Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 38-vuotias mies, vain neljä seksikumppania

Vierailija
17.09.2013 |

Olen 38-vuotias mies. Minulla on ollut elämässäni neljä seksikumppania. En ole mitenkään ruma, joskaan en erityisen komeakaan. Sellainen tavallisten ryhmään kuuluva. Pitkiä avoliittoja on ollut useampi, mutta yhden illan suhteet eivät ole koskaan maistuneet. En vain osaa tarttua niihin, ei tee mieli.

Pitävätkö naiset minunlaistani epäilyttävänä, pitäisikö seksikumppaneiden määrä pimittää? Seksiä sinänsä on elämään mahtunut pitkien suhteiden vuoksi.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun 28v puolisollani on ollut tasan yksi seksikumppani, minä. 

Minulla 28v on ollut yhteensä kolme. Pettänyt en ole ikinä.

Vierailija
22/29 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 38 v. mies, ok näköinen ja urheilullinen. Mulla on ollut vain yksi seksikumppani eli tuo vaimoni. En ole koskaan halunnut seksiä jos en rakasta, ja tuo vaimo on ainoa nainen jota olen rakastanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 20:43"]

Koen itse, että mieheni on ihan virus/bakteeritasolla "puhdas" jos kovin monen kanssa makaa (ilman kondomia) valitettavasti jokaisesta jää "jälki" limakalvojen omaan bakteerikantaan. Mm papilloomavirus, herpes, ja kaikenmaailman alkueliöitä kun elää limakalvoilla sukupuolielimissä toisinaan.

[/quote]

Taas tää bakteerifriikki.

Voi kuule. Kyllä jotkut saavat noita tauteja ihan omilta kumppaneiltaan, ei tarvitse olla mikään puoli kaupunkia nainut, että voi saada sukupuolitaudin. Herpes voi olla ihan oireettomana henkilöllä niin, että hän ei itsekään tiedä siitä ja asia paljastuu vasta kun kumppani saa taudin.

Vierailija
24/29 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen holtiton lortto ja yhdyn siihen, että parisuhdeseksi on yrityksestä huolimatta sitä melkein samaa aina ja aina. En usko, että ap:lta saisi mitään kovin erikoista, kiihkeää tai jännittävää.

Vierailija
25/29 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en oikein usko, että seksikumppanien määrällä on merkitystä seksin osaamiseen sen jälkeen, kun on yhden tai kahden kumppanin kanssa perusanatomian oppinut tuntemaan.

Yleensäkin ihmettelen, kuinka ihmisen seksitaitoja voi arvioida, koska se on kahden kauppa. Kysymys on tarpeiden kohtaamisesta eikä suorituksesta, jonka osaa tai ei.

Vierailija
26/29 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 42v. mies, ja suhteita toki ollut useampiakin, ja voin sanoa sinulle, että ensinnäkään tuo on ihan normi sinunikäisillesi miehille, eli ei ole syytä tunteä alemmuutta asiasta.

Naiset toki Suomessa nykyään huoraavat joka puolella nuorempana, mutta miesten markkinat tule juuri kun tulevat 40-vuotiaaksi. Silloin vapaita sinkkunaisia on jonoksi asti (jos ulkoinen olemus on kunnossa) ja tätä kannattaa säälimättä hyödyntää. Niin minä olen tehnyt ja teen loppuikäni, pyörittelen useita naisia ja pidän laajempaa panoverkostoa.

Ja naisen saaminen on helppoa: Netti, lähipubi, kuntosali, koiratarhat, jne. Niitä on todellakin tarjolla yllin kyllin.

Vierailija
27/29 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sulla voi olla PITKIÄ avioliittoja takana jos olet 38v. Ilmeisesti mulla on vähän eri käsitys pitkästä suhteesta :)

T:34v nainen joka on ollut saman ja yhden miehen kanssa 15 joista 14v avioliitossa...

Vierailija
28/29 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja taisi kirjoittaa avoliitoista. Ja pitkä on tietenkin suhteellinen käsite. Jotkut viittaavat sillä vuosikymmenten liittoihin, toiset siihen, että ihastumisvaiheen yli on päästy ja sen jälkeen jonkin aikaa elelty. Kyllä minä esimerkiksi seitsemän vuotista avoliittoa pidän pitkänä. Siinä ehtii suunnilleen käymään parisuhteet peruskuvion läpi. 

Vierailija
29/29 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tilanne ei ole mitenkään hävettävä tai epämiellyttävä, päinvastoin! Pitkään parisuhteeseen kykenevä, ei sängystä sänkyyn hyppivä häntäheikki kuulostaa hyvältä.

Oma avokki kertoi aikoinaan miten häntä hävettää että ennen minua hänellä on ollut kaksi seksikumppania, molemmat aiempia tyttöystäviä. Mitä hävettävää on siinä että on päätynyt sänkyyn vain sellaisten henkilöiden kanssa joista oikeasti välittää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä