Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailemani mies lähettää peniskuvia, miksi??

Vierailija
27.08.2020 |

Miksi pitää lähettää monta kertaa viikosa peniskuvia? Ei kiihota nähdä aina

Kommentit (123)

Vierailija
121/123 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkässä parisuhteessa ja nyt yhtäkkiä reilu viiskymppinen mieheni on ryhtynyt pommittamaan alaston- tai peniskuvillaan. Myös minua kuvaa vain seksuaalisesta näkökulmasta, jopa uimarannalla muiden nähden kiertää ja kuvaa mua. Tosin olen ajatellut sen olevan silmänlumetta ja omat kuvansa lähettelee myös muille?

Vierailija
122/123 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kerran väitti että olin lähettänyt sille peniskuvia. En koskaan lähetä mitään kuvia mutta niin nainen väitti. Pyysin naisen nimeä ja henkilötietoja ja sanoin että haastan sen oikeuteen. Tallensin myös ne viestit kun se väitti että lähetin peniskuvia. Tein rikosilmoituksen mutta sitten nainen halusi sopia. Sanoin että maksa 1500 euroa niin perun rikosilmoituksen. Oikeudenkäynti olisi maksanut naiselle 4000-5000 euroa ainakin joten nainen maksoi minulle 1500 euroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/123 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä en ymmärrä miksi niitä peniskuvia lähetetellään naisille. Lähettäjät itse kiihottuvat näkiessään oman peniksensä eli kaappihomoja. Koltiasisen isä, hyväksy että poikasi on homo.

Peniskuviin laittaisin vastauksena viestin että noin pienet ei kiinnosta ja takaisin jonkun netistä otetun mahtimela kuvan.