.

Vierailija
5/10 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksan, vaan mieluiten yritän luistaa siitä aina kun mahdollista ja jättää lumityöt miehelle

Vierailija
6/10 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän aikaan talvesta kevyttä pakkaslunta jaksan helposti. Mutta keväällä en, kun lumi on märkää ja se on saatava jyrkkien ja korkeiden kasojen päälle, kun pihasta on tila loppu.

Minulla on heikko ja hento yläkroppa, mutta ilmeisesti vahvoista jaloista on hyötyä.

En silti pidä tippaakaan hommasta, onneksi mies tekee lumityöt mielellään.

Vierailija
7/10 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumen kolaaminen on älyttömän hyvää hyötyliikuntaa. Pitävät kengät jalkaan ja tarpeeksi ohut takki, niin se on ihan kivaa, ellei ole kamalan isoa aluetta kolattavana. 

Vierailija
8/10 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vääränlainen kola osta masi niin helpottaa

Vierailija
9/10 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaslunta on ihan kiva työnnellä, mutta nuoskalumi on selkävikaiselle pahempi juttu. Mutta pakko on yrittää, sillä huoltofirma jättää korkeat palteet autojen ympärille. Jos siis haluaa päästä liikkeelle, on pakko jollakin keinoin putsata auton ympäristö.

Vierailija
10/10 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksan kolata hyvin. Minulla on aika hyvin habaa :) Ja sehän on myös tekniikkalaji. Oikein odotan kun lunta tulee vähän enemmän, niin pääsee kolaamaan. Nyt sitä on vain muutama sentti, joten ei vielä kannata.