Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies lähettää peniskuvia, miksi??

Vierailija
27.08.2020 |

Miksi pitää lähettää monta kertaa viikosa peniskuvia? Ei kiihota nähdä aina

Kommentit (123)

Vierailija
101/123 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähettä oma penis kuva takaisin miehelle

Vierailija
102/123 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo koltiaisen isä ei ole trolli, niin on kyllä uskomaton mäntti. Kyseessä on suurimmalle osalle täysin päivänselvä asia. Seksuaalinen ahdistelu on seksuaalista ahdistelua, ei mitään ”kujeilua” tai ”jekkuilua”.

Mutta lienee helppo arvata keneltä ”koltiainen” on tapansa oppinut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/123 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mitä kiihottavaa miehet näkee tuollaisten kuvien lähettämisessä naiselle.

Ehkä naiset voisivat ruveta lähettämään netistä jonkun randomina kikkelin kuvan takaisin ja saatesanoihin joko teksti ”tässä sulle kuva jos kerta tykkäät kikkelin kuvista” tai sitten saatteeksi ” tässä kuva isommasta ja komeammasta”.

Vierailija
104/123 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Murjo kirjoitti:

Tyttö on pelästynyt, se ei ole hänen vika. Jos poika pyytää vilpittömästi anteeksi, oisko asia loppuunkäsitelty?

Paskat ole pelästynyt, huomionhakuinen pelkästään!

Mutta joo, anteeksi on pyydetty, ja se saa mun puolesta riittää.

Poikasi on lähettänyt ylläripeniskuvia tytölle ja se on se tyttö joka on huomiohakuinen? Tämä selvä.

Olisi pitänyt arvata miten tässä käy kun ensirekstiosi oli naureskella asialle. Jotenkin olin siinä luulossa että suomalaiset miehet ovat valveutuneempia.

Vierailija
105/123 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa puhua myös asiasta pojan kannalta, tyttö voi jakaa kuvaa eteenpäin vaikka koko koululle tai laajemmallekin joukolle, nettiin jakoon niin siellä on ja pysyy. Tämä siis ihan sivuhuomautuksena, ei välttämättä ole pikkujuttu kohta pojallekaan...

Joo, puhuttiin tuosta kyllä.

Poika meinasi että mikäli se on nyt sillä kuitattu ja tyttö saa näin kostonsa, niin fine, ihan sama hänelle, ei paljon hetkauta.

Täytyy huomenna kysyä mitä tässä nyt pitäisi asialle tehdä?

Kuva on nyt jo siis lähetetty, takaisinhan sitä ei saa.

Kaatunutta maitoa on mun mielestä turha itkeä, pitäiskö tuo nyt vaan jättää taakse ja jatkaa elämää.

Aion kyllä ehdottaa huomenna että mikäli tässä on joku ”pitää päästä tasoihin” ajatus taustalla, niin ei muuta kuin jakeluun sitten vaan, ihan pojan luvalla.

Sä olet kyllä vanhemmaksi vähän käsittämätön. Oletko kuullut kasvattamisesta koskaan, ja että sun pitäisi tehdä sitä pojallesi?

Sinun hommasi tässä ei ole nyt miettiä, että millaista kostoa se tyttö haluaa, vaan kasvattaa omaa poikaasi paremmaksi ihmiseksi. Tehtyä ei saa tekemättömäksi, mutta tekemisillä on seurauksia. Jos itse olisin pojan vanhempi, työlistani olisi tämä:

1. Kerro lapselle miksi hän teki väärin (mahdotonta sinulle, koska et selvästi näe tässä mitään väärää)

2. Kerro millaisia seurauksia asiasta voi olla, sekä tytölle että hänelle itselleen

- pojalle huono maine

- tytölle pelko siitä, että hänelle tehdään seksuaalisia tekoja vasten tahtoa

- vanhemmille noloutta tästä koko farssista

- jne

3. Varmista, että poika ymmärtää tehneensä väärin ja katuu

4. Varmista että pyytää tytöltä anteeksi eikä tee tätä enää toiste (korkeintaan jos joku pyytää niitä kuvia, vaikka itse en suosittelisi sitä silloinkaan)

5. Pieni seksivalistuskaan ei olisi pahitteeksi. Ydinasiana se, että seksi on seksiä vain kun sillä on molemminpuolinen suostumus. Jos ei ole, se on ahdistelua tai pahempaa.

Kiitos nyt vaan kovasti näistä kasvatusohjeistasi...

Jos poika jotakin tästä oppi, niin ainakin sen että maailma on pikkumaisia mielensäpahoittajia pullollaan :-/

Jos et ole trolli, niin sitten olet kyllä maailman huonoin isä. Toivottavasti sinulla ei ole tyttäriä. Ei pitäisi olla kyllä poikaakaan.

Jos poikasi saisi kikkelin kuvia SILLÄ MIELELLÄ toisilta pojilta tai miehiltä, niin olisiko asia edelleen vaan harmiton kepponen ja poikasi pikkumainen mielensäpahoittaja?

Kyllä olisi.

Ihan täysi ÄMMÄ jos pahoittaisi mielensä jostain elimen kuvasta, ihan sama millä mielellä lähetetty, kyseessä nyt on kuitenkin vain KUVA joka ei uhkaa millään tavalla ketään, as simple as that!

Ihan uskomaton ”miituu-kiima” taas tällä palstalla, maailmasta on tullut ihan ihmeellinen paikka, ei ennen tällaista mölyä pidetty astetta rankemmastakaan kujeilusta.

Ennen sai pojat olla poikia, nykyään saa olla kusi sukassa jo välillä siitäkin että katsoo ”väärin” jotakin naisen puolta...

...ja hyvin näytte tyttölapsense opettaneet tähän uhriutumiseen! :(

T: Koltiaisen isä

Eli ennen oli paremmin kun sai rauhassa ahdistella seksuaalisesti ja sitten vähän poikain kanssa röhönauraa päälle, eikä kukaan uskaltanut tulla pilaamaan hyvää fiilistä sanomalla että hei minulle tulo paha mieli.

Dikpiccien lähettäminen on kivaa LÄHETTÄJÄLLE. Mikä tässä on vaikeaa. Vastaanottajasta ne ovat kuvottavia. Koitetaan vertauskuvalla. Jos minä lähetän pojallesi viestejä joissa haukun homoksi, käsken mennä nussi*maan lampaita ja hekottelen perään että olipas hauska vitsi ja hyvä juttu - ja väitän päälle että poikasi loukkaannuttuaan on vaan turhasta marisija koska vähän vaan heitän läppää ja kyllä ennen sai sanoa suoraan ja se nyt vaan on viesti eikä uhkaa ketään millään tavalla - haittaisiko?

Vierailija
106/123 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa korostaa miehisyyttä ja sitä että hän on oikeasti mies joten siksi jotkut miehet lähettää peniskuvia. Myös jotkut miehet ajattelee niin että naiset tykkää peniksistä ja kuvan lähettämällä nainen antaisi helpommin seksiä.

Minä en ole koskaan lähetellyt peniksestäni kuvia kenellekkään.

M30

Vierailija
107/123 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista, en ihan oikeasti käsittänyt eroa näiden asioiden välillä ja luulin, että olen taas jotenkin toiminut tavalla, miten suurin osa muista ihmisistä ei toimisi. Minulla on lieviä aspergerin piirteitä ja välillä havahdun siihen etten hahmota sosiaalisen kanssakäymisen välisiä asioita samoin kuin muut.

Ja esitettyihin kysymyksiin vastaukset: lähettelen myös miehelleni tuhmia kuvia, välillä myös ihan sieltä..kuitenkin harvemmin juuri alapäästäni, mieluummin ehkä rinnoistani. Ja joku kysyi näenkö peniksiä työssäni, itse asiassa joudun välillä tutkimaan myös alastomia miehiä jolloin näen myös peniksen, en tiedä miten tämä vaikuttaa siihen lähettääkö mieheni kuvia omasta pelkästään minulle?

Vierailija
108/123 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan kun ei ollut kännykkäkameroita, tuollaisilla miehillä oli ns. popliini- tai sadetakki, joka läväytettiin auki yllättävästi naisten edessä. Kyseessä on perversio nimeltä ekshibitionismi. Ihminen ei muutu, vain kehitys kehittyy ja toiminnan tekninen muoto sen mukana.

Vierailija
109/123 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enneli kirjoitti:

Kiitos vastauksista, en ihan oikeasti käsittänyt eroa näiden asioiden välillä ja luulin, että olen taas jotenkin toiminut tavalla, miten suurin osa muista ihmisistä ei toimisi. Minulla on lieviä aspergerin piirteitä ja välillä havahdun siihen etten hahmota sosiaalisen kanssakäymisen välisiä asioita samoin kuin muut.

Ja esitettyihin kysymyksiin vastaukset: lähettelen myös miehelleni tuhmia kuvia, välillä myös ihan sieltä..kuitenkin harvemmin juuri alapäästäni, mieluummin ehkä rinnoistani. Ja joku kysyi näenkö peniksiä työssäni, itse asiassa joudun välillä tutkimaan myös alastomia miehiä jolloin näen myös peniksen, en tiedä miten tämä vaikuttaa siihen lähettääkö mieheni kuvia omasta pelkästään minulle?

Vaikka on miten aspi niin joskus olisi hyvä tajuta olla hiljaa. Nyt on sellainen hetki.

Vierailija
110/123 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä jo kirjoitettiin, mutta koska se on ainoa kysymys, mitä voidaan esittää, niin toistan sen: Miksi tapailet häntä, miessukupuolen jätettä?

Koska se on komea ja muuten kiva ja hauska.

t.ap

Tällasta tilataan, tällasta saadaan. Ei tarvitse ihmetellä käytöstä.

Vierailija
111/123 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua miehenä naiset teidän säälittäviä tissikuvia!!

Joo, miehen karvanen rinta onkin paljon komeampi :D

Vierailija
112/123 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies haluaa korostaa miehisyyttä ja sitä että hän on oikeasti mies joten siksi jotkut miehet lähettää peniskuvia. Myös jotkut miehet ajattelee niin että naiset tykkää peniksistä ja kuvan lähettämällä nainen antaisi helpommin seksiä.

M30

Että miehisyyttä? No ei. Pippelikuvien lähettäjä on ihan samaa lajia  hyypiö, joka paljastelee itseään jossain puiston puskissa. Niistä sanotaan, että ovat esteettinen haitta, mutta vaarattomia. 

Vierailija
113/123 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M30

En minäkään ole lähettänyt. Itse veikkaisin, että siinä voi olla useampikin merkitys, mutta aika moni mies varmaan luulee naisen kiihottuvan miehen peniksen näkemisestä.

Vierailija
114/123 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30

Että miehisyyttä? No ei. Pippelikuvien lähettäjä on ihan samaa lajia  hyypiö, joka paljastelee itseään jossain puiston puskissa. Niistä sanotaan, että ovat esteettinen haitta, mutta vaarattomia. 

Eikö pippeli ole juuri miehisyyttä kun sitä pippeliä ei naisella ole?

Vierailija
115/123 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koltiaisen isälle vielä tiedoksi että kannattaa seurata, esiintyykö pojalla kuitenkin jotain yltiöseksuaalista käyttäytymistä jatkossa, se nimittäin voi sitten oikeasti johtaa vaikeuksiin tulevaisuudessa, jos naisen kunnioittaminen on tuollaisella tasolla, ja isästä ei liene juuri parempaa käytösmallia otettavaksi. Jos kyseessä olisi ollut pelkkä kepponen, miksei olisi sitten lähettänyt kuvia vaikka takapuolestaan tai vessanpytystä jos jotain hauskaa halusi lähettää. Koltiainen on ilmiselvästi kiinnostunut tytöstä, jolle lähetti kuvan, mutta tyypillisen teinijurottajan /huonot sosiaaliset taidot omaavalta ei minkäänlainen muu lähestymistapa onnistunut. Todennäköisesti "ihastuksen kohde" kyllä jatkossa luokittelee tyypin noin matelijan/nilviäisen aivokapasiteetin omaavaksi , ja poikasi joutuu jatkossa naurunalaiseksi. Vaikka kuinka näyttelee coolia, ihansama mulle tyyppiä, niin teini-iässä esim naurunalaiseksi joutuminen voi jatkossa aiheuttaa aggressivisuutta ym häiriökäyttäytymistä, joten tässä tapauksessa kyseessä ei ollut mitätön pila. Ja toivottavasti saatte asian oikeasti keskusteltua niin että asia ei enää toistu. Kikkeli-Kallen maine yläasteella ei ole kovin toivottu tila, luulisin.

Vierailija
116/123 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset haluavat jakaa omia kiinnostuksenkohteitaan. Peniskuvia lähettävät rakastavat peniksiä. Siinä se kaikessa yksinkertaisuudessaan.

T. mies joka lähettää ruoka-annosten kuvia

Vierailija
117/123 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koltiaisen isälle vielä tiedoksi että kannattaa seurata, esiintyykö pojalla kuitenkin jotain yltiöseksuaalista käyttäytymistä jatkossa, se nimittäin voi sitten oikeasti johtaa vaikeuksiin tulevaisuudessa, jos naisen kunnioittaminen on tuollaisella tasolla, ja isästä ei liene juuri parempaa käytösmallia otettavaksi. Jos kyseessä olisi ollut pelkkä kepponen, miksei olisi sitten lähettänyt kuvia vaikka takapuolestaan tai vessanpytystä jos jotain hauskaa halusi lähettää. Koltiainen on ilmiselvästi kiinnostunut tytöstä, jolle lähetti kuvan, mutta tyypillisen teinijurottajan /huonot sosiaaliset taidot omaavalta ei minkäänlainen muu lähestymistapa onnistunut. Todennäköisesti "ihastuksen kohde" kyllä jatkossa luokittelee tyypin noin matelijan/nilviäisen aivokapasiteetin omaavaksi , ja poikasi joutuu jatkossa naurunalaiseksi. Vaikka kuinka näyttelee coolia, ihansama mulle tyyppiä, niin teini-iässä esim naurunalaiseksi joutuminen voi jatkossa aiheuttaa aggressivisuutta ym häiriökäyttäytymistä, joten tässä tapauksessa kyseessä ei ollut mitätön pila. Ja toivottavasti saatte asian oikeasti keskusteltua niin että asia ei enää toistu. Kikkeli-Kallen maine yläasteella ei ole kovin toivottu tila, luulisin.

Höpöhöpö.

Kävin tänään siellä koululla, ja homma on nyt case closed.

Enemmän tuo huomionhakuinen likka näyttää tuossa naurunalaiseksi joutuneen, kun nosti noin ison metelin tuosta kuvasta...

(Poika tiesi kertoa että se on lempattu jo useammasta whatsapp-ryhmästä)

Vierailija
118/123 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole tullut mieleen kysyä mieheltä itseltään? 

Vierailija
119/123 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Siis siksi kun et ole selkeästi häntä kieltänyt.

Mies ensin kokeilee ja kun ei jyrkkää paheksuntaa tule niin jatkaa.

Tai sitten:

A: Mies luulee, että tykkäät peniskuvista.

B: mies tykkää itse peniksestään ja luulee, että sinäkin tykkäät.

C: mies tietää, ettet tykkää, mutta tykkää itse peniksestään, kuvien lähettäminen nostaa hänen miehisyyttään ja kiihottaa häntä jollain kierolla tavalla ja hän lähettää niitä kuvia välittämättä miltä sinusta tuntuu. Mies siis ajattelee vain itseään.

D: tai jotain muuta.

Vierailija
120/123 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö.

Kävin tänään siellä koululla, ja homma on nyt case closed.

Enemmän tuo huomionhakuinen likka näyttää tuossa naurunalaiseksi joutuneen, kun nosti noin ison metelin tuosta kuvasta...

(Poika tiesi kertoa että se on lempattu jo useammasta whatsapp-ryhmästä)

Vähän myöhäistä nyt tätä tyttöä asiasta syytellä. Poikasi teki väärin. Jos asia on selvitetty ja anteeksi pyydetty niin hyvä.

Pakko kuitenkin todeta että olet hieman lapsellinen. Jos joku tekee jotain ikävää, teon seuraamukset eivät ole asiasta aikuiselle kertovan teinin vika. On tietysti ikävää ja hankalaa kun oma lapsi joutuu vaikeuksiin, mutta vastuun vierittäminen tämän tytön harteille on ala-arvoista. Hän ei ansaitse vähättelyäsi.