Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailemani mies lähettää peniskuvia, miksi??

Vierailija
27.08.2020 |

Miksi pitää lähettää monta kertaa viikosa peniskuvia? Ei kiihota nähdä aina

Kommentit (123)

Vierailija
81/123 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enneli kirjoitti:

Enneli kirjoitti:

Voi ei, mieheni lähettää minulle silloin tällöin peniskuviaan, jos vaikka olemme jostain syystä erossa toisistamme(työmatkat, sukuloinnit yms) rakastan miestäni ja hän kiihottaa minua kokonaisuutena, pelkästään peniksen näkeminen ei välttämättä räjäytä minua täyteen kiihkon, mutta toki sen näkeminen saa minut kaipaamaan miestäni ja seksiä hänen kanssaan. En ole ajatellut, että mieheni on idiootti, olen jopa säästänyt joitakin parhaita penis kuvia puhelimeeni, olenko siis minäkin täys idiootti!?!? Apua!!

Miksi saan alapeukkuja? Haluaisin todella tietää pitäisikö minun suhtautua jotenkin eri tavalla aviomieheni lähettämiin peniskuviin? Ovatko ne jotenkin alentavia, tavalla jota en ole käsittänyt?

Ei voi olla noin vaikeeta. Eri asia, kun lähettäjä on erittäin läheinen henkilö.

Vierailija
82/123 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kiinnostaa miesten kertomana MIKSI eikä niinkään naisten kertomana miksi heistä tai mitä se aiheuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/123 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enneli kirjoitti:

Voi ei, mieheni lähettää minulle silloin tällöin peniskuviaan, jos vaikka olemme jostain syystä erossa toisistamme(työmatkat, sukuloinnit yms) rakastan miestäni ja hän kiihottaa minua kokonaisuutena, pelkästään peniksen näkeminen ei välttämättä räjäytä minua täyteen kiihkon, mutta toki sen näkeminen saa minut kaipaamaan miestäni ja seksiä hänen kanssaan. En ole ajatellut, että mieheni on idiootti, olen jopa säästänyt joitakin parhaita penis kuvia puhelimeeni, olenko siis minäkin täys idiootti!?!? Apua!!

Lähetätkö hänelle pillunkuvia?

Vierailija
84/123 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enneli kirjoitti:

Enneli kirjoitti:

Miksi saan alapeukkuja? Haluaisin todella tietää pitäisikö minun suhtautua jotenkin eri tavalla aviomieheni lähettämiin peniskuviin? Ovatko ne jotenkin alentavia, tavalla jota en ole käsittänyt?

Saat varmaan alapeukkuja, koska et käsitä, että tuhmat kuvat naimisissa olevien kesken on täysin eri asia kuin kikkelikuvat joltain uudelta tuttavuudelta, joita saaja ei haluaisi saada.

Vierailija
85/123 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enneli kirjoitti:

Enneli kirjoitti:

Yleensä aikuiset ihmiset ymmärtävät eron siinä, saako kuvia omalta puolisoltaan vaiko joltain lähes tuntemattomalta tyypiltä, jolta ei ole sellaisia pyytänyt saati halua. Sinä et ilmeisesti näe eroa näiden välillä, joten kaiketi alapeukut johtuvat siitä?

Vierailija
86/123 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleenkään yksikään miesoletettu ei ole selittänyt, miksi näitä kikkelikuvia lähetellään. Tyttöoletettuna sitä on vaikea ymmärtää.

Koululaispojan suhteen tietenkin toivois, että asia saatais sovittua. "Mitä isot edellä, sitä pienet perässä". Kyllä opettajallakin pitää olla senverta pedagogista tietämystä, että alaikäset on vajaavaltasia.

Poikaa pitää ensin puhuttaa niin, että on esim. isä ja ope läsnä. Ei kaikki tytöt järkyty tuollaisesta, mutta nyt jos on sattunut herkempi... Pitäis saaha poika ymmärtämään, missä teki väärin. Sitten pyytää se rinnakkaisluokan tyttö paikalle, ehkä vanhemman kanssa. Ja sopia se asia: Poika ei ole ihan ymmärtänyt mitä tekee, mutta niin ei saa tehdä. Tyttö on pelästynyt, se ei ole hänen vika. Jos poika pyytää vilpittömästi anteeksi, oisko asia loppuunkäsitelty?

Vierailija
87/123 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehen omasta peniksestä otettuja?

Vierailija
88/123 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ennen huomista?

Koska huomenna pitäisi mennä juniorin koululle keskustelemaan tämän keppostelusta... :-/

Sain soiton luokanvalvojalta (ei kuulemma halunnut Wilmaan kirjoittaa näin arkaluonteista asiaa).

Luokanvalvojan mukaan tämä meidän nuorimies on lähettänyt juuri tällaisen dickpicin rinnakkaisluokan tytölle, joka nyt siis on kuulemma syvästi ahdistunut tästä.

Taisin hiukan naurahtaa ja todeta jotain tyyliin "pojat on poikia", kun en oikein ymmärtänyt että tässä on joku isompikin ongelma...

En ilmeisesti osannut reagoida ja suhtautua "oikein" tuohon, kun alkoi luokanvalvojalla välittömästi äänenpaino muuttua ikäväksi, ja vaahtoaminen "tämä ei todellakaan ole ok!!!"

Mielestäni tuossa on nyt tehty kärpäsestä härkänen, mutta olisi hauskaa kuulla perusteluja jos itse jotenkin "ali-reagoin"

T: Koltiaisen isä

Nyt täytyy myöntää että olen aika ihmeissäni siitä miten suhtaudut asiaan.

Ihan sama kuin minkä tahansa muunkin seksuaalisen kanssakäymisen kanssa. Jos toinen on täysillä mukana, järjissään ja sopivan ikäinen, asiassa ei ole mitään vikaa. Mutta jos vastaanottaja ei ole täysin mukana ja kartalla tapahtumien edetessä (järjissään, sopivan ikäinen ja mukana viestittelyssä), kyseessä on seksuaalinen ahdistelu. Seksuaalinen ahdistelu ei ole useinkaan kovin hauskaa, vaan inhottavaa ja esineellistävää.

Sama kuvio kuin kohdatessa itsensäpaljastajan. (Huom huom itsensäpaljastelijat syyllistyvät rikokseen.) Eli mies saa seksuaalista nautintoa siitä että häntä katsotaan, ja sillä onko vastaanottaja tilanteessa mukana täysillä, vähäsen vai ollenkaan, on hänelle samantekevää.

Olen saanut itse pyytämättä dicpiccejä miehiltä joita en edes kunnolla tunne. Se on täsmälleen yhtä kiihottavaa kuin jos olisin avannut kotini ulko-oven ja läytänyt miehen mastur*oimasta oven takaa. En koita suurennella asiaa. En sano että kyseessä on sama asia, tai että tunne on yhtä vahva. Mutta sanon että se on sama tunne.

Jos et aikuisena miehenä ja isänä ymmärrä vastentahtoisen seksuaalisen ehdottelun ja itsensä paljastelun luokkaavaa ja esineellistävää luonnetta, nyt alkaisi olla aika oppia. Mukavaa että kysyit asiasta, ja pisteet siitä.

Vierailija
89/123 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, sen takia minäkin sain vain ja pelkästään alapeukkuja, kun lähettäjä oli oma miesystävä. Ehdin hetken ihmetellä ett mitä helv..

No mutta en kuitenkaan koskaan ole saanut niitä tuntemattomilta, vaikka se tuolla nettideittimaailmassa on kuulemma yleistä. En vetoa nähtävästi siinä mielessä 😁.

Vierailija
90/123 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näetkö päivittäin paljon peniksiä? Jos tuo on hänen tapansa muistuttaa että et unohda?

Vierailija
91/123 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, sen takia 6hminäkin sain vain ja pelkästään alapeukkuja, kun lähettäjä oli oma miesystävä. Ehdin hetken ihmetellä ett mitä helv..

No mutta en kuitenkaan koskaan ole saanut niitä tuntemattomilta, vaikka se tuolla nettideittimaailmassa on kuulemma yleistä. En vetoa nähtävästi siinä mielessä 😁.

Näkisitkö siis positiivisena vaikka lähettäjä olisi appiukkosi serkku tai joku muu randomäijä?

Vierailija
92/123 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tapailemani mies.."

Eli tuttuhan tämäkin on, eikä mikään unknown.

Vierailija
93/123 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä miksi tapailet

ehkä se lompakko?

Vierailija
94/123 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tapailemani mies.."

Eli tuttuhan tämäkin on, eikä mikään unknown.

älä viitsi, ei se ketään tapaile

Pettää vaan kissaansa silittämällä muitakin

Vierailija
95/123 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No puhu ihmeessä sille ja kerro, että sinulle tulee niistä epämukava olo. Puhukaa mitä molemmat toivovat ja mistä pitävät ja mistä ei. Olen minä etäsuhteessa saanut paljonkin kullikuvia ja lähettänyt alastonkuvia, mutta se oli meille molemmille ok.

Vierailija
96/123 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa puhua myös asiasta pojan kannalta, tyttö voi jakaa kuvaa eteenpäin vaikka koko koululle tai laajemmallekin joukolle, nettiin jakoon niin siellä on ja pysyy. Tämä siis ihan sivuhuomautuksena, ei välttämättä ole pikkujuttu kohta pojallekaan...

Joo, puhuttiin tuosta kyllä.

Poika meinasi että mikäli se on nyt sillä kuitattu ja tyttö saa näin kostonsa, niin fine, ihan sama hänelle, ei paljon hetkauta.

Täytyy huomenna kysyä mitä tässä nyt pitäisi asialle tehdä?

Kuva on nyt jo siis lähetetty, takaisinhan sitä ei saa.

Kaatunutta maitoa on mun mielestä turha itkeä, pitäiskö tuo nyt vaan jättää taakse ja jatkaa elämää.

Aion kyllä ehdottaa huomenna että mikäli tässä on joku ”pitää päästä tasoihin” ajatus taustalla, niin ei muuta kuin jakeluun sitten vaan, ihan pojan luvalla.

Sä olet kyllä vanhemmaksi vähän käsittämätön. Oletko kuullut kasvattamisesta koskaan, ja että sun pitäisi tehdä sitä pojallesi?

Sinun hommasi tässä ei ole nyt miettiä, että millaista kostoa se tyttö haluaa, vaan kasvattaa omaa poikaasi paremmaksi ihmiseksi. Tehtyä ei saa tekemättömäksi, mutta tekemisillä on seurauksia. Jos itse olisin pojan vanhempi, työlistani olisi tämä:

1. Kerro lapselle miksi hän teki väärin (mahdotonta sinulle, koska et selvästi näe tässä mitään väärää)

2. Kerro millaisia seurauksia asiasta voi olla, sekä tytölle että hänelle itselleen

- pojalle huono maine

- tytölle pelko siitä, että hänelle tehdään seksuaalisia tekoja vasten tahtoa

- vanhemmille noloutta tästä koko farssista

- jne

3. Varmista, että poika ymmärtää tehneensä väärin ja katuu

4. Varmista että pyytää tytöltä anteeksi eikä tee tätä enää toiste (korkeintaan jos joku pyytää niitä kuvia, vaikka itse en suosittelisi sitä silloinkaan)

5. Pieni seksivalistuskaan ei olisi pahitteeksi. Ydinasiana se, että seksi on seksiä vain kun sillä on molemminpuolinen suostumus. Jos ei ole, se on ahdistelua tai pahempaa.

Kiitos nyt vaan kovasti näistä kasvatusohjeistasi...

Jos poika jotakin tästä oppi, niin ainakin sen että maailma on pikkumaisia mielensäpahoittajia pullollaan :-/

Jos et ole trolli, niin sitten olet kyllä maailman huonoin isä. Toivottavasti sinulla ei ole tyttäriä. Ei pitäisi olla kyllä poikaakaan.

Jos poikasi saisi kikkelin kuvia SILLÄ MIELELLÄ toisilta pojilta tai miehiltä, niin olisiko asia edelleen vaan harmiton kepponen ja poikasi pikkumainen mielensäpahoittaja?

Kyllä olisi.

Ihan täysi ÄMMÄ jos pahoittaisi mielensä jostain elimen kuvasta, ihan sama millä mielellä lähetetty, kyseessä nyt on kuitenkin vain KUVA joka ei uhkaa millään tavalla ketään, as simple as that!

Ihan uskomaton ”miituu-kiima” taas tällä palstalla, maailmasta on tullut ihan ihmeellinen paikka, ei ennen tällaista mölyä pidetty astetta rankemmastakaan kujeilusta.

Ennen sai pojat olla poikia, nykyään saa olla kusi sukassa jo välillä siitäkin että katsoo ”väärin” jotakin naisen puolta...

...ja hyvin näytte tyttölapsense opettaneet tähän uhriutumiseen! :(

Vierailija
97/123 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murjo kirjoitti:

Tyttö on pelästynyt, se ei ole hänen vika. Jos poika pyytää vilpittömästi anteeksi, oisko asia loppuunkäsitelty?

Paskat ole pelästynyt, huomionhakuinen pelkästään!

Mutta joo, anteeksi on pyydetty, ja se saa mun puolesta riittää.

Vierailija
98/123 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies, joka kuvittelee pippelikuvien kiihottavan naista, ei tiedä mitään naisen seksuaalisuudesta. Miten voi olla mahdollista, ettei aikuinen mies tiedä tätä. Olisiko poikalasten äidin pidettävä pojalleen muutama valistava luento.

Aika aikansa kutakin. Joitakin kiihottaa. Minua ärsytti ennen kun mies lähetti seisokkikuvia ja pyysin lopettamaan. Sittemmin tuli uusi mies kuvioihin ja kuinka ollakaan, nyt tykkään kun hän lähettää. Itsekin lähetän pimppikuvia silloin kun ei muuta voi. Siis nähdä livenä.

Vierailija
99/123 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa puhua myös asiasta pojan kannalta, tyttö voi jakaa kuvaa eteenpäin vaikka koko koululle tai laajemmallekin joukolle, nettiin jakoon niin siellä on ja pysyy. Tämä siis ihan sivuhuomautuksena, ei välttämättä ole pikkujuttu kohta pojallekaan...

Joo, puhuttiin tuosta kyllä.

Poika meinasi että mikäli se on nyt sillä kuitattu ja tyttö saa näin kostonsa, niin fine, ihan sama hänelle, ei paljon hetkauta.

Täytyy huomenna kysyä mitä tässä nyt pitäisi asialle tehdä?

Kuva on nyt jo siis lähetetty, takaisinhan sitä ei saa.

Kaatunutta maitoa on mun mielestä turha itkeä, pitäiskö tuo nyt vaan jättää taakse ja jatkaa elämää.

Aion kyllä ehdottaa huomenna että mikäli tässä on joku ”pitää päästä tasoihin” ajatus taustalla, niin ei muuta kuin jakeluun sitten vaan, ihan pojan luvalla.

Sä olet kyllä vanhemmaksi vähän käsittämätön. Oletko kuullut kasvattamisesta koskaan, ja että sun pitäisi tehdä sitä pojallesi?

Sinun hommasi tässä ei ole nyt miettiä, että millaista kostoa se tyttö haluaa, vaan kasvattaa omaa poikaasi paremmaksi ihmiseksi. Tehtyä ei saa tekemättömäksi, mutta tekemisillä on seurauksia. Jos itse olisin pojan vanhempi, työlistani olisi tämä:

1. Kerro lapselle miksi hän teki väärin (mahdotonta sinulle, koska et selvästi näe tässä mitään väärää)

2. Kerro millaisia seurauksia asiasta voi olla, sekä tytölle että hänelle itselleen

- pojalle huono maine

- tytölle pelko siitä, että hänelle tehdään seksuaalisia tekoja vasten tahtoa

- vanhemmille noloutta tästä koko farssista

- jne

3. Varmista, että poika ymmärtää tehneensä väärin ja katuu

4. Varmista että pyytää tytöltä anteeksi eikä tee tätä enää toiste (korkeintaan jos joku pyytää niitä kuvia, vaikka itse en suosittelisi sitä silloinkaan)

5. Pieni seksivalistuskaan ei olisi pahitteeksi. Ydinasiana se, että seksi on seksiä vain kun sillä on molemminpuolinen suostumus. Jos ei ole, se on ahdistelua tai pahempaa.

Kiitos nyt vaan kovasti näistä kasvatusohjeistasi...

Jos poika jotakin tästä oppi, niin ainakin sen että maailma on pikkumaisia mielensäpahoittajia pullollaan :-/

Jos et ole trolli, niin sitten olet kyllä maailman huonoin isä. Toivottavasti sinulla ei ole tyttäriä. Ei pitäisi olla kyllä poikaakaan.

Jos poikasi saisi kikkelin kuvia SILLÄ MIELELLÄ toisilta pojilta tai miehiltä, niin olisiko asia edelleen vaan harmiton kepponen ja poikasi pikkumainen mielensäpahoittaja?

Kyllä olisi.

Ihan täysi ÄMMÄ jos pahoittaisi mielensä jostain elimen kuvasta, ihan sama millä mielellä lähetetty, kyseessä nyt on kuitenkin vain KUVA joka ei uhkaa millään tavalla ketään, as simple as that!

Ihan uskomaton ”miituu-kiima” taas tällä palstalla, maailmasta on tullut ihan ihmeellinen paikka, ei ennen tällaista mölyä pidetty astetta rankemmastakaan kujeilusta.

Ennen sai pojat olla poikia, nykyään saa olla kusi sukassa jo välillä siitäkin että katsoo ”väärin” jotakin naisen puolta...

...ja hyvin näytte tyttölapsense opettaneet tähän uhriutumiseen! :(

No jos poikasi saisi kuvan henkihieveriin pahoinpidellystä ihmisestä puhelimeensa samaa koulua käyvältä korstolta, niin suhtautuisitko häneen ÄMMÄNÄ, jos hän pelästyisi, että kyseessä on pahoinpitelyuhkaus eikä vain harmiton kepponen?

Vierailija
100/123 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ne haluavat vastineeksi intiimejä kuvia sinusta

2. He luulevat, että sinua kiinnostaa moiset kuvat, kun heitä kiinnostaa tosi paljon

3. Kalastelevat kehuja

4. Jonkun tutkimuksen mukaan toivovat, että sinä näytät niitä muille miehille

Estoon tuommoiset.