Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~*~*~~ HEINÄKUISET 2014 ~~*~*~

18.09.2013 |

Aloittelenpa tänne jo heinäkuisten ketjua.. jospa löytyisi muitakin tänne tähtäileviä?

Olen 33v, mies 36v. Esikoista yritetään. Lapsettomuushoidoissa ollaan ja yritystä takana n. 2,5vuotta. Meillä oli ensimmäinen IVF/ICSI 1/2013 ja siitä seurauksena tuoresiirrosta + joka päättyi keskenmenoon 3/2013 ja pakkaseen saatiin pari joista saatiin aikaiseksi yksi PAS, josta + ja keskenmeno 8/2013. Nyt ollaan aloittamassa uutta hoitokierrosta ja tähtäimessä kesävauva 2014. Seuraavista menkoista aloitellaan siis taas. Rankka vuosi takana mutta toivottavasti nyt parempaa edessäpäin :) 

kaunisikävä, kp9

Kommentit (437)

401/437 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos onnitteluista:) Ja hirmuisestin onnea uusille plussanneille. 

Jäänyt tämä palstalle kirjottelu vähemmälle kiirreitten takia. On se niin hassu tuo ihmismieli... Joka kerta kun käy vessassa niin paperiin pitää kahtoa että joko nyt on punaista;) Ehkä sitä tässä pikkuhiljaa rupeaa uskomaan että raskaana ollaan:) Oireina on ollut nännit ja rinnat kipeät, muutamana päivänä mahaa vihlaisut ja illalla turvonnut olo ( jonka johdosta ilmavaivoja).

JONSTERI: Meillä laskurilla laskettuna sama la 25.7.2014 Itsekkin mietin tuota että saisi olla koko kesän pois töistä jos nuo tarrasukat vaan pitää:)

Siirryn tuonne heinäkuun helmiin mutta käyn täällä vielä lukemassa teidän kuulumisia.

Odotteleva

402/437 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

26/27-30 mennään... mulla on sellainen olo, jotta menkat tulloo... päätä särkee, selkää jomottaa.. blaah. Mitään näkyviä merkkejä ei ole vielä, mutta eiköhän ne huomenna kurvaa.. keskiviikkona viimeistään...

Itku tuli aamulla, kun luin uusimmasta vauvalehdestä jutun 7- vuoden lapsettomuudesta... niin kirpaisi omaan napaan :( Jonsteri ja kaunisikävä saattavatkin muistaa mun taustat, mutta lyhyt oppimäärä tässä:

Km 1/2000, siitä vuosi e-pillereitä ja yritystä 1/01 -> Mitään ehkäisyä ei ole ollut ja meni 13 vuotta 8 kk tulla raskaaksi, joka päätyi keskeytyneesee keskenmenoon 8/13. Että vuodet on menneet, kadonneet ja syli tyhjä edelleen... 

Avokki selvästi haaveilee, että olisin raskaana nyt... kun ehdottelee mun mielialaaaltoihin, mielitekoihin, palellukseen, tissi kipuun, nippailuihin jne. koko ajan masuasukkia.. Mä varmaan tirvasen sitä, jos vielä kerran sanoo niin :D Toivoa ei saisi nostaa ylemmäs, kun se jo on... 

Tyhmyys tunnustus: tein eilen aamuna testin... 25 herkkyys, kp 25 ja dpo ~9-11..minnen tiiä, mutta uskon kp 14-17 olleen ovisaikaa.. :P Niin ja siis putipuhdas negahan se oli.. en tiiä miksi tein sen ees.. varmaan, koska tuolla on tollaisia mun inhoamia liuskatestejä jotka tuli kaupanpäällisinä kun tilasin testejä ja foolihappoa .. No, nyt nekin on loppu.. :P

Mutta tälläinen On teksti tällä erää.. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
403/437 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla tein uuden testin ja se olikin nyt sitten tyylipuhdas nega. Mitä ihmettä täällä tapahtuu? Kaikki oireet on pysyny, rinnat tullu vielä kipeemmiks, lantiota särkee eikä nukkuessa tiiä miten päin olis kun ei osaa selällään nukkua. Noh, odotellaan nyt vielä taas että tapahtuuko mitään. Periaatteessa menkkojen olis pitäny alkaa jo ajat sitten, mutta ei kai se nyt mikään yllätys olis jos menis aikaa siihen plussan saamiseenkin.

Outo-olio kp33/27-??

404/437 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut saa poistaa listalta. Oli salasana hukassa ni en ole päässy kirjautumaan tätä ennen.. Tsemppiä kaikille! :)

405/437 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kun noita plussia on tullut heinäkuulle tooosi paljon. Aika jännä tosiaan, että plussat voi näkyä myös tosi myöhään..

).( Täällä menossa jännäily viikko :) Nyt menossa siis 27/33(40). Ovisplussasta kuitenkin siis (tässä kuussa) vasta 7päivää, joten ainakin pitäis jännäillä vielä toiset 7päivää, jotta näkyy testissä tai sitten menkat taas alkaa tällä välillä.. Oireita ei nyt tässä kuussa oikeestaan ole juuri mitään. Jotain vihlassuja on masussa tuntunut la ja tänään, mutta ne kesti sekunnin, voi siis myös liityä menkkojen alkuun. Mutta toisaalta taas mun ekan lapsen raskaudessa mulla ei ollut myöskään (tässä vaiheessa)minkäänlaisia tuntemuksia raskaudesta, joten pidän toivoa yllä.. Ajattelin tosiaan, et pitäis malttaa edes perjantaille saakka olla testaamatta, mutta voipi olla että aikasemmin täytyy kuitenkin testata.

406/437 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea ja tarrasukkia plussanneille!

Minut voi poistaa listalta, sillä siirto tuli elokuisiin :( menkat myössä noin viikon ja vähä pääsi jo innostumaan, mutta kuinkas taas kävikään :/

Tsemppiä vielä piinaileville :)

407/437 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotteleva... Ihanaa ja jännää, että meillä on sama LA! Toivotaan, että kummankin kyytiläinen pitää kovasti kiinni sinne asti. <3

Weebee... mä NIIN toivon, että olisit raskaana! Ei kannata vileä lannistua siitä testistä, jos dpo:t noin pienet vielä... Sulla on ollut takana tosi pitkä tie. Mun oma 2v. lapsettomuus/yrittämis aika ei tunnu miltään tuohon verrattuna. Mulla oli kans km 08/2013, joten tiedän vähän siitä pettymyksestä ja pelosta, mikä sen jälkeen varjostaa koko tätä projektia. En voi kokoajan olla jännittämättä mitä tälle pienokaiselle käy ja se ei auta, että mies vaan käskee olla stressaamatta siitä. Mua helpottaa ainakin tieto, että noi asiat ei oo omissa käsissä.

Helenam... Tsemppiä sun piinaviikoille! Toivotaan, että tärppäis!

Outo-Olio... pahoittelut negasta! Mut niin kauan kun menkat ei ala, niin toivoa on. Voihan ne raskaushormoonit tosiaan joillain nousta hitaastikin. Mulla tosiaan kesällä ekassa raskaudessa oli dpo:na 17:na vasta eka haamu... Tiedätkö mikä sun dpo on?

Metsätähti88... pahoittelut! Mut toivotaan ja uskotaan, että elokuu on sun kuu! :)

408/437 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonsteri: oletettavasti on dpo 25 jo, koska ovis oireet oli jo kp 7-9. Hämmästyttävän aikasin, mutta koska kierto on mitä sattuu välillä, niin ei sinänsä ihmetytä. Pari kiertoo sitten kierto venähti kevyeen 41päivään, toivottavasti ei nyt ainakaan niin pitkäks venyis. Mutta katsellaan, tässä on jo niin kauan yritystä takana kanssa, ettei sitä osaa enää ees pettyä. Iloisesti voi yllättyä :)

409/437 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltoja kaikille!

Onnea Odotteleva ja muut plussanneet :)

ON: Täällä on ollut menkkakipuja eilisestä saakka ja joka kerta vessassa käydessä tihrustaa paperia, mutta punaista ei ole vielä näkynyt. En malta enää odottaa, joten ajattelin testailla huomisaamuna. Sittenpähän on viisaampi, tai sitten ei..

Vivian81 kp 27/27, yk2

410/437 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunisikävä... Mulla näytti samanen testi +3 ja menossa oli 5+ jotain :D

411/437 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla testasin ja puhdas nega tuli, mutta menkkakivut jatkuvat ja samoin valkovuoto. 'Kuivaa kautta' ei ole tullut vielä lainkaan. Pitänee testailla loppuviikosta uudelleen jos hanat ei aukea sitä ennen..

Vivian81 kp 28/27, yk 2

412/437 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohdutuksena kaikille ei-vielä-plussanneille mutta menkkoja odottaville, että itsehän tein myös negatiivisen testin pari päivää odotetun menkkojen alkamispäivän jälkeen. Nyt tosiaan sitten testailin jo yli kymmenen päivää myöhässä olevia menkkoja, lähinnä ajatuksella "testaanpa nyt ettei alitajunta viivästytä menkkoja turhia toivoja ylläpitämällä". Yllätys olikin sitten melkoinen kun kaksi viivaa testiin piirtyi. Nyt neljä päivää myöhemmin alkaa vasta asiaa oikein ymmärtämään, vaikka vieläkin vähän epäilyttää että näinköhän siellä on joku oikeasti matkassa eikä ole vain testivirhe! Eilen soittelin neuvolaan ja 2.12. päästään sinne ja kuulema luvassa on myös ultraus eli ehkä se viimeistään sitten iskostuu päähän kun näkee, että siellä joku oikeasti matkustaa. Neuvolantäti vaikutti mukavalta!

Mitään sen kummoisempia raskausoireita mulla ei ole. Superväsynyt oon kokoajan, mutta oon toisaalta myös ollut flunssassa juuri ja nyt nosti taas viime yönä kuumeen eli voi liittyä sairasteluunkin. Vatsa on myös semmoinen menkkakipeä enemmän tai vähemmän kokoajan, se vähän huolettaa. Onkohan se kuitenkin ihan normaalia? Tai ei se varsinaisesti kipeä ole, enemmän ehkä semmoinen epämiellyttävän tuntuinen ja turvottaa.

Meillä viimeisten menkkojen mukainen LA olisi 16.7. mutta neuvolantäti oli sitä mieltä, että viikot on vähän epävarmat kun kiertokin on ollut epäsäännöllistä. No, sekin selvinnee sitten ultrassa.

413/437 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

~*~*~~Heinäkuiset kuumeilijat~~*~*~

päivitetty 19.11.2013

Vava kp57/?, yk4
Kiova kp53/35, yk1
Bellapikkuinen kp42/29, yk?
Mussuttaja kp41/25, yk10
Outo-olio kp34/27-?, yk1v7kk
Fanu kp30/28-30, yk5
Vivian kp28/27, yk2
HelenaM kp28/33(40), yk2
Weebee kp27/27-30, yk3
Mamma2014 kp?, yk?
Lindaliini kp?/27, yk5
Tulikukka88 kp?/?, yk1

+++Plussa! Onnea!+++
Äiskä82
Pikkuinenmyy
Wilkkumina
PiaW
MiuMou
Woman0710
Linnea78
Nötterö/Nepukka
kaunisikävä
Odotteleva
Safia
Laakeriseppele
Jaggsu
Jonsteri
Tuukkis
Mami92

414/437 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonsteri, mulla on LA 18.7.2014. Ja sehän pitäisi olla aika varma kun mulla hedelmöityspäivä tiedetään ihan tarkalleen hoitojen takia. Onhan se ehkä hassua jo miettiä niin pitkälle mutta kävi mielessä kyllä mullakin että aika hyvin saa koko kesän olla jo töistä poissa :) Toivottavasti nyt vaan menee kaikki hyvin, mulla on jotenkin pelko pyllyssä nyt koko ajan.. :( ja tunnen jotain ihme syyllisyyttä siitä jos ajattelenkin jo pidemmälle tms niin tuntuu että manaan jo valmiiksi koko homman. En osaa oikein selittää, mietin taas vaan liikaa. Mä muuten kokeilin silloin tätä edellisen plussan aikaan myös tuota että testasin ovistestillä :D ja niinpä se tosiaan toi vahvan plussan ja mairean hymynaaman :D

Weebee, peukkuja täällä pidän niin että kohta ne jumii pystyyn <3
Mä luin myös tuon lapsettomuusjutun uusimmasta lehdestä ja kyllä kolahti myös tänne. Mun mielestä äärimmäisen hienoa että tekevät lapsettomuudesta ja hoidoista juttua ja todella hienoa että ihmiset kertovat tarinansa omilla nimillään ja kasvoillaan. Mielestäni noita saisi tehdä enemmän. Me miehen kanssa kuulutaan Simpukka-yhdistykseen eli meille tulee se yhdistyksen lehtikin missä paljon kirjoitellaankin hoitojutuista ja lapsettomuusasioista. Mutta nimenomaan näissä "yleisemmissä" julkaisuissa kuten Vauva-lehdessä saisi aihetta tuoda enempikin esille. Lapsettomuus ja lapsettomuushoitoihin turvautuminen kun ei ole todellakaan mikään harvinaisuus, miksi niistä pitäisi vaieta. Olisi parempi kun asiasta puhuttaisiin avoimesti. Anteeksi kun en nyt muista mutta oliko teille siis tehty/kokeiltu noita hedelmöityshoitoja?

Outo-olio, no onpas nyt kummallista :( Kyllähän se kunnon plussa voi tulla viiveelläkin tai olisiko niin että sulla niin nopsaan hcg noussut ettei testit sitä oikein tajua näyttääkään? Mun ymmärtääkseni joskus menee niinkin että testit on ihan sekaisin jos arvot on jo hyvin korkealla. Jotain siellä masussa nyt kuitenkin on tapahtunut.

ON: Kaikki oireilut jatkuu samaa rataa, nyt en ole testaillut mitään enää.
Parempi varmaan että pysyn kokonaan pois sieltä apteekin hyllyiltä, eikä siis tietysti muussa testissä nyt olisi järkeäkään kuin siinä viikkotestissä koska vahvat plussat olen saanut jo aikaa sitten. Mut en taida enää sitäkään tehdä kun stressaannun vaan turhaan. Nuokin kun näyttävät suuntaa antavasti ja paljon niissä on tainnut lukemani perusteella olla vikojakin ja ongelmia. Sen edeltävistä keskenmenoistakin on oppinut ettei ne oireetkaan mitään takaa. Varhaisultra sitten kertoo tarvittavan.

kaunisikävä 5+4

415/437 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kp27 -> kp 1. Minut saa poistaa. Se kesäinen ihme oli todellakin vain ihme näiden vuosien sekaan... uutta ihmettä ei lie tule tapahtumaan..  Punaista tuhrua tuli, joten se oli tässä. 

Tekis mieli jo luovuttaa, olen 32 ja mahdollisuudet vähenee koko ajan.. ehkei mua vaan ole luotu äidiksikään. 

Pitäkää muut pikkuisistanne kiinni kuin pystytte ja hyvää matkaa muillekin.. 

416/437 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin kirjottelee, että tänään on tuntunut aika kovaa nippailua vasemmalla puolella vatsaa ja maha on ihan järkyttävän turvonnut. Muita oireita ei siis ole, nyt menossa siis 28/33(40), siis noin 8-9päivää oviksesta. En malttais enää millään olla testaamatta..argg. Toivottavasti tää viikko menis ihan super nopeesti..

Jaksuja kaikille muillekin odottajille, toivotaan että päivät menee nopsaa:) ja Onnea plussanneille ja halauksia negatiivisen testin tekijöille!!

417/437 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo, tänään ollu massiiviset menkkakivut päällä ja jotain pientä vuodon merkkiä tuossa illalla on ollut nähtävissä. Eli luultavasti on ollut kemiallinen raskaus, taas, jos jotain on edes tuolla tapahtunut. Mutta eipä se mitiä, uutta yritystä vaan sitten jos hanat aukee. Toisaalta, jos ne ei huomenna aukea, niin sitten pitää miettiä uudestaan mitä on tapahtunut. 

418/437 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka kaikki!

Onpa tullu paljon plussia, vau! Suuret onnittelut!

outo-olio: Pahoittelut! :(

tuukkis: ihana kuulla, eli toivoo on!

ON: Tein testin perjantaina ja puhdas negahan se oli. Menkkoja ei näy vieläkä. Menkkakivut ajottaisia ja aaltoilevia. V.vuoto on jo helpottanu. Sit kans vklna mahas tuntu vihlasuja ja sitten vatsa turpos sillee ettei housut menny kiinni. Rinnat ja erityisesti nännit on alkanu aristaa. Saapi nähä tuleeko ne ekat luomut vai voisko olla tärpänny heti. Perjantaina pitäis lähtee laivalle, joten testaan vielä varmuudenvuoks huomenna tai perjantaina.

Tulikukka (pillereistä24vrk)

419/437 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noni ja silleihän siinä kävi sitten, että hanat aukes yöllä järkyttävien kipujen kanssa. Onnea kaikille odotukseen, tsemppiä piinailijoille ja peukut pystyssä muille siirtyjille seuraavaan kuuhun :)

Outo-olio kp1/27-?? yk melki 2v

420/437 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie tipuin jo sunnuntaina :/

Matkaan siis elokuisiin ja toivon, että saisin antaa miehelle joululahjaks

vauvauutisia <3