Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 38-vuotias mies, vain neljä seksikumppania

Vierailija
17.09.2013 |

Olen 38-vuotias mies. Minulla on ollut elämässäni neljä seksikumppania. En ole mitenkään ruma, joskaan en erityisen komeakaan. Sellainen tavallisten ryhmään kuuluva. Pitkiä avoliittoja on ollut useampi, mutta yhden illan suhteet eivät ole koskaan maistuneet. En vain osaa tarttua niihin, ei tee mieli.

Pitävätkö naiset minunlaistani epäilyttävänä, pitäisikö seksikumppaneiden määrä pimittää? Seksiä sinänsä on elämään mahtunut pitkien suhteiden vuoksi.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 41 v mies ja minulla on ollut vain yksi seksikumppani. Tämän yhden kanssa tosin olen sekstaillut säännöllisesti jo reilut 18 vuotta.

Vierailija
2/29 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä tutustuin mieheeni hän oli 36 vuotias.Hänellä oli takanaan tasan kaksi seksisuhdetta- lastensa äiti jonka kanssa hän oli ollut ns penikasta saakka ja yksi tyttöystävä sitä ennen.Siis mun miehellä joka täyttää ens vuonna 50v on ollut kolme naista. Mies tietää että mulla on ollut huomattavasti useampia kumppaneita. Mua ei mitenkään vaivaa se että miehellä on ollut vain kaks ennen mua, eikä mun miestä vaivaa se että mulla on ollut monta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit sopiva mies minulle. En ymmärrä miehiä, jotka makaavat tuiki tuntemattomien kanssa.

Vierailija
4/29 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat kyllä aika ihanteelliselta kumppanilta. Valehtelu ei auta, ellet ole kiinnostunut tietyn tyyppisistä naisista. Ihan kokematon mies voi säikäyttää naisia, mutta sinullahan on ollut jo useampi kumppani.

Vierailija
5/29 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 38-vuotias nainen, seksikumppaneita on ollut noin 40. Tarkkaa määrää en ole kertonut kenellekään kumppanille, koska suhteen alkaessa kaikki aiemmat kumppanit ovat mennyttä, jo elettyä elämää.

Vierailija
6/29 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta sekstailumielessä epäilyttävämpää olisi, jos miehellä olisi vain iso määrä kertapanoja tai ei juurikaan pitempiä suhteita. Mielestäni pitemmässä suhteessa voi muotoutua kumpaakin tyydyttävää seksiä. Tai tuo on varmaan ihmiskohtaista mutta itse yhdenillanjuttuja harrastaneena ne eivät useinkaan ole seksuaalisessa mielessä mielenkiintoisia.

Vierailija
7/29 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä miehistä joilla seksin tärkeys on ylikorostunut verrattuna muihin asioihin. Seksi seksin vuoksi on minusta yhtä tyhjän kanssa.

Vierailija
8/29 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 19:02"]

Kuulostat kyllä aika ihanteelliselta kumppanilta. Valehtelu ei auta, ellet ole kiinnostunut tietyn tyyppisistä naisista. Ihan kokematon mies voi säikäyttää naisia, mutta sinullahan on ollut jo useampi kumppani.

[/quote]

ei ainakaan mua säikäytä kokematon mies  :) musta oli ihanaa viedä kolmekymppisen miehen poikuus :) meillä kehkeytyi hyvä seksisuhde vielä sen jälkeenkin.

Vierailija
9/29 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta seksikumppaneiden määrä on ihan epäoleellista. Omalta mieheltäni en ole koskaan asiaa edes kysynyt. Mitä sillä on väliä, kun hän kuitenkin onnistunut olemaan kanssani aviossa jo 10 vuotta. Hän on osoittanut, että kaikki muut mahdolliset kumppanit ovat jääneet taa ja että hän on nyt minun kanssani.

Vierailija
10/29 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan juurikin on ideaali. Kuka oikeasti haluaa suttaisia häntäheikkejä?

Vierailija
11/29 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sinun ikäisesi ja seksikumppaneita on ollut tasan kaksi, toinen niistä aviomieheni jonka kanssa ollaan oltu yhdessä kymmenen vuotta.

Miehellänikään ei ole ollut kuin neljä seksikumppania, minua se ei haittaa. Oikeasti olisin tyytyväinen jos niitä olisi vieläkin vähemmän. Joskus koen mustasukkaisuuden tunteita miehen exiä kohtaan, mutta miehelle en ole niistä puhunut.

Koen itse, että mieheni on ihan virus/bakteeritasolla "puhdas" jos kovin monen kanssa makaa (ilman kondomia) valitettavasti jokaisesta jää "jälki" limakalvojen omaan bakteerikantaan. Mm papilloomavirus, herpes, ja kaikenmaailman alkueliöitä kun elää limakalvoilla sukupuolielimissä toisinaan.

Vierailija
12/29 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miestä hävetti se että oli neitsyt ennen minua. Sain tietää vasta jälkikäteen. Jos olisin tiennyt siitä ennen, olisin tehnyt ensimmäisestä kerrasta muistettavamman. Itseeni se teki vain positiivisen vaikutuksen.

Vierailija
13/29 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena voin sanoa, että todellakaan et ole "epäilyttävä", vaan päin vastoin! Minun mieleeni ainakin on miehet joiden tiedän pystyvän sitoutua :) Yhden illan jutuissa en juuri lukumäärää kysy, kun ei kiinnostakkaan, joten sellasta varten ei ainakaan tarvi salailla. Tosin sanoitkin ettet tälläistä harrasta

Vierailija
14/29 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taidan olla ainoa jolle ei kelpais. Liian vähän koulutusta. Jokaiselta oppii jotain uutta.

Vierailija
15/29 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45v mies ja yksi kumppani vain on ollut. 17-vuotiaasta asti yhdessä, kaksi lasta hankittu ja juuri meistä tuli isovanhempia. Ei ole ollut syytä vaihtaa 

Vierailija
16/29 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko lassukka?

Vierailija
17/29 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla on oma tarinansa. Mulla on ollut 4 tänä vuonna.

Vierailija
18/29 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä on ihan hyvä määrä. Omalla miehelläni (40v) on ollut vain yksi, minä. Tämä nyt on vain oma mielipiteeni, mutta minusta olisi pikemminkin huono asia, jos mies olisi aiemmin ollut kovin herkästi tarjoamassa munaansa kenelle naiselle vain.

Vierailija
19/29 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollu vaan yks mies. Ollaan oltu yhessä 18-vuotiaasta. Että jos joskus erotaan, niin seuraava seurustelukumppanini on sitten vasta toinen sängyssäkin. En ole ajatellut, että se olisi ongelma.

Vierailija
20/29 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa ole mitään vikaa. Et ole täysin kokematon, mikä tuossa iässä olisi jo vähän turn-off monelle. Mutta pienehkö kumppanien määrä myös kertoo ettet ole yliseksuaalinen pleijeri joka todennäköisesti tulee pettämään, jos kanssasi alkaa seurustella...

Sinänsä kyllä olen paraskin puhuja, itse olen 39-vuotias nainen, ja minulla on vain 3 seksikumppania, kaikki pitkissä parisuhteissa. Ja kyllä jotkut esim. deittimaailmassa on asiaa kovasti ihmetelleet, ja epäilleet että olen "kylmä lahna" enkä kovin seksuaalinen ihminen sen takia. Mikä ei ole kyllä totta, minä en vaan saa erotettua seksiä ja tunteita toisistaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän