Miten open officesta saa kaikki ennakko asetukset pois?
Ärsyttävää kun vaihtaa riviä, niin tulee numeroita!
Kommentit (6)
Tumpelo kun olen, niin en tiedä minkä niistä valitsen, ettei ole mitään oletuksia..
Onko olemassa jotain ilmaista tekstinkäsittelyohjelmaa, missä ei olisi mitää asetuksia valmiina vaan voisi kirjoittaa sinne minne haluaisi ja ilman mitään numerointeja tai muita ärsyttävyyksiä? Koneelta löytyy open office ja joku windowsin teksitinkäsittely. Molemmat ovat näköjään minun taidoille liian vaikeita!!
[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 21:32"]
Onko olemassa jotain ilmaista tekstinkäsittelyohjelmaa, missä ei olisi mitää asetuksia valmiina vaan voisi kirjoittaa sinne minne haluaisi ja ilman mitään numerointeja tai muita ärsyttävyyksiä? Koneelta löytyy open office ja joku windowsin teksitinkäsittely. Molemmat ovat näköjään minun taidoille liian vaikeita!!
[/quote]
Muistio on sellainen.
Kiitos sinä ihana ihminen, kun autoit! Nyt ei mene kirjoittaessa koko ajan hermot :)
Sieltä vasemmasta yläkulmasta avaa se luukku, jossa ekana näkyy varmaan sana oletus. Sieltä alhaalta lätkäset kohtaa lisää ja aukeaa uusi luukku. Sieltä sitten sen oletuskohdan klikkauksella saat muutettua siihen asetukset.