Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~*~*~~ HEINÄKUISET 2014 ~~*~*~

18.09.2013 |

Aloittelenpa tänne jo heinäkuisten ketjua.. jospa löytyisi muitakin tänne tähtäileviä?

Olen 33v, mies 36v. Esikoista yritetään. Lapsettomuushoidoissa ollaan ja yritystä takana n. 2,5vuotta. Meillä oli ensimmäinen IVF/ICSI 1/2013 ja siitä seurauksena tuoresiirrosta + joka päättyi keskenmenoon 3/2013 ja pakkaseen saatiin pari joista saatiin aikaiseksi yksi PAS, josta + ja keskenmeno 8/2013. Nyt ollaan aloittamassa uutta hoitokierrosta ja tähtäimessä kesävauva 2014. Seuraavista menkoista aloitellaan siis taas. Rankka vuosi takana mutta toivottavasti nyt parempaa edessäpäin :) 

kaunisikävä, kp9

Kommentit (437)

381/437 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vielä piinaillaan :)

Onnittelut uusille plussanneille!

ON: Nyt on kp 34/29 ja tänä aamuna testi nega :( katsotaan nyt taas pari päivää ja sitten uudet testaukset :) tätiä ei onneksi näy, mutta koko ajan on sellainen tunne että kohta lorahtaa. Ainakin valkkaria tulee tavallista runsaammin. Rinnat ovat arat ja väsyttää. Tietysti voi olla että pienoinen stressi on saattanut venyttää kiertoa. Toivottavasti mahdollisimman monelle tulisi plussa tässä kierrossa :)

382/437 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips kamut... kirjotan tähä tän mun tarinan tästä ylläristä jos vaikka motivois kaikkia... elikkäs kuukautiseni jäi 13.8 pois... tein testejä lokakuun 18. päivään saakka ainakin kerran viikossa 1-2 testiä kaikki NEGATIIVISIA. 18.10 hakeuduin lääkäriin vatsakipujeni tai siis alavatsa oli painamis arka.. Lääkäri epäili munuaisaltaan tulehdusta sekä sukupuoli tautia, no siinähä multa sit otettii labrassa kaikki  sukupuolitauti testit ja virtsarakon tulehdus testit kaikki NEG. myös verestä otettu raskaustesti negatiivinen... se sai mut tajuamaan että mä en kai sitte oo raskaana enkä mitään vauvaa oo saamassa. Noo... menkat ei siitä huolimatta alkaneet seuraavalla kierrolla eikä sitä seuraavalla...  no päätin testaa uudestaan 2.11 aamu virtsasta tein apteekin oman raskaustesti joka haalee plussa, mietin et eikä onko tää nyt sit totta kun niin moni testi näyttänyt Neg... olin yllättyny kun vasta pariviikkoo sit en ollu raskaana.... jaksoin vaan luottaa siihen silti että en oo raskaana.. Illalla tein uuden haamun, kuumottelin et onkohan tää nyt totta vaiko ei... no maanantaina soitin sitte lääkäriin ennen sitä tein Clear Bluen Digitaalisen raskaustestin joka näytti 3+ eli ohjeiden perusteella yli 5 viikkoa hedelmöittymisestä tarkottaa tuo tulos. Soitin sitte lääkärii ja ne määräs labrassa Raskaus testi virtsasta joka nyt positiivinen. No kävin ultrassa viimeviikolla kun väitti neuvola täti että nyt menossa 12+0 ultra täti oli naamapiipillä ja väitti että en oo raskaana kun ei näkynyt mitään muutakun ruskuaispussi ja pieni piste sisällä. se käski lääkärille kun ei osannut enempää tulkita ja määräs labraan.. tämän jälkeen venasin epätietoisena 3,5H ja kärvistelin peläten et oonko iloinnu turhaan raskaudesta... No lääkäri ultras uudelleen ja sanoi että tää selvä raskaus on et se on vaan alussa et kuulema viikoilla 5-6 JA Labrassa Raskaushormonia 5115, ... no kävin eilen ultrassa tarkistamassa tilanteen niin alkio nyt 3,5mm ja kuulemma 6+1 on nyt tänään ja toivottavasti loputkin pelkoviikot menee nopeesti... Plussa onnea muille ja PALJON onnea Yrittäjille =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
383/437 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

avautumista: tein testin ja siihen pirulaiseen ei tullut edes kontrolliviivaa! mutta eikös roskishaamu voitais kanssa laskee positiiviseks, jos tuo nyt jossain vaiheessa päättää alkaa toimimaan :D 15minuutissa ei mitään ja täysin oikein tehty. on se ku testitkin alkaa kettuilemaan...

outo-olio kp30/27-??

384/437 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin nopeesti vaan kertomaan, että en malttanut odottaa sunnuntaihin.... testasin äsken ja PLUSSA pärähti tummana testiin. En oo uskoa tätä... Palaan asiaan pian! 

385/437 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

JEE Jonsteri jee! Arvasin :) Onnea hurjasti!

386/437 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia! Nyt kun oon viikon verran ollut kävelevä pierutyyny ja to-pe välisenä yönä alkaneet menkkaoireen tuntuset kivut, kun ei olleetkaan menkat, niin en malttanu odottaa testaamista. Testasin iltapissasta ja selkeät kaksi viivaa! Viimeks kun kesällä plussasin, testasin dpo 17:na ja tuli haalee plussaviiva. Nyt testasin siis dpo 14:na ja oli paljon vahvempi.  Tätä raskautta tulee varmasti varjostamaan mun elokuinen km. 

Tän kuun onnistumistarina sisälti siis Gelee Royalet, raskausvitamiinit, greippimehua joka päivä, ovulaation jälkeen reilun viikon joka päivä lasi (tai kaksi) punaviiniä. Ovistesti plussasi kolme päivää peräkkäin (!!!) kp 15, kp 16 ja kp 17. Oletan, että ovis oli siis kp 18. Yritykset meni päiville kp 12, kp 14 ja kp 16. Heti ovispäivänä tissit tosi kipeet ja munasarjojen kohdalla kipua. Siitä sitten kaks viikkoa eteenpäin väsymystä, tissit kipeet ja vikan viikon mahaa sekasin ja ilmavaivoja! Muuten ihan hyvä olo. Ei pahoinvointia vielä. 

387/437 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein juuri kaiken varalta toisen testin kun menkkoja ei näy menkkasäryistä huolimatta ja testissä on kaksi viivaa! Plussaviiva on selkeästi hailakkaampi kuin testi viiva, mutta alusta alkaen se kuitenkin siihen heti muodostui. Eihän testit voi väärää plussaa antaa, eihän?!

388/437 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa miten paljon plussanneita, onnea kaikille teille!

Täällä piinaviikot jatkuvat... Jos menkat ei ala, niin ajattelin yrittää jaksaa keskiviikkoon asti ja testata vasta sitten. Jos siis maltan :D Väsymystä on ilmassa ja nukuin eilen reilun kymmenen tunnin yöunet, tosin töissäkin on aika kiireistä nyt. Muuten ei kummoisia 'erilaisia' oireita olekaan. Joten pitää vaan odottaa.

Vivian kp 25/27, yk 2

389/437 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Jonsteri hirmuisesti!

Sanokaa nyt, että luotetaanko roskishaamuun? Testi minkä eilen tein, ei siis toiminut oikean ajan sisällä, tunnin jälkeen oli tullut kontrolliviiva ja annoin asian olla. Katoin äsken ihan huvikseen, että olisiko siihen tullut kuitenkin vielä toinenkin näin yli 12tunnin jälkeen ja olihan siihen :D Täällä siis pidetään hullua jännityksessä vieläkin. Teen toisen testin joskus ens viikolla, jos ei nyt käy kalpaten ja menkat ala tässä, mahassa on ollu semmosia tunteita, mutta eihän ne mitään merkitse välttämättä :)

390/437 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea JONSTERI!!! Muistan sinutkin maaliskuisista....  :( Käviskö niin iloisesti, että kun sinä ja kaunisikävä olette jo plussaneet, niin mäkin pääsisin samaan kerhoon... :D I wish.. tässä vielä piinaillaan kp 24/27-30.. Ihmeellisiä alavatsa nippailuja ja kipristelyjä - oikealla muniksessa tulee vihlonta kipuja paljon - toki siellä se keltarauhanen kasvaa ihan sama ollaako tässä vai eikö olla.. Itku tulee herkästi - tosin sekään ei ole mikään uutuus tuote mun elämämässä.. Taustalla painaa se tehty nega: tottakai se oli kp 22 nega.. huohh..kun herkkyyskin oli 25 :P Mutta mutta... Teki mieli aamulla testailla, mutta.. mulla on sellainen OLO että olis tärppi tullut, mutten uskalla luottaa sellaisiin tuntemuksiin.. :(

Huimasti onnea myös muille juuri plussanneille :) Tarrasukkia ja sitärataa kaikille. <3

391/437 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon onnea Jonsteri, tarrasukkia että tämä kaveri pysyy kyytisä! <3

Mie en malttanutkaan odottaa sunnuntahin ja testasin, nega tuli digitaalisella. Ei raskaana- teksti ei jätä paljon arvailujen varaan, että elokuisiin varmaan mennään. Toki edellinen raskaus näkyi samalla testillä vasta 30/28, 28/28 oli nega.. No, jos menkkoja ei kuulu ens viikolla, uusi testi. 

Khalemeon kp 28/28-30 yk3

392/437 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskea tuhruttelu alkoikin jo... Oisi voinut alkaa aamulla niin ei olis kallkis testi mennyt hukkaan... :D

393/437 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan p... Khameleon. :( Toivotaan, että elokuisissa onnistuu!

Onnea Tuukkis!

Weebee, mä muistan sut kans maaliskuisista! Toivotaan, että ollaan samassa ryhmässä taas.

Outo-Olio, ootko testannut jo uudestaan? Oon aina ajatellut, että plussa se on haamukin. Mulla kun nega on aina ollut puhdas nega. Ootko jo testannut uudestaan?

).( Mulla on ihmeen hyvä olo. Pahoinvointia ei vielä oo näkösällä. Mutta väsymys on kova ja usein on nälkä. En jotenkin uskalla vielä juhlia, koska tää on tosiaan niin alussa ja oon nyt paljon realistisempi sen suhteen mitä saattaa käydä, kun raskaus on näin aluillaan. Nyt kun ollaan 2 vuotta yritetty tätä esikoista, niin aion toki tehdä kaikkeni, ettei mitään satu, vaikkakaan keskenmenolle ei voi ite mitään. Aion vaan yrittää nauttia olosta niin kauan kun ei oo pahonvointia. Pakko varmaan kertoa yhelle työkaverille, että pystyy jeesaamaan mua ens pe työpaikan projektin päättäjäisjuhlissa ja viikkoa myöhemmin työpaikan pikkujouluissa. En haluu juoda viiniä ja tiedän, että ne arvaa jos en ota mitään. Suunnittelin jo niin, että voitais istua ravintolassa vierekkäin ja se vois juoda vaivihkaa myös mun lasista. Katotaan lähteekö se suunnitelmaan mukaan. Aion kertoa sille huomenna. :)

394/437 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu illalla aukes hanat kunnolla:/ Joka kerta pettymys on kuitenkin pienempi, vaikka tällä(kin) kertaa olin varma että nyt tärppäsi. Mutta eihän tässä olla pitkään yritettykään:)

Hirveästi tarrasukkia plussanneille ja kauheasti plussatuulia lopuille jännäiliöille, toivottavasti ei tavata elokuisissa;)

Khalemeon kp 2/28 yk4

395/437 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonsteri: en oo testannu vielä uudestaan, ajattelin alkuviikosta tehdä toisen testin. 

Sitä ajattelinkin, että ei kai testit huvikseen edes roskiksessa muutu positiiviseks ja viivat oli kuitenkin niin vahvat että jopa mies ne näki. Parempi kuitenkin varmistaa vielä, kun ei se ensimmäinen testi nyt toiminu ihan niinkun olisi pitänyt -.- Olot on pysyny kyllä samana, pahoinvointia, rinnat kipeet ja nippailua. Mutta kun tää projekti on tosissaan jo kestäny aikas kauan, joten ei osaa yhtään luottaa itteensä. Jotenkin on kuitenkin semmonen olo että tärppi olis käyny, toivotaan ainakin parasta. Sais mies hyvän synttärilahjan :D

396/437 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa,

Pahoitteluni,palstailu jäi,menkat alkoi, 19 pettymys. Minä siis tipuin ajat sitten,en plussannut ensimmäisen inseminaation jälkeen,yllätys yllätys. Nyt toinen tehty,ensiviikolla pitäisi menkat alkaa,ja siltähän tuo vähän jo tuntuukin.

Paljon onnea kaikille plussanneille <3

397/437 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

~*~*~~Heinäkuiset kuumeilijat~~*~*~

päivitetty 18.11.2013

Vava kp56/?, yk4
Kiova kp52/35, yk1
Onnenaika kp50/29, yk1v6kk
Bellapikkuinen kp41/29, yk?
Mussuttaja kp40/25, yk10
Metsätähti88 kp37/29, yk10
Outo-olio kp33/27-?, yk1v7kk
Fanu kp29/28-30, yk5
Vivian kp27/27, yk2
WeeBee kp26/27-30, yk3
Mamma2014 kp?, yk?
HelenaM kp?, yk2
Lindaliini kp?/27, yk5
Tulikukka88 kp?/?, yk1

+++Plussa! Onnea!+++
Äiskä82
Pikkuinenmyy
Wilkkumina
PiaW
MiuMou
Woman0710
Linnea78
Nötterö/Nepukka
kaunisikävä
Odotteleva
Safia
Laakeriseppele
Jaggsu
Jonsteri
Tuukkis

398/437 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea taas uusista plussista, siis Jonsteri ja Tuukkis!! Tarrasukkia matkaan :) Outo-oliota ei vielä uskaltanut plussarivistöön laittaa mutta ilmoitahan sitten kun saan :) Ei ne plussat tosiaan huvikseen tikkuun ilmesty että kyllä siellä jotain tapahtuu.. <3

Osanotto tipahtaneille ja hurjasti onnea matkaan, olkoon seuraava kierto sitten se tärppikierto :)

Itseä nyt vähän riivaa kun menin tekemään cb digitaalisen ja se näytti 2-3 vaikka hiukan toivoin että olisi nyt näyttänyt jo sen 3+. Sanokaahan onko se nyt niin että tuo 2-3 on ok 5+6 saakka? Kun 2-3 = rv 4-5. Ei olisi pitänyt koko ryökäletestiä tehdä, ruokkii vaan mun pelkoja.. ultrahan sen sitten näyttää miten asiat on. Lueskelin netistä tuosta että tuossa viikkotestissä on kai suht paljon sitäkin että nuo viikot näyttää viiveellä tms..kun hcg nousee ihmisillä niin eri tahtia. Aargh. No oireilut täällä kyllä jatkuu, nännit on arkana, lievää etoilua välillä, päänsärkyä, koko ajan jano ja nälkä. Voi kun olisi joku kristallipallo mistä näkisi just nyt että kaikki tulee menemään ihan hyvin.

kaunisikävä 5+3

399/437 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunisikävä, millon sulla on LA? Mä laskin äsken vau.fi laskurin kautta ja sekä edellisen kierron alkupäivästä, että ovulaatiopäivästä laskettuna LA olis 25.7.2013. Kuulostaa hyvältä, koska 5 viikkoa ennen sitä alkais äitiysloma ja sitä ennen vois pitää 3 viikon kesäloman. Eli voisin jäädä töistä pois jo toukokuun puolessa välissä! Jippii!  Hassua, että sitä miettii jo tällasia, vaikka kaikki on näin alussa vielä niin epävarmaa. :p

Tiedättekö muuten sen myytin, että kun on raskaana, niin ovistesti näyttää plussaa? No mulla oli niin paljon vielä niitä käyttämättömiä ovistikkuja, joten testasin eilen huvikseen illalla ja tuli kyllä vahvin ovisplussa testiin mitä ikinä. Eli myytti pitää näköjään paikkaansa... ainaki mulla. :D

400/437 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikkelis! Olen 21 vuotias, ja aviomieheni saman ikäinen. Olemme nyt olleet reilu puolivuotta naimisissa, kihloissa 1,5vuotta ja yhdessä yli 3vuotta. Olemme yrittäneet 3kuukautta ja nyt 6+3 <3