~*~*~~ HEINÄKUISET 2014 ~~*~*~
Aloittelenpa tänne jo heinäkuisten ketjua.. jospa löytyisi muitakin tänne tähtäileviä?
Olen 33v, mies 36v. Esikoista yritetään. Lapsettomuushoidoissa ollaan ja yritystä takana n. 2,5vuotta. Meillä oli ensimmäinen IVF/ICSI 1/2013 ja siitä seurauksena tuoresiirrosta + joka päättyi keskenmenoon 3/2013 ja pakkaseen saatiin pari joista saatiin aikaiseksi yksi PAS, josta + ja keskenmeno 8/2013. Nyt ollaan aloittamassa uutta hoitokierrosta ja tähtäimessä kesävauva 2014. Seuraavista menkoista aloitellaan siis taas. Rankka vuosi takana mutta toivottavasti nyt parempaa edessäpäin :)
kaunisikävä, kp9
Kommentit (437)
~*~*~~Heinäkuiset kuumeilijat~~*~*~
päivitetty 10.11.2013
Vava kp48/?, yk4
Mago kp46/26-33, yk18
Lindaliini kp44/27, yk4
Kiova kp44/35, yk1
Onnenaika kp42/29, yk1v6kk
Tuukkis kp40/35, yk6
Snipsus kp33/29-31, yk n.3v5kk
Mussuttaja kp32/25, yk10
Sonle kp32/28-35, yk3
Pikriina kp30/24-28, yk2
Metsätähti88 kp29/29, yk10
Rianna kp29/35, yk3
Christabel kp29/28-30, yk1
Johanna81 kp28/28-31, yk8
Jonsteri kp27/~34, yk1v10kk
Outo-olio kp25/27-?, yk1v7kk
Odotteleva kp24/28, yk2
Khameleon kp22/28-30, yk3
Fanu kp21/28-30, yk5
Vivian kp19/27, yk2
Laakeriseppele kp19/24-25, yk2
Mamma2014 kp?, yk?
HelenaM kp?, yk2
+++Plussa! Onnea!+++
Äiskä82
Pikkuinenmyy
Wilkkumina
PiaW
MiuMou
Woman0710
Linnea78
Jansku20
Nötterö/Nepukka
kaunisikävä
Onnea Linnea :) ja usko vaan. Itselläkin samanmoisia epäuskoisia tunnelmia omasta plussasta mutta kyllä se on nyt uskottava ja iloittava :) Ja Johanna! Hienoa, haamulainen, kuinkas nyt, onko vahvistunut? Joko saan sut lisätä plussaajiin? <3 Kuinkas muut, mitä kullekin piinailijalle/testailijalle kuuluu? Vielä on pitkä lista ja monta mahdollista plussaa +++
ON: Tänä aamuna CB digi Raskaana 2-3. Kyllä se nyt näin vaan näyttäisi olevan :)
Ei ole vielä silmiinpistävästi vahvistunut. Senverran että mieskin viivan huomasi juuri ja juuri. Eilen illalla oli toispuolista kovaakin menkkajuilintaa alaselässä, tänään ei vielä mitään. Oviksesta laskien menkkojen pitäisi alkaa ti, joten en vielä osaa iloita. Voihan töö olla kemiallinenkin.
Mutta niin tai näin, niin ainakin tiedetään nyt että raskaus VOI onnistua :) Tiistaina testaan seuraavan kerran digillä ja toivon todella että se jotakin näyttäisi :)
Moi!
Niin mulla menkat oli ja meni ja oviskin varmaan oli ja meni. En oo nyt laskenu kiertoa yhtään. Tässä kierrossa oon syöny vehnäalkioöljyä. Jos nyt tärppäis niin vissiin heinäkuun lopulla ois LA koska mulla on lyhyt kierto.
Lindis ?/27
Moi!
Niin mulla menkat oli ja meni ja oviskin varmaan oli ja meni. En oo nyt laskenu kiertoa yhtään. Tässä kierrossa oon syöny vehnäalkioöljyä. Jos nyt tärppäis niin vissiin heinäkuun lopulla ois LA koska mulla on lyhyt kierto.
Lindis ?/27
Voihan... ttu!!!
Menkat alkoi sitten 8 päivää etuajassa!?! Viime kierrossa 5 päivää.. Enhän mä voi tulla ikinä raskaaksi kun vuoto alkaa silloin kuin kiinnittyminen pitäis tapahtua! Soitan heti maanantaina ajan lääkärille.
Mut siis joo.. tipahdin.. taas..
Paljon onnea kaikki plussanneet ja tsemppiä piinailijoille :)
Minä täällä hei!
21-vuotias tytöntylleröinen on odotellut raskautumista salaisesti enemmän ja vähemmän jo pari vuotta.. Mies on 26v.
Joskus yritettiin tosissaan, joskus vähemmän mutta nyt on yrittäminen unohdettu tyystin ja ollaan vaan oltu tjottailumielellä, välillä ruiskittu sisään ja useimmiten muualle. Ehkäisy unohdettiin kaksi vuotta sitten näihin aikoihin.. Siitä asti käytetty useimmiten ihan vaan keskeytettyä, eikä oo raskautumista tapahtunut.
Täällä olen pyörinyt nimimerkillä -Bella- aiemminkin. Jotkut varmaan tunnistaa ;)
Tällähetkellä ei ihmeemmin oo yritetty, ei ainakaan tässä kierrossa. Peittoo vaan heiluteltu nyt vähän useammin viimeaikoina.. Viikon verran oon ootellu kuukautisia, mutta en siitä hirveemmin ottanut pulttia kun joskus vuosi sitten yrityspäällä ne jäi joskus pariksikin kuukaudeksi kokonaan pois, enkä ollut raskaana... Mulla on nyt ollut pari viikkoa sellasta, että kädet puutu yöllä niin että oikein sattuu ja meinaa itku päästä. Ja vaikka meen nukkumaan klo 20-21 välissä arkisin, enkä viikonloppunakaan valvo myöhään, niin mua väsyttää aivan vimmatusti kokoajan... Vaikka syön monipuolisesti ja ulkoilen paljon. Silti vaan väsyttää ja ei meinaa aamulla jaksaa nousta töihin ei sitten millään :/ Ja sitten muistin, että viikko ennen kuukautisten oletettua alkamispäivää, ihmettelin että miten ne kuukautiset nyt viikkoo aiemmin alkaa, kun yleensä ne tulee kellon tarkasti just sillon kun pitää.. Sillon tuli tosi vähän yhtenä päivänä ihan sellasta haaleaa verta, ei ruskeaa vaan sellasta valkovuodonsekaista. Ja sen jälkeen ei tullut mitään.. Ei oo ollut mitään viikkoo ennen kuukautisia tulevaa menkkakipuakaan, niinkun yleensä.. :) Sitten ihan säpsähdin ja mietin, että josko oisinkin nyt sitten raskaana :D Ja tulin tänne!! :) En oo uskaltanu testata. Ei oo kyl apteekkikaan ollu auki.
Mies kysy tänään (isänpäivä!!!) , että koskas meillä päästään viettämään isänpäivää?! Vinkkasin sille pilke silmäkulmassa, että ihan millon se vaan haluaa ;)
Mutta miltä teistä nuo oireet vaikuttaa? Voihan se olla, että kaikki on vaan sattumaa :D
Nyt siis kp33/29 ja yk? ja toi verensekainenvuoto oli joskus kp22.
..Niin ja lämmöt ollu tänään koholla.. Mittasin 36,5 ja normaalisti ne on 35,5 molemmin puolin :) Ja siitä johtuen tosi vetämätön olokin ollu ja kokoajan paleltaa.
Kappas, lisää plussaneita, kivaa:) Onnea paljon teille! <3
Semmosta kyselisin, että minkälaista ja mihin aikaan tuo kiinnittymisvuoto yleensä on? Googlella löysin niin kirjavia kokemuksia, että kai se sitten vaihtelee hirveästi? Mulla tuli tänään hieman valkovuodon seassa verta.
Ja tuo saamarin hiiva taas, joka perhanan kk oviksen jälkeen!! Otin toissapäivänä suun kautta otettavan kapselin, eikä vieläkään auta. Voiskohan olla sittenki jotain muuta, joku muu tulehdus. Huoh, lääkäriin kait pitäs mennä.
Muuten ok meininki, käytin esikkoa puolitoistavuotisneuvolassa, siellä kaikki kuten pitääkin:) Hyvää isänpäivää kaikille! Ens vkl viimestään testaileen;)
Khalemeon kp 22/28-30 yk3
Sunnuntai-iltaa.
ON: Tänään on kp 29/29 ja nyt viimeiset pari kuukautta tuo 29 päivää on kiertoväli. Olen jo valmiiksi eilisestä asti ollut pikkuhousunsuoja kalsareissa jos vaikka lorahtaisi, mutta vielä ei näy eikä kuulu. Kaiken huipuksi minullekin näyttää iskeneen hiiva :D jee jee, missä se lähin vessaharja on :D jos huomenna ei täti pamahda paikalle niin ajattelin uskaltautua testamaan :)
Missäs vaiheessa te muut menette?
Onneksi olkoon kaikille plussanneille:) Etenkin kaunisikävälle:) Toivon kovasti sinulle tarrasukkia...
Sitten omaa napailua. Viimeviikolla parina päivänä tuntui alavatsassa viiltäviä kipuja. Muita tuntemuksia ei sitten ole ollutkaat siitä että olisin raskaana. Paitsi että minulla alkaa yleensä noin 6-4 päivää ennen menkkoja rusehtava tiputtelu mutta eipä ole vielä kuulunut. Jotenkin on sellainen tunne ettei tästäkierrosta tainnut noita tarrasukkia jäähä. Jos tuo rusehtava tiputtelu ei parin päivän päästä ala niin taidampa testin tehdä varuilta;) On tämä kyllä jännää odottelua:)
Onneksi meitä jännäreitä täällä vielä muutamia on:) Kovasti tsemppiä kaikille!!!
Odotteleva 25/28 yk 2
Heippa,
Pikainen pyrähdys täällä...
Oikein lämpimät onnittelut KAIKILLE plussanneille, ihan mielettömän ihana juttu! Ja hei, erityisesti kaunisikävä, WAU!!!
Olen seuraillut keskusteluanne tiiviisti, mutta en ole ehtinyt itse kirjoitella. Toisaalta, ei minulla ole juuri mitään kerrottavaakaan, sillä oviksen aikaan puuhailtiin pari kertaa ja nyt sitten odotellaan. Loppuviikosta testaan. Tällä kertaa en bongannut ovista CB:n digitaalisella, mutta lohduttaudun sillä, että en kyllä aiempienkaan lasten kanssa sitä bongannut ja tulin silti raskaaksi. Niin, ja viime kierrossa kyllä ovishymy tuli, mutta vaikka yhdyntä osui täydelliseen aikaan, en silti tullut raskaaksi. Mutta toiveet viikonlopulle! Tällä kertaa ei ole juuri mitään raskausoireiksi tulkittavaa (toisin kuin viime kierrossa ja olinkin jo aika varma, että tärppi tuli!). En tiedä, voiko tämä olla raskausoire, mutta valkovuotoa on TODELLA paljon enemmän oviksen-menkkojen välisenä aikana kuin aiemmin. Hetken jo luulin, että nytkö se ovis muka vasta on, mutta en kyllä siihen usko, sillä minulla on ollut lähestulkoon päivälleen säännöllinen kierto aina ja ymmärtääkseni oviksesta menkkoihin on aina noin 14 päivää matkaa. Olenko oikeassa? No juu...odotellaan.
Palaan loppuviikosta kertomaan uutiset ja sitten joko iloitsen tai siirryn elokuisiin tarinoimaan.
Plussatuulia,
Laakeriseppele kp 20/24-25, yk2
Moikka!
Olen seuraillut palstaa/palstoja toukokuiset 2014 ihan tähän heinkäkuisiin asti, mutta nyt uskallan vihdoin itsekkin kirjoittaa. Eli olen 25-vuotias ja mieheni on saman ikäinen. Olemme pitäneet yhtä 3 vuotta ja suunnitelmissa olisi vuoden vaihteen jälkeen alkamaan yrittämään ensimmäistä rakkauden hedelmää.
Lopetin cerazettejen käytön su 27.10 (jotta tuntisin oman kehoni ennen raskautta) ja ehkäisynä on tarkoitus käyttää "varmoja päiviä" ovistikkujen avulla tietäen riskin. Eli kierrosta ei ole mitään tietoa.
Olimme yhdynnässä tuolloin samana iltana kun otin viimeisen pillerin, eikä asiaa tullut mietittyä sen enempää. Aloin tikkutamaan ovista tiistaina (2päivää yhdynnästä), viiva oli vahva, mutta kuitenkin haaleampi kuin kontrolli ja nyt se on haalistunut näkymättömiin. Eli ovis tais olla juuri samoihin aikoihin kun lopetin pillerit, eli vähän jännittää. 6 päivää yhdynnästä multa tuli illalla/yöllä kirkasta limaa, missä oli vähän verta. Mietin oliko tämä mahdollista kiinnitymisvuotoa, jos olisi onnellinen vahinko käynyt heti. Tämän jälkeen ovis viiva alkoi vaan haalistua entisestään ja valkovuoto ollut todella runsasta. Tämän lisäksi minulla on ollut menkkakipuja,, jotka kestivät oudosta vuodosta eteenpäin 5päivää ja helpottivat, mutta tulevat aaltoilevana aina ajoittain. Nyt siis pillereistä ja yhdynnästä 2viikkoa.
Tein negatiivisen r.testin tuossa lauataina, mutta luotan tulokseen vasta tämän viikon lopulla. Ehkä on raskausoireita tai hormoonit vielä sekaisin.
Mitäs mieltä te muut kuumeilijat olette?
~*~*~~Heinäkuiset kuumeilijat~~*~*~
päivitetty 11.11.2013
Vava kp49/?, yk4
Mago kp47/26-33, yk18
Kiova kp45/35, yk1
Onnenaika kp43/29, yk1v6kk
Tuukkis kp41/35, yk6
Snipsus kp34/29-31, yk n.3v5kk
Bellapikkuinen kp34/29, yk?
Mussuttaja kp33/25, yk10
Sonle kp33/28-35, yk3
Pikriina kp31/24-28, yk2
Metsätähti88 kp30/29, yk10
Christabel kp30/28-30, yk1
Johanna81 kp29/28-31, yk8
Jonsteri kp28/~34, yk1v10kk
Outo-olio kp26/27-?, yk1v7kk
Odotteleva kp25/28, yk2
Khameleon kp23/28-30, yk3
Fanu kp22/28-30, yk5
Vivian kp20/27, yk2
Laakeriseppele kp20/24-25, yk2
Mamma2014 kp?, yk?
HelenaM kp?, yk2
Lindaliini kp?/27, yk5
Tulikukka88 kp?/?, yk?
+++Plussa! Onnea!+++
Äiskä82
Pikkuinenmyy
Wilkkumina
PiaW
MiuMou
Woman0710
Linnea78
Jansku20
Nötterö/Nepukka
kaunisikävä
Kiitos onnitteluista! <3
Kyllä tämä jossain kohtaa mullakin varmaan iskee tajuntaan.
Ultraa odotellessa..
Tervetuloa kuumeilemaan uudet! Ja paljon plussatuulia teillekin matkaan.
Voihan höh että taas pari tipahti.. mutta kovasti onnea seuraavaan yrityskiertoon. Ja jos yhtään tuntuu siltä että haluais/tarvis selvittää onko kaikki ok niin kyllä mun mielestä aina kannattaa sinne lääkärin puoleen kääntyä eikä noita hoitojakaan turhaan arkailla jos todetaan että ne olisivat tarpeen. Eihän sitä rumbaa huvikseen läpikäy mutta mun mielestä on äärettömän hienoa että on kaikkia apukonsteja raskautumiseen..ei kannata vuosia tuskailla yksin vaan selvittää syy ja apua löytyy. Tsemppiä!
Rianna, eihän se voisi mitään kiinnittymisvuotoa nyt olla? Onko ihan reilut menkat? Mulla ei ole ikuna kiinnittymisvuotoja kyllä ollut mutta kuulemma voi ihan reilustikin siinä yhteydessä tulla. Toivottavasti sait lääkäriajan ja saat jotain vastauksia. Se voi olla ihan pienestäkin kiinni.
Odotteleva, mä jännään täällä myös teidän kaikkien puolesta :)
Pidän peukkuja.. (mantra: "plussaa..plussaa..plussaa..")
Laakeriseppele, ilman muuta reilu valkovuoto voi olla raskautumisoire :)))
Toivotaan näin! Ilmoittelehan miten käy :)
Pikriina: Testasitko jo? Mikä meininki?
Rianna: Voihan p*ska... Kannattaa tosiaan käydä kysymässä lääkäristä mistä johtuu noi aikaiset menkat, eli lyhyeksi jäänyt luteaalivaihe. Onnekshan lyhyeen luteaalivaiheeseen tietääkseni löytyy lääkkeitä, joten asia voi olla korjattavissa... tsemppiä! :/
Laakeriseppele: Kiva, että joku piinailee mun kanssa samassa vaiheessa! Mulla on menossa kp 28 / ~34 ja dpo 10... Eli ovis tuli pikkuisen aiemmin kun yleensä. Ajattelin myös testailla loppuviikosta. Varmaan sunnuntaina, jolloin mulla olis kp 34 ja dpo 16. Mulla on takana yks km ja esikoinen on toiveissa, joten en haluu innostua liikaa. Eka raskaus joka keskeytyi elokuussa rv 7+0 oli niin rankka paikka, että haluun ottaa ihan iisisti, jos nyt on onnistuakseen.
).( Mulle ei mitään kummempia. Väsymystä paljon, mutta voi johtua myös syksystä. Nukuin aamulla pommiin. Kolmen päivän ajan on maha ollut sekasin, mutta ei niin vakavasti etten olisi töihin voinut olla menemättä. Nyt täällä haukottelen ja toivon, että viikko menis nopeasti. Rinnat kipeet ja turvoksissa, mutta toisaalta niin mulla on aina ennen menkkojaki, joten en laskis varmaksi oireeks. Katellaan.... :)
Minut voi tipauttaa listalta. Menkkoja ei kylläkään näy vieläkään, vaikka tosiaan ollaan jo viikon ylikierron mutta testi on negatiivinen, joten se siitä sitten. Viime kuussakin kierto venyi lähes 2 viikkoa ylimääräistä eli kroppa ei nyt toimi syystä tai toisesta oikein eli raskautumisesta on varmaan ihan turha edes haaveilla. Taidan hiljetä nyt kokonaan hetkeksi kun masentaa miettiä koko asiaa.
Suuren suuret onnittelut uusille plussanneille kuitenkin, lämpimästi toivon että kaikki menee hienosti! Toivottavasti lisäplussanneita tulee vielä tällekin kuulle! :)
Kai se on uskottava. Tein eilen taas testin. Olin just töissä lähtiessä käynyt vessassa ja sitten kotona tein tesin n. 10 min päästä. Ihan selvä plussa tuli heti Prisman testiin. Olo on sen mukainen, kaamea väsy, huono olo ja olo on turvonnut kuin ilmapallolla. Uskallan nyt siirtyä siis tästä pois. Olen teidän kuulumisia seurallutkin. Onnea <3 plussista ja kovasti halauksia tippuneille ja piinaileville. Edelleen on pelko vatsassa, mitä vaan voi käydä tässäkin.