Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko "tienanneet" Myyrmäen kirppiksellä?

Vierailija
19.09.2013 |

Huonosti ilmaistu otsikko, tarkoitukseni ei siis välttämättä ole tehdä isoa tiliä, vaan ylipäänsä kysellä, että millainen myynti tuolla Myyrmäen kirppiksellä on? Suurimpana tavoitteena siis olisi vaan päästä tavaroista eroon, mitään korkeita hintoja en ajatellut laittaa.

Olen aiemmin huomannut, että itsepalvelukirppikseltä (Akseli) olen saanut paremmin myytyä ja paremman tilinkin, mutta en millään jaksaisi alkaa niitä hintalappuja liimailemaan kaikkiin tavaroihin... tuntuisi helpommalta ja houkuttelevammalta vaihtoehdolta mennä muutamaksi tunniksi tuonne Myyrmäen kirppikselle seisoskelemaan. :) Mutta kannattaako se? Porukkaa siellä ainakin on valtavasti aina kun olen käynyt!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut hiukan yli satasen yleensä, oltuani lauantaisin noin kello 9-14. Siis tuottoa, pöydänvuokran jälkeen. Myyrmäen kirppiksellä on suht vähävarainen asiakaskunta, ei kannata tuoda myyntiin kalliita merkkivaatteita, niistä ei saa järkevää hintaa. Mutta arkirompe liikkuu suht hyvin, kun ei pidä kovaa hintatasoa.

Vierailija
2/6 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 150 euroa on tullut, yhtenä päivänä.

Ja tosiaan, pidä mielessä, että ihmiset tinkivät aivan hirveästi. Eli jos haluat jostain tuotteesta 2e, niin mieti, mitä sanot hinnaksi. Koska ostaja kuvittelee saavansa tuotteen eurolla, jopa 0,50 hintaan.

Mielestäni Myrtsissä on nuukat ostajat. Kaikki pitäisi saada 0,50e hintaan, joskus suostutaan maksamaan euro.

Mutta huippuna on, että jotkut kuvittelevat yhden talven käytetyn suksipaketin (ala-koululaisen sukset, monot, sauvat) lähtevän eurolla - suututtaa tollaset "ostajat."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko täällä ketään Myyrmäen kirppiksellä myymässä ollutta? :)

Vierailija
4/6 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just olin viime viikonloppuna myymässä ja myin jonkin verran lasten vaatteita, kenkiä ja mm. luistimet ja sukset sekä kirjoja ja leluja oli kaupan. Sen lisäksi paljon omia vaatteita ja takkeja.

Sain paikkavuokran ja aloituskassan miinustamisen jälkeen reilu 300 euroa käteen. Erittäin hyvin, vaikka lasten vaatteita ei tällä kertaa ollutkaan niin paljon kuin yleensä. Joskin myynnissä oli pari kalliimpaa tuotetta (pop ja ticket to heaven) ja suksetkin meni.

Kovasti ihmiset tinkii ja välillä oikein nauratti, kun nämä tinkijät kuulivat (kalliimpien tuotteiden) hinnat, niin kääntyivät järkyttyneinä pois, kun eivät saaneetkaan niitä eurolla.

Jos myy jotain parempaa ja tietää oikeasti hinnan olevan kohtuullinen, ei kannata lannistua näistä tinkaajista vaan pitää vaan pintansa. Ei kannata siis liian halvalla myydä, ellei ihan oikeasti halua vain päästä tavarasta eroon.

Itse hinnoittelin sisävaatteet 0,50 eur -> ylöspäin ja jos osti enemmän, niin annoin ns. pakettihinnan. Muista hintoja kertoessasi varustautua, että kaikki tinkivät, joten liian halvalla ei kannata heti myydä.

Vierailija
5/6 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No omani sain pois..mutta myin kaiken kolikoilla voi sanoa, ihan uudenveroista kunnollista vaatetta ja hyvää roinaa. Menin sillä mielellä että kaikki pois..ja niin sitten menikin. Sen huomasin että kun tarpeeksi halvalla myi niin toiset kauppiaat kävi ostelemassa!

Nyt kävin viime viikolla ja juttelin myyjien kanssa, ei kuulema oikein kauppa käynyt vaikka oli paljon väkeä liikkeellä. En kyllä ihmettele ollenkaan, ruttusista lastenvaatteista pyydettiin 5-10e ja jostain Marimekko kankaista 40-60e ja uutta krääsää oli myös tarjolla. Kirppariajatus alkaa hämärtyä. Jotkut kantaa samaa tavaraa eestaas.

Vierailija
6/6 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tuon tinkimisen muistan kyllä hyvin aiemmilta kerroilta (olen siis joskus vuosia sitten käynyt tuolla myymässä) ja tosiaan, euron tuotteestakin pitää yrittää tinkiä vielä puolet pois. Ehkä mä kuitenkin yritän ja tosiaan myyn halvalla! Kiitos teille vastanneille!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi