Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion leikata pitkät hiukseni lyhyiksi, huomenna. Piristääkö se?

Vierailija
18.09.2013 |

Niin, piristääkö se? Arki se rullaa, tosin tietyillä epäkohdilla mielestäni (uusperhe), mies on kuin kuollut kala kotona, paljon muistettavaa ja vastuuta omilla harteilla...

Ajattelin paeta tylsää arkea kampaamoon ja leikata takapuoli-pitkän punaruskean tukkani lyhyeksi. Mies sanoi että ei välttmättä sovi minulle ja näytän rumalta. Mitään ei saisi tehdä. Joten ihan varmasti leikkaan sittenkin.

Lapsettaa. Vois huudattaa Robinin sitä biisiä, että ei jäädä kotiin jumittaan ja vauhkota. :)

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hiukset ovat noin 70 cm pitkät ja en kyllä ikinä leikkauttaisi lyhyiksi. Ne ovat tummanruskeat ja paksut, miehet katselevat ihaillen ja jotkut naiset tosi pahasti ;)

Vierailija
42/46 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikissa make over-ohjelmissa leikataan aina pitkät tukat, jotta saadaan vuosia pois naisesta. Toimii joka kerta. Pitkä tukka sellaisenaan vanhentaa ja on vähän luonteeton. Usein lihavilla on pitkä tukka. Se vasta vanhentaakin.

ja Joo olen kade paksuista hiuksista, mutta en todella pitkistä tai ponnareilla olevista tai muuten tylsästi sidotuista. Tiukka ponnari saa näyttämään kaljulta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2013 klo 22:19"]

mä olen miettinyt ihan samaa. Imetyksen myötä tukka on harventunut hiirenhännäksi. Aukipitäminen on mahdotonta, kun lapsi kiskoo tukasta välittömästi. Kampauksia en ehdi enkä osaa tehdä eli samalla rönttöisellä nutturalla tai ponnarilla mennään päivästä toiseen. Sinänsä pitkät hiukset on kyllä ihanat, kun ne saa kiinni ja pois kasvoilta.

jaa-a.

[/quote]

Lyhyiden hiusten laittaminen on todella työlästä. Kiinnipidettävällä tukalla selviää hiustenlaittamisesta nopeimmin.

Vierailija
44/46 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 07:43"]

[quote author="Vierailija" time="18.09.2013 klo 22:19"]

mä olen miettinyt ihan samaa. Imetyksen myötä tukka on harventunut hiirenhännäksi. Aukipitäminen on mahdotonta, kun lapsi kiskoo tukasta välittömästi. Kampauksia en ehdi enkä osaa tehdä eli samalla rönttöisellä nutturalla tai ponnarilla mennään päivästä toiseen. Sinänsä pitkät hiukset on kyllä ihanat, kun ne saa kiinni ja pois kasvoilta.

jaa-a.

[/quote]

Lyhyiden hiusten laittaminen on todella työlästä. Kiinnipidettävällä tukalla selviää hiustenlaittamisesta nopeimmin.

[/quote]

Onko mitään tylsempää kuin pitkissä hiuksissa se ikuinen ponnari. Minulla on pitkät hiukset, eikä niitä koskaan tule pidettyä muuten kuin ponnarilla. Nyt ajattelin leikata ensin edestä vähän lyhyemmiksi ja jos se ei auta, pätkäisen hartiamittaan ihan surutta. Se saisi minut joka tapauksessa näyttämään nuoremmalta ja pirteämmältä, kun pitkät hiukset ei vetäisi piirteitä alaspäin kasvojen molemmin puolin. Ihmeellisen vanhoillisia kommentteja tässä ketjussa. Lestadiolaisetko täällä on joukoin liikkeellä? Varokaa, Saatana menee teihin tämän palstan kautta.

Ap:lle tsemppiä!

Vierailija
45/46 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä leikkautin pari viikkoa sitten lapoihin ulottuvan ohuen lirutukan lyhyeksi poikatukaksi. Onhan se vähän miesmäinen ja se pitää laittaa joka aamu, kun ennen selvisi ponihännällä ja sykeröllä. Mutta en ole ainakaan vielä katunut.

Mies ei ole motkottanut.

Vierailija
46/46 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä päinvastaista... mulla on ollut ihan lyhyet hiukset viimeiset 20 vuotta. Kyllästytti jatkuva kampaajalla ramppaaminen, että sai pidettyä hiukset hyvännäköisinä. Hiukseni ovat paksut ja taipuisat, uskon että ne näyttävät kivoilta pidempinä. Vanhemmiten hiusten kasvu on vaan tuskastuttavan hidasta, joten kannattaa miettiä huolella ennen pitkien hiusten leikkuuta.

Mä olen kasvattanut vuoden, nyt on leukapieliin ulottuva polkkis. Olen toki käynyt tasaamassa latvoja välillä, mutta yllättävän kauan saa kasvattaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi