Miten tavallinen ihminen pärjää työnhaussa?
Mulla on vähä semmonen "ongelma" että oon tosi tavallinen ihminen. En tuo sen enempää "lisäarvoa" yritykselle kuin kukaan muukaan työnhakija. Kiva lukea miten rekryammattilaiset jauhaa brändäyksestä ja siitä miten hakemuksissa pitäisi kertoa mitä lisäarvoa. Miten "brändäät" ihan tavallisen tyypin joka ei harrasta mitään erikoista ja joka haluaa vaan tehdä töitä ilman sen kummempaa kunnianhimoa ja tarvetta edetä urallaan? Ei mulla ole sen kummempia ajatuksia tai ideoita kuin muillakaan ihmisillä. Opiskelen vielä mutta valmistuminen kammottaa. Mitä ihmettä mä teen.
Kommentit (5)
Osaat kirjoittaa. Panosta hakemuksiin huolella ja hae paikkoja, jotka oikeasti kiinnostaa. Itselläni tärppäsi näin.
olet analyyttinen, voit sanoa sen. mutta joo en mä tiedä. itsellä sama ongelma.
Tuohan on valmis ja rehellinen kuvaus itsestä työnhakuun! Varmasti piristävä kaikkien pätijöiden joukossa. Viimeisen lauseen tilalla voisi olla, että haluaisit kokeilla nyt tämmöistä työtä, sitä mitä haet.
Sama täällä. Olen onneksi töissä hyvin työllistävällä alalla. Ahdistaa kun palavereissa jauhetaan, miten jokaisen pitää olla kunnianhimoinen ja firmalla on varaa vain parhaisiin työntekijöihin. Pidän työstäni ja olen tyytyväinen näin, joten en näe syytä pyrkiä jatkuvasti eteenpäin... 🤷♀️ Tosin en töissä kerro tätä kenellekkään.
Loistavasti kirjoitettu! Ehkä juuri hyvä kiteyttämisen taito on ominaista sinulle. Sitä tässä maassa nyt tarvitaan kipeästi! Onnea työnhakuun, loistava tyyppi!