Montako korvakoruparia omistat?
Minulla n 50 kpl, parikymmentä kultaa, loput rihkamaa.
Kommentit (21)
Aika monet, en ole laskenut. Arkisin aina samat korvikset korvissa.
Ne on syntiä lestadiolainen vapaakirkko siksi niitä varastetaan . Kun ne on syntiä.
Muutaman vaan, nekin jotain rihkamaa. En ole moneen vuoteen edes ostanut uusia.
Juudas VARASTELE Jehova kahvinkeittimiä leivänpaahtimia . Peilejä. Vaatteita. ( Joosua7
Silmät silmistä Mooses korut koruista Mooses .
Hopeisia (925) n. 20 paria. Kolmet tai neljät rihkamakorvakorut.
Kauhee synti ihan kuin kynsilakka synti terveisin Juudas lestadiolainen Leevi .
Vierailija kirjoitti:
Ne on syntiä lestadiolainen vapaakirkko siksi niitä varastetaan . Kun ne on syntiä.
Häh, mulla on korvisten paikat, mutta en ole käyttänyt kuin ehkä max 5-10 kertaa.
Korusynti Mooses varastaa . Jahve lyö.
Onhan noita. Ikinä en ole laskenut. Joitakin olen käyttänyt vain kerran.
Vierailija kirjoitti:
Joo eihän mulla ole korvakoruja, kun kämppikset tai joku niiden vieras pölli ne kaikki ja minne katosivat ne kaikkinäkeväsilmä-korvikset, jonnekin nekin jäi.
Mooses Jahve Jehova yhwh iskee ja nappaa. Ihanaa myydä varastettua tavaraa terveisin ryövärien luola. No vitsi vitsinä rikolliset uskonnot , korut on kivoja .
Vierailija kirjoitti:
Korusynti Mooses varastaa . Jahve lyö.
No joku nisti pölli mun kaulakorun suoraan kaulasta aikanaan. Mieti, miten törkeää. Kävelee kadulla ja nisti vetää kultaketjun kaulasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo eihän mulla ole korvakoruja, kun kämppikset tai joku niiden vieras pölli ne kaikki ja minne katosivat ne kaikkinäkeväsilmä-korvikset, jonnekin nekin jäi.
Ikävää et jumalallasi on vain yksi silmä . Meidän Jumalalla on 2 silmää .
Tulee tulta ja tulikiveä kuin sodomassa kun ryöstellään !
Varmaan lähemmäs parisataa. Sinänsä hauskaa etten juuri koskaan käytä korvakoruja (enää).
Minulla suunnilleen saman verran. Niitä on kolmessa eri paikassa, että en osaa sanoa tarkasti.