Ulkosuomalainen ihmettelee..
Tällä kertaa noita äiti-lapsi -yhteneviä trikoopipoja. En tajuu. Usein äiti on pukeutunut mustaan tuulipukuu tai mustiin farkkuihin ja takkiin ja päässä on samanlainen iloisen värinen trikoopipo kuin (usein poika-)lapsellaan.
Tunnistatteko tyypin? Onko se oikeasti hienoa, ja vain minä ainoa, joka ihmettelee? Onkohan noita pareja mm. Ruotsissa? Kuosit on tietty usein "skandinaaviseen makuun".
t: nimim. Meillä päin ei näy
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 15:46"]
Mulla on joskus jos mennään puistoon/muuten jonnekin ihmisten ilmoille ja mulla on aivan karsea bad hair day. Yhteneväinen kuosi johtuu siitä, että anoppi on ommellut varmaan kaikki muksujen trikoopipot ja toi kerran mulle ja miehellekin samanlaiset. Mun mielestä ne on kivan pirteitä ja ominaisuuksiltaan just passeleita ulkoiluun. :)
[/quote]
Sun pitää hankkia sellainen teinien suosima "bad hair day"-tekstillä varustettu pipo
En edes ole ulkosuomalainen enkä silti ymmärrä trikoopipon ideaa. Ihan karseita ja kuosit juuri sitä tyyliä (aikuiselle), että päivää vaan, kehitysvammaisten luokkaretki tässä juuri meneillään.
Kuulostaa hauskalta idealta. Mä olen muutenkin sitä mieltä, että on turha pukeutumisellaan joka hetki osoittaa, kuinka vakavasti ottaa itsensä. Päinvastoin, pieni huumori piristää päivää. Jos muuten vaatetus on musta tai kovin hillitys värinen, joku iloinen läiskä asussa on tarpeen.
Mää oon Tampereelta, ehkä se vaikuttaa mielipiteeseen. Mä en kyllä osta pipoja, kun neulon itse.