Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ihmettelen vaan...

Vierailija
25.11.2013 |

Kuka jaksaa vielä nykyaikana väsätä itse soseita lapsilleen? Eukö kannattaisi vaan ostaa pilttejä? Niistäkin kun on todella hyvin varaa valita mausta ja merkistä. Ja lisäksi niissä on valmiina kaikki hyvät ravintoaineet ja vitamiinit eikä tarvitse miettiä saako lapsi tarpeeksi niitä joka päivä. Eikä ne nyt edes maksa niin paljoa, yks euro ruoasta? Ei ole paha hinta. En vaan ymmärrä näitä tee-itse ruoka intoilijoita...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se itseasiassa tulee paljonkin kalliimmaksi ostaa joka päivälle esim. 3 purkkia pilttiä kuin tehdä kerralla iso satsi sosetta ja vaikka pakastaa loput. Ja varmasti on ravinteikkaampaa ja parempaa ruokaa.

Vierailija
2/10 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks mitä vitamiineja ja ravintoaineita???????? Ainaki lisäaineita löytyy sikana enemmän ku ite tehdyst ruuast. Ja se ei oo siis mikää positiivine asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niissä on lisätty mm. D vitamiinia ja kalsiumia yms. Ja esim. Piltti on jo niin kauan ollut markkinoilla että se on varmasti kehittynyt jo ihan "superfoodiksi". En vaan ymmärrä miksi itseen voidaan panostaa niin paljon yleensä, mutta kun on kyse lapsen ruoasta niin hinta on ainoa mikä merkkaa?

AP

Vierailija
4/10 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niissä on lisätty mm. D vitamiinia ja kalsiumia yms. Ja esim. Piltti on jo niin kauan ollut markkinoilla että se on varmasti kehittynyt jo ihan "superfoodiksi". En vaan ymmärrä miksi itseen voidaan panostaa niin paljon yleensä, mutta kun on kyse lapsen ruoasta niin hinta on ainoa mikä merkkaa?

AP

Vierailija
5/10 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä kanssasi AP. Itse ihmetellyt samaa asiaa.. itselle kyllä ostetaan kaikenmaailman superfoodeja hintaan katsomatta mutta lapsille tungetaan vaan jotain perunaliha moskaa ilman mitään..

Vierailija
6/10 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totaaa.... no nyt on oikein maalaisjärjellä varustettua porukkaa taas.

Vierailija
7/10 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa pidän itseäni hyvinkin järkevänä ja käytännön läheisenä ihmisenä. Jos siis minua tarkoitit viestilläsi.. ?

AP

Vierailija
8/10 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ap koskaan maistanut niitä pilttejä? Ne pääruokasoseet maistuu aivan järjettömän pahalle. En halunnut antaa lapselleni semmoista paskaa. Siksi tein oikealle ruualle maistuvia soseita itse.

Vierailija
9/10 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja lisäksi se purkkien ja kansien roudaaminen kierrätykseen on rasittavaa!

Vierailija
10/10 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 20:54"]Niin ja lisäksi se purkkien ja kansien roudaaminen kierrätykseen on rasittavaa!

[/quote]

Siinä se samalla menee kun roskien vieminenkin. Ja voi niitä käyttää vaikka tuikkupurkkeina yms. tarkoitukseen. Ja sanonpa taas tähänkin sen, että lapsesi saa huonompaa ruokaa koska Sinä et jaksa kierrättää purkkeja?

AP