Syön sipsejä sängyssä. Kysy mitä haluat
Kommentit (36)
Jos ajatellaan että makaat siinä sängyssä xänä jalat ja kädet auki selällään, ja oletetaan että pystyt pitämään koko ajan jalat ja kädet täysin suorana, niin kuinka monta kaksivuotiasta tarvitaan kääntämään sinut suoran jalan ja käden kautta vatsallesi?
Kolmonen, palstakonteksti huomioon ottaen kysymyksesi olisi tullut asetella toisin, jos odotat syvällisempää analyysia/käsittelyä. Saivartelusi on melko yliampuvaa, varsinkin, kun alun perin kysyit "mitä mieltä olen". Ap
Hei AP, mitä mieltä olet posliiniksi ajelluista pimpeistä sekä anaaliseksistä?
Kolmonen ei ilmeisesti ole lukenut sitä pientä kommenttia siinä välissä, mikä vastaa kysymykseen selväsi. Sen enempää hän ei edes kysynyt. Älä yritä kolmonen leikkiä älykästä, wannabe-älyköt ovat rasittavia.
Ap, joko ne loppuivat? Vieläkö olet sängyssä? Millä sammutat janon, koska oletan, että sinulla käy samoin kuin minulla, eli sipsit janottavat ihan järkyttävästi.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2013 klo 19:32"]
Kolmonen, palstakonteksti huomioon ottaen kysymyksesi olisi tullut asetella toisin, jos odotat syvällisempää analyysia/käsittelyä. Saivartelusi on melko yliampuvaa, varsinkin, kun alun perin kysyit "mitä mieltä olen". Ap
[/quote]
Hei, syö nyt vain niitä sipsejä. Et vastannut kysymykseen ja sillä selvä, itse saivartelet. Kädet rasvamönjässä kirjoittelet paskaa ja kehtaat vielä esittää olevasi oikeassa. Mums mums. 3
22: en tällä matikalla kykene ratkaisemaan yhtälöä ilman tietoa kaksivuotiaiden voimista, eikä ole tullut koskaan kokeiltuakaan, pelkäänpä, etten osaa vastata :(
3, sovitaan sitten niin, jonkun itsetunto taas jossain vahvistui ja apn päivän hyvä työ on tehty ;)
[quote author="Vierailija" time="18.09.2013 klo 19:35"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2013 klo 19:32"]
[/quote]
Hei, syö nyt vain niitä sipsejä. Et vastannut kysymykseen ja sillä selvä, itse saivartelet. Kädet rasvamönjässä kirjoittelet paskaa ja kehtaat vielä esittää olevasi oikeassa. Mums mums. 3
[/quote]
Ap kirjoitti mitä mieltä on, siellä lukee selvästi että mieltä, jäikö se sulta lukematta? Et sinä mitään muuta kysynyt.
26, veikkaanpa, että lopputulos olisi ollut sama vaikka sattuisin olemaan alan asiantuntija :) en pystynyt syömään puolta pussia enempää, mikä pettymys, hyviä olivat mut tää jano on tosiaa järkyttävä! Vettä kumottu varmaan litra, maitokin maistuis. Ap
[quote author="Vierailija" time="18.09.2013 klo 18:21"]
Mitä mieltä olet Stephen Hawkingin eutanasia-lausunnosta?
[/quote]
Missä kohden tuossa pyydetään erittelemään lausunnon argumentteja? Minusta siinä kysytään: Mitä _mieltä_ olet asiasta x. Ja tähänhän ap vastasi.
Anteeksi 25, jäit välistä. Jos saan olettaa, ettet odota essee-tyyppistä pohdintaa, tyydyn toteamaan että mikä ettei!
Ootko tänään mitään muuta kuin lojunut syömässä sipsejä ja ollut av:lla? Oliko sinulla läppäri samalla kun söit sipsejä? Miten ihmeessä voit tehdä sitä siististi?
34, operoin kännykällä, syön toisella kädellä. Juomaan mennessäni pesen kädet. Töissä olin tänään ja iltakävely edessä, sateenjälkeinen raikas ilma!
Hain sipsejä kaupasta tän ketjun takia.
Ei vastaa. Aloittaja ei vastaa alkuperäiseen kysymykseen eritellen alkuperäisen lausunnon argumentteja. Hän vastasi omalla mielipiteellään, jonka uskoi vastaavan lausunnonantajan näkemystä sen kummemmin erittelemättä. 3