Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko kenelläkään ollut henkisesti vaikeaa raskausaikaa, mutta lopulta
18.09.2013 |
kaikki kääntynyt hyväksi vauvan synnyttyä?
Fyysisesti on siis mennyt hyvin, mutta raskausaika on monestakin syystä ollut henkisesti vaikeaa. Vauva on kovin toivottu, mutta viime aikoina on tapahtunut niin paljon huonoja asioita, että pelkään, että en osaa olla onnellinen vauvan synnyttyäkään.
Juuri nyt tuntuu niin epätoivoiselta, että olisi ihanaa kuulla uskoa luovia tarinoita.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Itse myös löysin tämän vanhan ketjun vertaistuen toivossa..
Meillä vähän eri tilanne, odotan tällä hetkellä kolmatta lastamme. Todella toivottu lapsi ja aika kauan sain miestä lämmitellä ajatukseen kolmannesta, hän innostui oikeastaan vasta kun olin jo luopunut toivosta.
Alusta asti on ollut vaikea ymmärtää että olen ylipäätään raskaana ja on ollut vaikeuksia tajuta tätä. Toivon tottakai että kaikki menee hyvin ja joka kerta kun kuulen sydänäänet tuntuu kuin iso kivi tipahtaisi omalta sydämeltäni... kaikki on sittenkin kunnossa.
Olen vain niin väsynyt. Vaikea saada kiinni mistään ja kaikki vituttaa aamusta alkaen. Olen todella huono äiti vanhemmille lapsilleni nyt kun en jaksaisi leikkiä heidän kanssaan, en jaksaisi viedä ulos, en laittaa ruokaa... Tämä on henkisesti todella rankkaa. Tuntuu ettei parisuhdettakaan ole - emme me riitele tai muuten mitenkään huonosti mene mutta olen todella yksinäinen
Todella odotan syksyä ja lapsen syntymää että pääsen tästä olotilasta.