Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion leikata pitkät hiukseni lyhyiksi, huomenna. Piristääkö se?

Vierailija
18.09.2013 |

Niin, piristääkö se? Arki se rullaa, tosin tietyillä epäkohdilla mielestäni (uusperhe), mies on kuin kuollut kala kotona, paljon muistettavaa ja vastuuta omilla harteilla...

Ajattelin paeta tylsää arkea kampaamoon ja leikata takapuoli-pitkän punaruskean tukkani lyhyeksi. Mies sanoi että ei välttmättä sovi minulle ja näytän rumalta. Mitään ei saisi tehdä. Joten ihan varmasti leikkaan sittenkin.

Lapsettaa. Vois huudattaa Robinin sitä biisiä, että ei jäädä kotiin jumittaan ja vauhkota. :)

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä leikkasin keväällä lähes vyötärömittaisen tukkani aivan lyhyeksi poikatukaksi, pituutta hiuksilla n 2,5-3cm. Olen tykännyt tosi kovasti. Malli ei ole mikään miehekäs vaan ihan naisellinen. Laittaminenkaan ei vie yhtään sen enempää aikaa päivisin kuin pitkän jatkuvasti takkuun menneen luonnonkiharan pehkon taltuttaminen, nyt pysyy ihan vähällä vaivalla suoranakin :) Suosittelen jos haluat itsellesi piristystä itsesi takia, miehen takia tai ärsyttääkseen ei ehkä kannata

Vierailija
22/46 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No turha seksin takia kokeilla. Mä olen kokeillut kaiken, eli leikannut ihanan pitkän tukan ihan nilkiksi (innostui yhden hetken) Laittanu tekoripset (innostui pienen hetken) Kasvatin hankalat pitkät kynnet (innostui muutaman kerran) Laihdutin 12 kiloa (innostui pari viikkoa ja pari kertaa)  Ja tukka ei muuten kasvanut enään ihanana takaisin, vaan oli ensinnäkin pirunmoinen homma ja hormonit kadonnu 4 vuodes niin, et tukka luihua lirua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen miettinyt ihan samaa. Imetyksen myötä tukka on harventunut hiirenhännäksi. Aukipitäminen on mahdotonta, kun lapsi kiskoo tukasta välittömästi. Kampauksia en ehdi enkä osaa tehdä eli samalla rönttöisellä nutturalla tai ponnarilla mennään päivästä toiseen. Sinänsä pitkät hiukset on kyllä ihanat, kun ne saa kiinni ja pois kasvoilta.

jaa-a.

Vierailija
24/46 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä leikkasin keväällä lähes vyötärömittaisen tukkani aivan lyhyeksi poikatukaksi, pituutta hiuksilla n 2,5-3cm. Olen tykännyt tosi kovasti. Malli ei ole mikään miehekäs vaan ihan naisellinen. Laittaminenkaan ei vie yhtään sen enempää aikaa päivisin kuin pitkän jatkuvasti takkuun menneen luonnonkiharan pehkon taltuttaminen, nyt pysyy ihan vähällä vaivalla suoranakin :) Suosittelen jos haluat itsellesi piristystä itsesi takia, miehen takia tai ärsyttääkseen ei ehkä kannata

Vierailija
25/46 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2013 klo 22:11"]

Miksi naisilla on tällaisia ihme vajukki-vouhotuksia?

Niinkuin tämä "lapsettaa" ja "leikkaan tukkani" 

Miksi naiset ovat kuin lapset, jotka eivät kestä kovinkaan kauaa ilman huomiota ja miksi sitä pitää hakea ihme tempauksilla?

Ihme ettette pärjää yritysmaailmassa. Opetelkaa aikuistumaan. 

[/quote]

No mitä pitäisi tehdä, kun haluaa huomiota mutta sitä ei mieheltä saa? Varsinkaan kun asiasta on keskusteltu ja myöntänyt että ei anna tarpeeksi hellyyttä minun näkökulmassa. On pyöritty ympärillä ja yritetty olla mieliksi - vain torjuntaa. Hyvä että kysyy oma-aloitteisesti miten päivä meni. Jotain on pakko tehdä. Juomaan ei voi lähteä, pettää ei halua, puhuminen ja teot ei auta. Leikkaan siis hiukset, ja tämän palstan innoittamana taidan kuunnella sitä Robinia huomenna yksin ja pomppia tasajalkaa. SItte taas jaksaa elää huomiotta! -ap

Vierailija
26/46 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä leikkasin ja kadun vähän. Nyt taas pitää kasvattaa pitkät hiukset takaisin. Älä siis oikeesti leikkaa kun vaikka huonot latvat pois tai niin, että sulla on kuitenkin vielä pitkät hiukset. Mulla puolipitkät, mutta nämäkin liian lyhyet.

Vierailija
27/46 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2013 klo 23:33"]

Miksi naiset ovat kuin lapset, jotka eivät kestä kovinkaan kauaa ilman huomiota ja miksi sitä pitää hakea ihme tempauksilla?

[/quote]

No mitä pitäisi tehdä, kun haluaa huomiota mutta sitä ei mieheltä saa? Varsinkaan kun asiasta on keskusteltu ja myöntänyt että ei anna tarpeeksi hellyyttä minun näkökulmassa. On pyöritty ympärillä ja yritetty olla mieliksi - vain torjuntaa. Hyvä että kysyy oma-aloitteisesti miten päivä meni. Jotain on pakko tehdä. Juomaan ei voi lähteä, pettää ei halua, puhuminen ja teot ei auta. Leikkaan siis hiukset, ja tämän palstan innoittamana taidan kuunnella sitä Robinia huomenna yksin ja pomppia tasajalkaa. SItte taas jaksaa elää huomiotta! -ap

[/quote]

Aikuinen ihminen haluaa huomiota?

Kuin lapsi tai koiranpentu?

Ja leikkaamalla hiukset sitä sitten saa? Sehän on aivan sama sitten kuin kakkaisi housuun tai piirtäisi tapettiin.

Ehkä kannattaisi hiukan miettiä ennen kuin pilaa ulkonäkönsä.

Vierailija
28/46 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä piristää, koska pää kevenee ja hiusten liikkeen tuntee ihan eri tavalla. Lisäksi puolipitkät tai lyhyet hiukset sopivat suurimmalle osalle paremmin kuin klassiset pitkät - usein pitkien hiusten pitäminen liittyy hiusten kauneuteen sinänsä, ei niiden kantajan. Lyhyemmät, rikotut mallit korostavat kauniisti kasvonpiirteitä ja etenkin silmiä.

Totta kai omaa ulkonäköä voi muuttaa, vaihtelun haluamisessa ei ole mitään "lapsellista". Lapsellisempaa on kommentoida muiden henkilökohtaisia päätöksiä tuomitsevaan sävyyn.

Vierailija
29/46 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron paikka. Tuskin miehes haluaa olla pojan kanssa yhdessä.

Vierailija
30/46 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2013 klo 23:38"]

[quote author="Vierailija" time="18.09.2013 klo 23:33"]

[/quote]

[/quote]

Aikuinen ihminen haluaa huomiota?

Kuin lapsi tai koiranpentu?

Ja leikkaamalla hiukset sitä sitten saa? Sehän on aivan sama sitten kuin kakkaisi housuun tai piirtäisi tapettiin.

Ehkä kannattaisi hiukan miettiä ennen kuin pilaa ulkonäkönsä.

[/quote]

Kyllä, minä haluan. Ja olen asiasta keskustellut muidenkin (luuseri?) äiti-ihmisten ja lapsettomien naisten kanssa. Miehen huomio saa kukoistamaan. Huomio jostain muualta tuntuu vähäpätöisemmältä. Edes keksitty kehu ja kevyt kosketus hymylllä piristäis. Mutta ei. Leikkaan siis hiukset ja nautin siitä. Housuun en viiti paskantaa, tulee rumempaa jälkeä. -ap

Vierailija
31/46 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä leikkaa! Uskon, että tulet katumaan sitä! Pitkät hiukset ovat ihanat. Osta ennemmin vaikka lyhyt peruukki. Tai uusia hiustuotteita. Opettele uusia kampauksia. 

Olen sun puolella. Jotkut naiset ovat ilkeitä ja haluavat sinulle ikävän olon.

Vierailija
32/46 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten mulle tuleekin mieleen tästä pulmusten marcy :-).

Vierailija
33/46 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaa jos siltä tuntuu. Ne kyllä kasvaa takaisin jos et tykkääkään. Kummallisen fanaattista suhtautumista naisten _hiuksiin_ täällä.

Vierailija
34/46 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 01:15"]

Leikkaa jos siltä tuntuu. Ne kyllä kasvaa takaisin jos et tykkääkään. Kummallisen fanaattista suhtautumista naisten _hiuksiin_ täällä.

[/quote]

Siihen löytyy syy Herran Sanasta:

6 Sillä jos vaimo ei verhoa päätään, leikkauttakoon hiuksensakin; mutta koska on häpeäksi vaimolle, että hän leikkauttaa tai ajattaa hiuksensa, niin verhotkoon itsensä.

15 ja että jos vaimolla on pitkät hiukset, se on hänelle kunniaksi? Sillä ovathan hiukset annetut hänelle hunnuksi.
16 Mutta jos joku haluaa väittää vastaan, niin tietäköön, että meillä ei ole sellaista tapaa eikä Jumalan seurakunnilla.

(Kor.1)

Vierailija
35/46 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda toi hihhulijeesustelija. Mutta siis ei kannata leikata ihan lyhyeksi ainakaan. Kokeile ensin lyhentää jieman ja katso miltä tuntuu. Vähän kerrallaan.

Vierailija
36/46 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaa ihmeessa! Piristaa kummasti! Itse kans leikkasin pitkista polkkatukaksi ja on just hyva! 

Vierailija
37/46 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkasin keväällä lapaluihin asti olevat hiukseni hartiamittaisiksi. Otin samantien kuvia itsestäni ja vertasin tulosta. Kadutti välittömästi ja nyt sitten hammasta purren kasvatellaan taas. Kyllä se niin on, että pitkät hiukset ovat jotenkin tyttömäisemmät kuin lyhyemmät, olkoonkin että lyhyet voivat piristää ilmettä.

Ole minua fiksumpi ja lyhennä maltillisesti niin ehdit tottua ajatukseen. Hiusten kasvattaminen entiseen mittaan voi viedä vuosien ajan.

Vierailija
38/46 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset ei haluu enää näyttää naisilta? ¤#%""# tasa-arvo pilaa viimeisetkin liitot.

Vierailija
39/46 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyttukkaisena olen järkyttynyt. Pitkät hiukset on perinteinen ratkaisu. Minä en lupia kysele. Ap ei luultavasti tykkäiskään lyhyestä tukasta. Syy leikkaamiseen kun on väärä. Kikkeliä ja huomiota saa mustasukkaisuudella, avoimella seksuaalisuudella ja huoramaisuudella.

Vierailija
40/46 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä leikkaa. Itse leikkasin keväällä ja kaduttaa. Oli puoleen selkään asti pitkät vaaleat hiukset. Nyt polkkamittaiset vaaleat vaan. Hirveä kasvattaminen takaisin ja tuntuu että hiukset kasvaa äärettömän hitaasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan