Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en kestä tätä panetusta!

Vierailija
19.09.2013 |

Tekis niiin mieli, kohta voi muuta enää ajatellakaan! Eikö synnyttämisen ja vauva-arjen pitänyt tappaa halut? Tai kyllä halut hävisi, mieheltä ne viimeistkin rippeet mutta miksi minua panettaa vieläkin?

Neuvolassakin nolotti, jälkitarkastuksessa sanoi että seksiä voi harrastaa heti kun vaan haluan, miehethän haluaa aina! Menin itkien kotiin, minä en kelpaa... Kierukan laittoa varten pitäisi kuulema käydä raskaustestissä, vaikka en minä pyhällä hengellä raskaudu.

Onko tähän lääkettä? Onko naisille tarjollla maksullista seuraa? Kai minullakin on oikeus läheisyyden tunteeseen ja nautintoon?

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen menossa ottamaan hormonikierukan ja neuvola vaatii raskaustestin. Ei taida riittää jos sanon, etten ilman seksiä raskaudu... Jotenkin tuo tuntuu todella pahalle, itsestään selvästi oletetaan että parisuhteessa olevalla on seksielämä.

Muttakun ei ole :(

ap

Vierailija
2/61 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt ap:lla on niin iso ongelma, että tarjoudun auttamaan!

Muuten sulla pää halkeaa...

Missäpäin mahdat vaikuttaa?

E

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvessa asun.

Lapsi ulos vaunuihin nukkumaan ja vieraan kanssa panemaan... ei kiitos. Ei kestä itsetunto :(

ap

Vierailija
4/61 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en nyt ihan heti ollut kyllä panemaan tulossa!

Jutteleminen jossain muualla, kuin täällä foorumilla vois auttaa myös.

E

Vierailija
5/61 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä juttelemalla paranisi?

ap

Vierailija
6/61 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon huomannut, että usein ventovieraalle on helpompi jutella, kun

ei tarvii miettiä, että mitähän toi ajattelee musta.

Sä taidat tarvita jotain muuta ajateltavaa, kun toi pelkkä puute!

Vierailija
7/61 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

33 olin taas minä :-)

E

Vierailija
8/61 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 15:34"]

Oon huomannut, että usein ventovieraalle on helpompi jutella, kun

ei tarvii miettiä, että mitähän toi ajattelee musta.

Sä taidat tarvita jotain muuta ajateltavaa, kun toi pelkkä puute!

[/quote]

No joo, on toi varmaan totta.

ap

Vierailija
9/61 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus oikein naurattaa kun yksinkertainen asia kuulostaa

vieraan ihmisen neuvomana niin hiton hienolta. Ja jälkeenpäin

miettii, että miks en mä tota ite tajunnut!

Mutta on kyllä totta, että sun miehen heppiä sä tarttisit ja lujaa. ei voi kieltää...

E

Vierailija
10/61 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 09:37"]

Näin tasa-arvon aikana on hyvä että naisetkin kokevat puutetilan, tietäävät miltä meistä miehistä tuntuu kun ei saa! Itse eron myötä tein päätöksen että pihtarin kanssa en enää muuta saman katon alle asumaan, näin myös toteutui.

[/quote]Eli yksin edelleen...

Itse olen myös tehnyt päätöksen että jos ja kun eroan, niin uutta akkaa en ota. Se alkaa kuitenkin pihtaamaan ja on yhtä tuskaa olla puutteessa kun tavaraa olisi lähellä saatavilla, vaan kun kantajaansa ei kiinnosta. Helpompi olla ilman kun taloudessa ei ole naista.

t.mies

Vierailija
11/61 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 15:58"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 09:37"]

Näin tasa-arvon aikana on hyvä että naisetkin kokevat puutetilan, tietäävät miltä meistä miehistä tuntuu kun ei saa! Itse eron myötä tein päätöksen että pihtarin kanssa en enää muuta saman katon alle asumaan, näin myös toteutui.

[/quote]Eli yksin edelleen...

Itse olen myös tehnyt päätöksen että jos ja kun eroan, niin uutta akkaa en ota. Se alkaa kuitenkin pihtaamaan ja on yhtä tuskaa olla puutteessa kun tavaraa olisi lähellä saatavilla, vaan kun kantajaansa ei kiinnosta. Helpompi olla ilman kun taloudessa ei ole naista.

t.mies

[/quote]

Mikä mies sinä olet? Joku tossukka joka ei uskalla edes erota muijastaan..

Vierailija
12/61 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin ajattelin minäkin vielä puoli vuotta sitten, kun erosin...

Mutta luonto hoitaa homman ja taas on nainen kainalossa.

Enkä valita yhtään! :-)

Vierailija
13/61 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännöllinen seksi voi parantaa "haluttomuudesta".
Jos on ollut aika kuivaa kautta johtuen vaimosta (raskaus, väsymys pienen lapsen kanssa yms. syitä), niin mies on tottunut säännölliseen sooloseksiin.

Jos on juuri tirvaissut käteensä hieman ennen kun vaimo ehdottaa seksiä, niin sitä mielummin kieltäytyy väsymykseen vedoten, kuin yrittää ja epäonnistuu koska ei ole vielä paukkuja uuteen nousuun.

Vierailija
14/61 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 15:59"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 15:58"]

Eli yksin edelleen...

t.mies

[/quote]

Mikä mies sinä olet? Joku tossukka joka ei uskalla edes erota muijastaan..

[/quote]

No vaikka sitten semmonen jos olet sitä mieltä. Vaikka ei se uskaltamisesta ole kiinni. Suhteessa on paljon hyvääkin ja lapsiakin asuu vielä kotona, ero muuttaisi asioita aika paljon. Seksikin on upeaa, kun planeetat sattuu oikeille kohdilleen, mutta sellasita sattuu vain muutaman kerran vuodessa. Kumpikin luotamme toisiimme ja arki pyörii hienosti. Mutta jos seksissä ei tapahdu mitään muutosta  parempaan, niin lasten lennettyä maailmalle todennäköisesti eroamme. Voihan tässä käydä niinkin että omat seksihalut hiipuu kanssa. Luultavasti vaimo ottaa sitten eron kun ukko ei viitsi edes sitä kertaa kuukaudessa :)

t.mies

Vierailija
15/61 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 16:02"]

[/quote]Puolivuotta on lyhyt aika, se on vielä alkuhuumaa. Tuohan kuullostaa jopa vähän laastarisuhteelta, jos erosta on vain puoli vuotta. Palataan asiaan kolmen vuoden päästä :)

Vierailija
16/61 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 16:15"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 16:02"]

[/quote]Puolivuotta on lyhyt aika, se on vielä alkuhuumaa. Tuohan kuullostaa jopa vähän laastarisuhteelta, jos erosta on vain puoli vuotta. Palataan asiaan kolmen vuoden päästä :)

[/quote]

En ajatellutkaan, että tää lopunelämän kestää, sen tietää molemmat!

Tarkotin vaan, että vaikka kuinka päättäis, niin luonto ajaa ainakin jonkinlaiseen suhteeseen jossa tarpeet tulee tyydytetyksi!

Vierailija
17/61 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sympatiat sinulle ap.. mulla on kotona melkolailla sama tilanne, sillä erolla että meidän lapsi on jo 2 ja mulla ei ole lupaa hakea seksiä muualta.  Jos olisi, varmasti harrastaisin satunnaisesti seksiä kodin ulkopuolella ihan oman pääkoppani takia. Kauan jatkunut törkeä panetus on todella tuskaista.  Toivottavasti tilanteesi ratkeaa kuitenkin parhain päin ja mies herää naiseensa niin kauan kuin hänellä sellainen vielä on.

Vierailija
18/61 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kauan kituuttanut vastaavassa tilanteessa. Mutta ei minusta ole ollut sen vuoksi eroamaan. Olisi helpompaa jos parisuhteet eivät olisi niin tiukasti yhteen pariskuntaan sidottuja. Voisi kokeilla mitä huvittaa, kunhan ei loukkaa toista. Kaikki saisivat vaihtelua tai pitäytyä omassa puolisossa, ihan miten huvittaa. Mutta nykyään normina on, että oman puolison on riitettävä. Ranskassa, Briteissä ja Italiassa ehkä toisin, mutta Suomessa mennään näin.

Vierailija
19/61 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on olemassa ihana vanhempi rakastajatar-rouva, jonka luokse voi mennä vaikka keskellä viikkoa, jos molempia alkaa haluttamaan.

Vaimo ei enää jostain syystä välitä seksistä, niin miksi kiusaisin häntä turhaan moisella asialla.

M.36

Vierailija
20/61 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset