~*~*~~ HEINÄKUISET 2014 ~~*~*~
Aloittelenpa tänne jo heinäkuisten ketjua.. jospa löytyisi muitakin tänne tähtäileviä?
Olen 33v, mies 36v. Esikoista yritetään. Lapsettomuushoidoissa ollaan ja yritystä takana n. 2,5vuotta. Meillä oli ensimmäinen IVF/ICSI 1/2013 ja siitä seurauksena tuoresiirrosta + joka päättyi keskenmenoon 3/2013 ja pakkaseen saatiin pari joista saatiin aikaiseksi yksi PAS, josta + ja keskenmeno 8/2013. Nyt ollaan aloittamassa uutta hoitokierrosta ja tähtäimessä kesävauva 2014. Seuraavista menkoista aloitellaan siis taas. Rankka vuosi takana mutta toivottavasti nyt parempaa edessäpäin :)
kaunisikävä, kp9
Kommentit (437)
Johanna81: Mä en vielä masentuis. Edellinen raskaus mulla plussas vasta dpo 17:lla haamuna. Sä taisit olla mua yhden dpo:n edellä, eli tänään dpo12? Eihän tässä vaiheessa pitäiskään välttämättä näkyä mitään. Ja mulla on pari päivää ennen plussausta silloin pisara verta paperissa pyyhittäessä ja olin varma, että nyt ne menkat alkaa. Ei kannata luopua toivosta vielä! Tsemppiä!
).( Tänään ei mitään erikoista. Maha edelleen sekasin, väsyttää ja paha olo. Tissit kipeet, kuumat ja turvoksissa, niinkuin joku olis pumpannut niihin kuumaa ilmaa. Toivon, että nää olis raskausoireita mutta nää voi tietenkin olla menkkaoireita myös. Piina jatkuu...
Ei vieläkään menkkoja!? Outoa alaselkäsärkyä kyllä on kokoajan ja väsymys jatkuu... Aamulla testasin negan. Mitähän tästä nyt pitäs ajatella? Kohta viikon myöhässä, enkä oo mitenkään ees stressannut raskautumisesta tai muustakaan... Kun ei tässä nyt olla mitenkään himoyritetty..Tjottailtu vaan. Joskus kyllä kun yrittämällä yritettiin niin ovis jäi välistä monessa kierrossa joskus ei menkkoja ollut muutamaan kkteen kun olu kamala srressi :D
Voi, kun odottavan aika on pitkä. Torstaina ajattelin testata.
Jonsteri: Sun oireethan näyttäs olevan paljon voimakkaammat kun mun, toivottavasti ois tärppi käynyt!!
Olen lukenut teidän viestejä nyt tarkemmin ja on ihana huomata, että muutkin suhtautuvat kuumeiluun niin antaumuksella, enkä ole yksin. Onnittelut jo plussanneille ja piinailijoille voin todeta, että vihdoinkin tiedän miltä tuntuu, kun päivät matelevat ja testit näyttää negaa, mutta silti toivo elää.
Aluksi ajatus pikkuisesta pelotti, sillä mies ei pitäisi, jos vauva olisikin jo nyt alullaan. Mutta tiedän, että se ei olisi katasrofi, kun on pikkuinen jo suunnitelmissa. Nyt kuitenkin, jos se nega sieltä pärähtää, niin tulen pettymään. Oireet ovat pysyneet samana eli menkkakipuja aina kun asettuu lepoon/istumaan, valkovuotoa (tosin nyt vähän jo vähentynyt), päänsärkyjä (joita ei yleensä koskaan ole) ja eilen illalla selkään tuli jännä kramppi kun vain käänsin kylkeä. Ensimmäisiä luomuja vielä odottelen, mutta ovis taisi olla samaan aikaan kun lopetin pillerit, mikäli tikkuihin on uskominen. Ehkä mielikin temppuilee kun vauvakuume on ollut jo pitkään. Voihan se olla, että ne luomumenkat tekee tuloaan, mutta jatkuvat tuntemukset mahassa ja yhdenpäivän outo vuoto pistävät miettimään. Palaan torstaina asiaan, jos maltan odottaa.
Isot tsemit piinailijoille!
Tulikukka kp?/? Yk(1)
~*~*~~Heinäkuiset kuumeilijat~~*~*~
päivitetty 12.11.2013
Vava kp50/?, yk4
Mago kp48/26-33, yk18
Kiova kp46/35, yk1
Onnenaika kp44/29, yk1v6kk
Snipsus kp35/29-31, yk n.3v5kk
Bellapikkuinen kp35/29, yk?
Mussuttaja kp34/25, yk10
Pikriina kp32/24-28, yk2
Metsätähti88 kp31/29, yk10
Christabel kp31/28-30, yk1
Johanna81 kp30/28-31, yk8
Jonsteri kp29/~34, yk1v10kk
Outo-olio kp27/27-?, yk1v7kk
Odotteleva kp26/28, yk2
Khameleon kp24/28-30, yk3
Fanu kp23/28-30, yk5
Vivian kp21/27, yk2
Laakeriseppele kp21/24-25, yk2
Mamma2014 kp?, yk?
HelenaM kp?, yk2
Lindaliini kp?/27, yk5
Tulikukka88 kp?/?, yk1
+++Plussa! Onnea!+++
Äiskä82
Pikkuinenmyy
Wilkkumina
PiaW
MiuMou
Woman0710
Linnea78
Jansku20
Nötterö/Nepukka
kaunisikävä
Jonsteri: Kiitos tsempeistä. Jos järjellä ajattelee, niin niinhän se on että kirvestä ei pitäisi heittää kaivoon ennenkuin menkat oikeesti alkaa. Ottaa vaan niin syvältä että aina sitä pelkää vain pahinta. Juu, dpo 12 nyt menossa. Sitä vaan ajattelee et jos dpo 9 näkyi jo haamujen esiäiti (eri testillä kuitenkin) niin oishan sen pitäny jo vähän vahvistua. Mene ja tiedä sitten. Aika kuluu niin hitaasti eikä sitä osaa muuta ajatellakkaan.
Mieskin ollut niin innoissaan että ehti jo äidilleenkin iloita että nyt ois pieni mahdollisuus että jotain ois tapahtunu :)
Taisin laskea väärin, nyt taitaa olla dpo 13
Johanna81: No mut, eikös sitä aina sanota, että plussa se on haamukin? ;) Mihin aikaan päivästä oot testannut? Ootko ollut juomatta ennen sitä?
Tulikukka88: Hirveintä näissä piinaviikoissa on just se odottaminen... ja sit se, että huomaa ylianalysoivansa kaikkea mitä kehossa tapahtuu kokoajan. Ja päivät matelee...
).( Googlailin just, voiko mahavaivat olla raskausoire ja vaikutti yllättävän yleiseltä. Lauantaista asti on ollut ilmavaivoja ja ripuli. Mitään merkitystä ei oo ollu sillä mitä syö. Tekee olosta tosi tukalan, koska oon avokonttorissa töissä ja kuljen julkisilla töihin. :D No tuleepahan töissä noustua usein ylös penkistä ja käytyä vessassa.
Äsken tuntui juilimista alaselässä ja tuli heti sellanen olo, että voi paska, onko menkkakipuja... mut en haluu luovuttaa vielä. Kovasti nukuttaa kokoajan myös. Sunnuntai-aamuna testaan, jos menkat ei oo alkanu. Pidän kiinni tosta suunnitelmasta, koska mulla on vaan yks teksi jäljellä edellisistä kierroista. :)
Jonsteri, juu kyllä mahavaivat voi todellakin olla.. mulla aiemmissakin aika pian alkoi ilmavaivat ja niin tässäkin.. toosi hemaisevaa kun hirveät ilmavaivat koko ajan ja tällä kertaa myös röyhtyttää? aika paljon. Tietääkseni voi raskausoireena voi olla sekä löysä maha että ummetus. Toki mahavaivaa voi muutenkin olla mutta.. Älä luovuta vielä bd :)
Heippa kaikille. Piipahdan pikaisesti kertomassa kuulumisia.
Eillen illalla alkoi alamahan juiliminen ja jatkui tämän päivän mutta menkkoja ei näy eikä tiputtelua. Voisikohan tämä sittenkin olla tärppi???? :) Ajattelin vasta torstaina testata mutta voi olla että huomenna ei malta oottaa enään.
Peukut ylös jännittäjille..
odottelevat 26/28 yk 2
Täällähän on paljon piinailijoita! :) Johanna, viime raskaudessa testasin kp 28/28 negan digitaalisella ja sain siitä kahen päivä päästä plussan vasta. Toki siinä mitään haamujen mahiksia ole mutta kuitenkin. Luulen, että mulla nousi muutenkin hormonit hirveän hitaasti, kun pahoinvointikin alkoi vasta rv 10 ja sitä kestikin sinne rv 22 asti.
ON: Viime raskaudessa mulla ei juurikaan ollut oireita ennen plussaa. Nyt kuitenkin kuvittelen itselleni taas kaikenlaista. On pahaa oloa, hajuaisti tarkentunut ja vatsaa nipistää kummasti ja repäisykipuja. Oikealla alavatsaan sattui tänään melko paljon, mutta se meni sitten ohi. Ja melkoinen kärtypeikko olen, suutiun anopille kun oli ominpäin mennyt ostamaan naulakon meille :D Naurettava olo jälkeenpäin. Mutta niin, voi olla aivan tavallisia PMS-oireita, mie vain niin kovasti haluaisin vauvan... Järjellä kun ajattelee niin aivan liian aikaista yhtään milleen oireille, oikeasti. Mutta silti, viimeksikin olin niin varma ja edes nega ei lannistanut, ajatelin vain että se ei vain näy vielä ja niin se plussa sitten tuli. Miehellekin kun vihjaisin että nyt mulla on sellainen olo että nyt on tärppi käyny, niin heti oli mahaa silittelemässä...:D
Khalemeon kp 24/28-30 yk3
Terveppä terve piiiiiiiiiitkästä aikaa!!
Onnea onnea onnea vaan kaikille plussanneille :)
Ihmeellistä ja kummaa kuuluu tähän omaan napaan. Nyt kp 33/24-28. Ekan negatiivisen liuskatestin tein viime torstaina kp 27. Nega oli pettymys tietty, koska kuvittelin oviksen olleen kp 14 ja jäin sitten odottamaan menkkojen alkua pe-la. Mittään menkkoja ei kuulunut, joten tein uuden testin maanantaina kp 31. Aattelin, että kp 20 tulleet limat olivat sittenkin se ovis. Nega oli sekin halpis-liuskatesti :( Joten Jonsteri, ei kuulu oikein mittään kuin oottelua ja oottelua! Ihan kaameeta, jos kierto venyy ja paukkuu! Meinaatko oikeesti jaksaa odottaa niin kauan testaamista :D Oireita mulla ei oikeastaan ole, jotain pientä munasarjojen juilintaa välillä.
-Pikriina kp 33/24-28 yk2
Onnea kaikille plussanneille ja erityisesti sinulle Kaunisikävä. Ja toivotaan myös meille piinailijoille plussatuulia :)
Joka päivä olen käynyt lukemassa kuulumisia, mutta jotenkin ei ole vain saanut aikaiseksi kirjoittaa. Ihana, kun on muitakin 'höyrähtäneitä' ja tietää ettei ole yksin kuulostelemassa kaikkia mahdollisia oireita.
ON: täällä ei ole oireita oikein mihinkään suuntaan, mutta silti toivoo että tärppi olisi tullut.. No onhan tässä vielä vähän piinailtavaa. Nuo kaksi lastahan tuli heti ekasta kierrosta, joten kai sitä ajatteli, että kolmaskin tärppäisi yhtä helposti. Mietin kyllä vähän, että josko sitä ostaisi ovistikkuja ensi kiertoon niin ainakin tietäisi varmasti, että ovuloiko sitä, kun nuo edelliset 'menkatkin' oli niin oudot.
Vivian81 kp 22/27, yk2
Ei oo todellista... Tuon äsköisen viestin jälkeen kun hiippailin pissa-lirulle, niin eiköös tuu punasta paperiin.. Eli kp 33/24-28 muuttui kp 1!! Kp 20 limoineen taisi siis olla se ovis.. Taidanpa siis suksia elokuisiin :)
Tsemppiä piinailijoille! Vivian81 + muut :)
).( Ei oo tätiä kuulunut. Alavatsakipuja, niinkun menkat alkais.. Mutta sit ne taas häviää.. Välillä kun tekee heppahommia, nipistää hassussi alavatsasta. Väsymys jatkuu vaikka nukkuis kuinka paljon.. Tää on jotain ihan käsittämätöntä!
Onko teitä väsyttäny edellisissä raskauksia miten paljon, ennenkun ootte plussannu? :D Ja mistä oireista epäilitte, että ootte raskaana ennen plussatestiä.. Haluun kuullaaa :))
Moi! Laitoin pyyntöä tuonne ryhmään vaikken ookkaan tänne kirjotellu :)
Mut saa tiputtaa pois tuosta piinailijoiden listasta. Ei tule heinäkuussa vauvaa ei.
minut voi pyyhkiä pois.. Täällä la iltana alko kivut ja vuoto.. pieni ei kestäny vaan keskenmeno rv 5/6.. Itku lyhyestä ilosta.. :'( saa nähä koska uskaltaa uudestaan ruveta yrittämään.. Tätä kokemusta en toivo kellekkään ! 3
jansku20
Kirjotinki vissiin väärään ketjuun, sorry :)
Kemialliseksi jäi, tipahdin :( Kp 1 alkoi ja yk 9
Ei hyvältä näytä :(
Lämmöt tipahti ja apteekin omassa haamujen haamu jonka juuri ja juuri näkyy. DPO 9 jo haamulainen kurkistellut eikä se oo mihinkään vahvistunut. Pikku pisara vertakin aamusella oli paperilla. Tais tää jäädä kemialliseksi, joka sekin on jotain kun aiemmin ei oo ees haamuillut kertaakaan.
Tätiä odotellessa...