Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~*~*~~ HEINÄKUISET 2014 ~~*~*~

18.09.2013 |

Aloittelenpa tänne jo heinäkuisten ketjua.. jospa löytyisi muitakin tänne tähtäileviä?

Olen 33v, mies 36v. Esikoista yritetään. Lapsettomuushoidoissa ollaan ja yritystä takana n. 2,5vuotta. Meillä oli ensimmäinen IVF/ICSI 1/2013 ja siitä seurauksena tuoresiirrosta + joka päättyi keskenmenoon 3/2013 ja pakkaseen saatiin pari joista saatiin aikaiseksi yksi PAS, josta + ja keskenmeno 8/2013. Nyt ollaan aloittamassa uutta hoitokierrosta ja tähtäimessä kesävauva 2014. Seuraavista menkoista aloitellaan siis taas. Rankka vuosi takana mutta toivottavasti nyt parempaa edessäpäin :) 

kaunisikävä, kp9

Kommentit (437)

361/437 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei Jansku20, voimia! Mulla oli keskenmeno elokuussa rv6+0, joten tiedän miltä se tuntuu. Kannattaa hyödyntää kaikki tuki minkä saat (ystävät, puoliso, perhe). Puhuminen asiasta oikeesti auttoi ainakin mua ja se, että saa surra menetyksen rauhassa. Tsemppiä ja lepoa! <3

Johanna81... pahoittelut menkkojen tulosta! :(

Pikriina, pahoittelut myös sulle! :( Kun me alettiin yrittämään (ljo ähes kaks vuotta sitten), kuvittelin, että mulla olis aina ovis kp 14 tienoilla ja siihen aina kohdistettiin kovin yrittäminen. Sitten kun ostin ovis tikut, tajusin, että mun ovis onkin yleensä kp 21-23 tienoilla. Nyt kun oon vetänyt reilun kuukauden niitä Gelee Royaleja niin mun ovis olis tässä kuussa kp 18:na. En tiedä johtuuko niistä, mutta mulla ne aikaisti ovista, mikä tietty auttaa raskautumisessa, kun luteaalivaihe ei jää niin lyhyeks.

Meinaan jaksaa odotella, kun tosiaan viime raskaudessa oli häilyvä plussa vasta dpo 17:na, niin en oleta, että se nytkään näkyis sen aiemmin. Ja tosiaan mulla on vaan se yks testi kotona odottelemassa ja vähän rahaa tilillä, joten yritän olla taloudellinen. Mies haluis, että testataan vast ens viikon lopussa, mutta sinne asti en kestä. Mun mies ei vaan pysty käsittelemään mitään haamuja, sen pitää olla joko selkeä plussa tai nega, muuten se on raukka ihan sekasin, eikä tiedä mitä ajatella.... ;D

Bellapikkuinen, kyl toi väsymys yleensä kuuluu asiaan, jos on raskaana. Milloin ajattelit testailla? :)
Ennen edellistä raskautta mulla oli jo pahoinvointia vähän ja myös väsytti ja nukutti tosi paljon. Jotain menkkakipumaisia kramppeja oli mahassa myös niillä paikkeilla kun menkkojen olis pitänyt alkaa, mut sit ei tullu mitään. Mut en kyllä siltikään varmaksi tiennyt ennen plussaa, eli kyl se silti positiivinen yllätys oli. Ehkä se on se, kun on niin kauan yrittänyt (siinä vaiheessa oltiin yritetty 1,5 vuotta), joten sitä kai tulee vähän pessimistiks, eli vaik olis mitä oireita, niin aina kun testaa niin on henkisesti valmistautunut siihen negaan.

).( Menossa  nyt kp 31/~34, dpo 13. Yritän vaan kituutella näitä piinaviikkoja. Kova väsymys on kokoajan ja nukkua vois tosiaan vuorokauden ympäri. Maha on vieläki sekasin ja ilmavaivoja on. Ne ei oo helpottanu. Myöskin mulla on kokoajan ihan sairaan kylmä!!! Hain kellarista villatakit ja villapaidat ja on ihana kietoutua lämpiin vaatteisiin. Turvotusta on kans ja tissit on edelleen kipeät ja kuumat. Yritän kestää vielä pari päivää.... Hassua toivoa näin, mutta kunpa tissit pysyis kipeänä. Mulla se, että kipu lakkaa on aina merkki, että menkat alkaa.

362/437 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksamisia Jansku20!

ON: Täällä on pahoinvointi jatkunut viimeiset 3viikkoa, muutamana päivänä nippailu alavatsaa omituisesti, lisäks oon ku myrskynmerkki välillä ja väsyttää vietävästi, muttei saa nukuttua kuitenkaan. Mutta siltikään ei meinaa antaa periks itelleen testaamisessa, pelkään että oon taas kuvitellu kaiken tai että kyseessä on kemiallinen. Nyt ollaan tosin myöhässä jo edellisestä kierrosta vähäsen ja tässä kierrossa ovis oli kyllä tosi aikasin (kp7), mikä viittais että kierron olis pitäny olla vaan 21-23päivää. Nyt elellään kp29(dpo 21), mutta odotellaan nyt rauhassa. Eilen ostin kaappiin kaks liuskatestiä, jos vaikka viikonloppuna antais itelleen periks :)

Outo-olio

Sisältö jatkuu mainoksen alla
363/437 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut tippuneille ja voimia. Kovasti onnea piinailijoille että sieltä plussa pärähtäis:)

). Vihdoin ja viimein tämä pitkään odotettu aamu koitti ja tein testin. Ja PLUSSAHAN sieltä pärähti näyttöön:) Ei mikään hirmu voimakas mutta ihan selkee plussa:) Voiko tämä olla totta... Ukkokin oli aamulla innoissan asiasta. Ajattelin vasta viikon päästä tehä uuden testin jolla näkee mitkä viikot on meneillään. On tämä kyllä jännä tunne:)

364/437 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

~*~*~~Heinäkuiset kuumeilijat~~*~*~

päivitetty 14.11.2013

Vava kp52/?, yk4
Mago kp50/26-33, yk18
Kiova kp48/35, yk1
Onnenaika kp46/29, yk1v6kk
Bellapikkuinen kp37/29, yk?
Mussuttaja kp36/25, yk10
Metsätähti88 kp33/29, yk10
Christabel kp33/28-30, yk1
Jonsteri kp31/~34, yk1v10kk
Outo-olio kp29/27-?, yk1v7kk
Khameleon kp26/28-30, yk3
Fanu kp25/28-30, yk5
Vivian kp23/27, yk2
Laakeriseppele kp23/24-25, yk2
Mamma2014 kp?, yk?
HelenaM kp?, yk2
Lindaliini kp?/27, yk5
Tulikukka88 kp?/?, yk1

+++Plussa! Onnea!+++
Äiskä82
Pikkuinenmyy
Wilkkumina
PiaW
MiuMou
Woman0710
Linnea78
Nötterö/Nepukka
kaunisikävä
Odotteleva

365/437 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipahan taas tullut kaikensorttia uutisia.. paljon voimia pudonneille ja Jansku20, erityisiä voimahaleja sinulle. Suret rauhassa ja sitten kun taas voimat palanneet niin uutta yritystä ja onnea siihen <3.

Ja sitten uusi plussakin! Odotteleva <3 Ihanaa. Onnea!

366/437 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotteleva , onnea suuresti. Tarrasukkia! :-)

Outo-olio , sun oireet kuulostaa tosi lupaavalta! Mulla kans ihan järkyttävää väsymystä.. Vaikka nukkus kuinka paljon! Ja myrskyn merkkejä täälläkin. Toivon sulle plussatuulia ;)

Jonsteri , testasin muistaakseni maanantaina viimeks negan.. vai koskahan se oli.

. alkuviikosta kuitenkin.. Jos mä huomenna kävisin testin ja uskaltautuisin viikonlopu

n aikana tekee :) 

ON: Väsymys! Hirveet tunnemyllerrykset.. oon itkeny monena päivänä :D Alavatsassa alkoi eilen ne menkkamaiset krampit.. Alko heti pelottaa että millonkahan ne menkat alkaa... mut ei oo vielä näkyny :) Hepan satulavyötä kun tänään kiskoin kireemmälle , tuntu tosi inhottavalta alamasussa :/ Mitähän siellä tapahtuu ? :o 

Työkaveri tupakoi.. se haju on jotain kammottavaa mikä niissä vaatteissa on. Hyi! Ja pissakin on alkanu olemaan voimakkaamman hajuista.. Ja vessattaakin useammin. Voi taas olla että mä vaan kuvittelen :D niin se mieskin aina mulle sanoo kun höpöttelen sille näistä.. toivon kuulemma salaa niin paljon raskautuvani että kuvittelen itelleni kaikki oireet :) diih..

Mutta siis ei menkkoja vieläkään. :)

HEI KAIKKI kertokaas niitä oireita mistä ootte tiennyt melko varmaksi että ootte ollu raskaana.. edellisissä raskauksissa. Itselle tää on ensimmäisen yritystä.. :) Ja monesti on ollut olo, että "nyt oon ihan varmasti" enkä kuitenkaan oo ollu :) En siis oikein usko siihen väitteeseen että "kyllä nainen tietää kun on raskaana". :)

367/437 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoitteluni Jansku ja voimia! :( Pahoitteluni myös muille pudonneille:/

Odottelevalle paljon onnea plussasta! :)

Onko täällä paljon myöhäisheiniksiä? Mahdollisesti vkl testaavia? Mulla näky viime raskaudessa plussa vasta 2 päivää menkkojen myöhästymisestä, joten yritän nyt malttaa sunnuntaihin ainaki, jolloin kp 30/28-30.

Mutta kun jännäksi käy! Olen tänään ollut kuin joku mummotautinen: kuuma, kylmä, kuuma, palelee. Finni-invaasio on jotain ihan järkyttävää, rinnatkin täynnä niitä. Rinnat on lisäksi kipeytyneet tänään; pms vihloo yleensä ulkoreunoilta jostain syvältä, mutta nyt ovat kauttaaltaan pipit. Ja nälkä! Söin nyt kuudelta pari lautasellista makkarakeittoa, ja sen jälkeen olen syönyt kaksi palaa kinkkupiirakkaa sekä 2 torttua.(aloin leipomaan hulluna, teki mieli vielä tehdä kääretorttu, mutta pidin itseni kurissa) Ja mie olen siis aika pienikokoinen...:D Paineen tunne ja vihlonta alamasussa on vähentyneet kuitenkin eiliseltä, eikä kärtytä enään. Tiiä sitten, kuvittelenko taas.

Khalemeon kp 26/28-30 yk3

368/437 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikille!

Jotkut ehkä muistaa mut tuolta touko- ja kesäkuisista. Tänne en nyt tarkoituksella ilmoittautunut, kun halusin ottaa rennommin. Olen kuitenkin joka päivä täällä taustalla seurannut ja myötäelänyt :)

Pahoittelut kaikille pudonneilla, vaikka tiedän ettei se mitään oloa helpota!

Ja suuret onnittelut plussanneille, erityisesti pitkään yrittäneille!! <3

On mulla syykin avata nyt suuni... sain sen plussan!!

Isänpäivänä kp 26/28-30 sain todella hailakan roskishaamun tunteja testauksen jälkeen ja tänään kp 30/28-30 parin tunnin pissasta ihan selkeä plussa!

Tässä kierrossa meillä oli käytössä greippimehu ja uutena geleet. Voisinkin liputtaa noiden ihmekapseleiden perään! Ollaan syöty miehen kanssa molemmat yksi kapseli päivässä.

Oviksesta mulla ei ole mitää tietoa, en tikuttanut tässäkään kierrossa, limat ja olot ihan samaa tasaista läpi kierron. Peitot heilui kp 9 lähtien joka toinen päivä.

Oireista: Tissit kipeytyivät kuten aika ennen menkkoja, alamahassa menkkaolo ollut pari kolme päivää, ihan mieletön väsymys, ja mielialat heittelee... Ei siis mitään mitä ei olisi joka kierrossa ollut ennenkin.

Puhkun plussatuulia teille kaikille piinailijoille!!

Safia rv4+2 (yk4)

369/437 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Safia ja Odotteleva...!!! Mahtavia uutisia!

Safia, mä en oo tiennyt, että noita Geleeitä voi syödä mieskin?! :o Pitääpä syöttää niitä sille ens kierrossa, jos nyt ei onnistu. Kiitos kun tulit jakamaan sun onnistumistarinan tänne meille kuumeilijoille! :) <3

Minä, Khameleon, Bellapikkuinen ja Outo-Olio ainakin taidetaan olla piinailijoita vielä... onko muita?

).( Mä testaan kans sunnuntai-aamuna, jos ei menkat oo siihen mennessä alkanu. Aamusta saakkaa tänään on kyl tuntunut paineen tunnetta mahassa ja menkkakipujen tyyppistä, joten en olis yllättynyt jos ne menkat tuliskin. Toisaalta tällasia tuntemuksia mulla oli viimeksikin kun raskauduin kesällä. Rinnat ei enää ole myöskään kipeet ja sen on mulla yleensä merkki siitä, että menkat alkaa. Jää nähtäväksi.

kp 32/~34, dpo 15

370/437 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tipahdin tosiaan elokuisiin :) Christabel

371/437 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippistä kukkuu... vanhoja tuttujakin huudeilla.. Kaunisikävä: MIELETTMÄSTI ONNEA SINULLE ja toivotaan, että vaavi pysyy kyydissä nyt. Ja muillekin plussajunaan astuneille lämpöiset onnittellut. Muille isosti peukkuja tuleviin testailuihin ja uusiin kiertoihin :)

Mä täällä loikkasin tähän ketjuun, jos tässä kierrossa natsahtaisi, olisi la 31.7. Mutta... 

Olin tuollla maaliskuisissa jo, mutta 8/13 ultrassa ei löytynyt vitaalia sikiötä. Tuulimuna/keskeytynyt keskenmeno -> lääkkeellinen tyhjennys. Kierto palautui omaansa heti siitä, nyt menossa 3 kierto keskeytyksen jälkeen. Kp23/27-30. Kroppa höpisee omiaan, on sitä tätä ja tota, mutta pms on hyvä kaveri huijauksessa, joten odottelen tuleeko noihin testeihin kakkosviivaa.. yhden testin testasin eilen surkuhupaisaa tyhmyyttäni.. uhdas nega, yllätys. Ovis oli joskus (3)4-6(7). marraskuuta.. en ihan tarkkaan osaa sanoa.. Samaa mitä oli kesäisessä raskaudessani on hirmu kipeät tissit. Ja niiden turpea olo. Mutta pms, pms.. Kuka tietää?

Mulla on ollut ehkäisytöntä aikaa 13 vuotta ja 8 kk ennen viime plussaa. Nolla todettua raskautta niinä vuosina, sitä ennen 1/00 km 11+6. :(  Noihin välivuosiin mahtuu lapsettomuustutkimuksia ja kevyitä hoitoja, sekä 3 eri kumppania. 

Lapsettomuustaustalla, selittämätön lapsettomuus diagnoosina.. , tuntui taivaan lahjalta nykyisen mieheni kanssa olla raskaana, täysin puskista!, vain 3 ns. yritys kierron jälkeen. Nyt on siis perjaatteessa yk 5 menossa ja yk4 ajan olin suurimmaksi osaksi ulkomailla, joten siinä kierrossa ei edes yritetty..

Menipäs sekavaksi. Joka tapauksessa näillä kiertopäivillä mennään, testaan kp 28, jollei hanat aukea sitä ennen... Huoh. 

372/437 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa,

Täällä kirjoittaa hämmentynyt Laakeriseppele. Tein aamupissasta testin ja haamunen ilmestyi (näytin testin miehellekin ja mieshän sanoi, että tossahan on ihan selvä tumma viiva...no niin, se kontrolliviiva tietysti...:)). Aamulla oli kuitenkin sen verran tohina päällä, että suoraan sanoen en tiedä, luinko tuloksen testiajan sisällä, koska en pystynyt jäämään käytännön syistä tuijottelemaan tikkua.

Yritin lueskella juttuja, et onko plussa aina plussa riippumatta siitä, mikä aika on testin teosta kulunut, mutta löysin aika kirjavia mielipiteitä asian suhteen. Menkkaoireita on ja tuntuu, et ihan kohta housuun lorahtaa, mutta tästä en osaa olla huolissani, kun muistaakseni ainakin jommassa kummassa aiemmassa raskaudessa oli ihan samoin, mutta vuoto ei kuitenkaan alkanut. Nyt ei varmaan auta muu, kun testata huomenna uudelleen. Sorry omanapaisuus.

ONNEA SAFIA JA ODOTTELEVA!!!

Laakeriseppele kp 23/24-25, yk2

373/437 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

HIenoa, että plussia tulee! Lohduttavaa lukea teidän juttuja ja iloita siitä, kun jollain onnistaa.

Oon taas näitä viimisimpiä piinalijoita, nyt  kp26/28-30

Suosittelen kyllä noita gelee royaleita ihan jo sen takia, jos on kierrossa jotain häikkää. Mulla on ollut parin viime kierron aikana menkkoja edeltävänä viikkona ärsyttävät menkkakivut eli siis varmaan PMS-oireet, mutta nyt ei ole ollut mitään.

Todellisia raskausoireita ei ole. Ainoa epätavallinen asia oviksen jälkeen oli dpo7 aamuyöllä heräsin siihen kun vasemmalla alamahassa tuntui vähän aikaa viiltävä tunne. Ei ollut kipua, mutta semmoista tunnetta ei ole ennen ikinä ollut. Muutenkin ehkä oviksen jälkeen oli nippailuja, mutta nyt ei mitään. Väsymystä on, vähän kuvotusta, itkuja, haluttomuutta. Kaikkia oireita löytyy jos oikein kuvittelee :)

Tissit tosin alkaa nyt tuntua siltä, että menkat lähestyy.

Mutta jännäillään ja hauskaa viikonloppua!

374/437 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa,

Pakko tulla jakamaan tämä tilanne kanssanne: Äsken testasin taas pissasta, mikä oli ollut rakossa noin kolme tuntia. Sain testiin punertavan haamuviivan, mutta tämä kyllä tapahtui noin vartin kuluttua testin tekemisestä. Testi Sofi puikkotesti eli ihan halpis. Luin netistä, että on hyvä merkki, jos viivassa on punertava väri, sillä silloin se ei ole tulkittavissa pelkäksi viivan paikaksi. Tänään käyn ostamassa apteekin oman testin ja testaan varmaan jo illalla ja sitten huomenissa. Jännittää todella paljon ja olen kyllä hieman pettynyt, jos haamu ei olekaan merkki vauvasta. Toki vasta yk2, mutta enhän täällä kirjoittelisi, mikäli en pikkuista toivoisi :)

Laakeriseppele kp24/24-25 (eikä muuten kp 23, kuten aamuisessa viestissä) :)

375/437 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka TAAS! Testasin apteekin omalla testillä vajaat pari tuntia rakossa olleesta pissasta ja plussa tuli ihan testiajan sisällä :) Toivotaan, että pieni murunen pysyttelee kyydissä, mikäli siellä sellainen on. Menkkojen tulisi alkaa huomenna tai sunnuntaina, joten kyseessä voi olla kemiallinenkin. Mutta aion iloita niin kauan, kunnes toisin minun annetaan ymmärtää.

Laakeriseppele kp24/24-25, yk2

376/437 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo saa niitä geleeitä syödä miehetkin. :) Nehän on periaatteessa kuin mitkä tahansa ravintolisät. Hyvin löytyy netistä tietoa. 

Mä ajattelin nyt kuitenkin jättää ne pois ja siirtyä samoihin mama-vitamiineihin mitä söin esikoista edottaessa. 

Kiitos onnitteluista! Olo on vielä tosi pelokas kun päässä kummittelee vuoden takainen km viikolla 10+ mikä jouduttiin lääkkeillä tyhjentämään. Alkio oli lopettanut kehittymisen jo joskus rv 5+ mutta istukka ei ollut tajunnut lopettaa kasvamista vaan oli jo puolikkaan nyrkin kokoinen... En edes tiennyt että niin voi käydä!

377/437 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips... Olen 19v mieheni 23v nyt 6+1 <3 Lopetin viime huhtikuussa E-pillerit siitä saakka yritetty. Olemme seurustelleet 3 vuotta ja kihloissa kohta vuoden olemme olleet.

378/437 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

~*~*~~Heinäkuiset kuumeilijat~~*~*~

päivitetty 15.11.2013

Vava kp53/?, yk4
Mago kp51/26-33, yk18
Kiova kp49/35, yk1
Onnenaika kp47/29, yk1v6kk
Bellapikkuinen kp38/29, yk?
Mussuttaja kp37/25, yk10
Metsätähti88 kp34/29, yk10
Jonsteri kp32/~34, yk1v10kk
Outo-olio kp30/27-?, yk1v7kk
Khameleon kp27/28-30, yk3
Fanu kp26/28-30, yk5
Vivian kp24/27, yk2
WeeBee kp23/27-30, yk3
Mamma2014 kp?, yk?
HelenaM kp?, yk2
Lindaliini kp?/27, yk5
Tulikukka88 kp?/?, yk1

+++Plussa! Onnea!+++
Äiskä82
Pikkuinenmyy
Wilkkumina
PiaW
MiuMou
Woman0710
Linnea78
Nötterö/Nepukka
kaunisikävä
Odotteleva
Safia
Laakeriseppele
Jaggsu

379/437 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ihanaa taas plussia näkyvissä! Onnea Safia, Laakeriseppele ja Jaggsu <3

Uskohan nyt Laakeriseppele, kyllä se plussa vaan on plussa :)

Ja pudonneille, rutkasti onnea seuraavaan kiertoon.

Taas peräänkuulutan tuota listan alkupäätä, olettekohan enää maisemissa ollenkaan? En haluaisi itsekseni lähteä pudottelemaan listalta ketään. Toivon että teistäkin löytyy plussanneita :)

kaunisikävä 5+0

380/437 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja uudet tervetuloa joukkoon!! Ja uudet wanhat :) WeeBee, kiitos onnitteluista, pidän sulle kovasti peukkuja bd. Meillä oli aika samanmoinen kohtalo maaliskuisissa :´( mutta nyt vaan mieli positiivisena eteenpäin. Kyllä se sieltä tärppää <3

kaunisikävä 5+0