Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jännitysniska? Vakavasti sairas? Vai mitä?

Vierailija
27.08.2020 |

Oireitani ovat:

- epätodellinen olo

- aivosumu (ajatus ei kulje OLLENKAAN, vaikea löytää sanoja ja sanat menee monesti sekaisin)

- Pää tärisee/nykii todella helposti sitä kääntäessä (ahdistus pahentaa)

- Niska narskuu ja rutisee (muut ei kuule noita naksumisia/narskumisia, mutta itse ne kuulen todella helposti "pääni sisällä").

- Kävelyvaikeuksia (tuntuu jalat ihan jäykiltä ja vaikea liikkua ilman vähäistä "kompastelua, lompsuttelua" jos tuo on edes sana :D)

- elohiiriä ympäri kehoa

- katseen kohdistamisen hitaus ja tuntuu, kuin "katse" tulisi jälessä ylipäätänsä

- Kun niska on ollut jännitynyt vähän aikaa, tuntuu että koko keho on jäykkänä, ja liikkeet on jotenkin hitaita ja outoja

- Puhevaikeuksia

Niskaani ovat monet lääkärit jo tsekanneet ja osteopaatillakin olen käynyt ja kuulemma ei ole mitään vikaa siellä. Ei jännitystä tai mitään. Kipuja ei mulla ole myöskään, mutta muita oireita on. Mutta kun tekee nyökkäysliikettä ja laittaa käden niskalle, tuntee sen tärisevän selvästi. Pään MRI myös normaali.

Tässä seuraavassa viestissä sitten avaudun vähän näitten oireiden haitoista/vakavuuksista. Ole kiltti ja lue. Haluan kuulla myös onko kohtalontovereita :)

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin vasta verikokeissa. Kävin itse puhdissa en lääkärin lähetteellä.

Mulla on E-vitamiinin puutos. Nyt voisi olla yksi selitys joillekin mun oireille.

Mulla on ensiviikon maanantaina sisätautilääkärin vastaanotto, miten tästä pitäisi edetä?

- Ap

Vierailija
102/105 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin vasta verikokeissa. Kävin itse puhdissa en lääkärin lähetteellä.

Mulla on E-vitamiinin puutos. Nyt voisi olla yksi selitys joillekin mun oireille.

Mulla on ensiviikon maanantaina sisätautilääkärin vastaanotto, miten tästä pitäisi edetä?

- Ap

Hitto, että olisin ilonen jos tuosta saisi revittyä syyni oireilleni ja pääsisin asian kanssa eteenpäin ja saisin vihdoin apua, jota oon tarvinnu jo vuosia. Mun elämänlaatukin on kärsinyt ihan saakelisti. Saisin todistaa kaikki vähättelevät ihmiset vääräksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin usein harrastat oikeaa liikuntaa?

Vierailija
104/105 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusasiat kuntoon. Eli miten syöt? Suosittelen tulehdusta vähentävää vhh tai keto-ruokavaliota. Sitähän sanotaan että suolistossa on meidän toiset aivot ja huomaan heti jos oon syöny huonommin niin aivosumukin on pahempi. Mulla on ollu kans paha raudanpuute ja olin tosi hermostunut ja aivosumu hirvee ja vaikka mitä. Käytätkö mitään vitamiineja/ravintolisiä? Saatko nukuttua?

Vierailija
105/105 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulta pitäisi tarkistaa vitamiinit ja hivenaineet. B12 vitamiinin puute aiheuttaa kaikenlaisia ongelmia hermostoon ja lihaksiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi