Ryyppäsitkö pääsiäisen
Mä ryyppäsin. Pakko ottaa loiventavia. Huomenna aamulla työhön.
Kommentit (21)
En. Miksi ihmeessä haluaisin pilata yöuneni?
En ryypänny, nyt noin 1,5kk raittiina ja pitää yrittää jatkaa samalla linjalla loppu elämä.
Miksi tuhlaisin ainoan elämäni sellaiseen? Mulla on parempaa tekemistä.
Ryyppäsin, mutta kuten ylensäkin, vain iltaisin. En edes muista, milloin olisin ottanut loiventavia.
Join 9 litraa 12% valkoviiniä ja 24 olutta.
En. En tykkää alkoholista, niin miksi joisin edes yhtä annosta.
En juuri ryypännyt koska kurkkuun sattuu. En pysty juomaan vettä edes kunnolla.
En. Poltin pitkästä aikaa perjantaina savut. Nautiskelin jääkylmän alkottoman oluen, piirtelin pari teosta valmiiksi, kävin saunassa ja nukuin loistavat yöunet. Heräten aamulla ilman väsymystä ja niskajumia. Alkolla olis menny vaan hyvä olo pilalle, mulla tulee huono olo jo parista juomasta, enkä halua voida pahoin vielä seuraavanakin päivänä.
Tissuttelin punaviiniä, kännissä en ollut kertaakaan. Nukuin hyvin.
Nyt loppu ottaminen. Vielä 2 kaljaa.Ap
En nyt isommin, mutta muutamia iltaisin. Päivisin ihan tein normaaleja juttuja, kuten vierailin sukulaisten luona ja tein pihahommia, ihan selvinpäin.
En. Viisi litraa sahtia ja loota Sakua meni pikkuhiljaa tissutellessa. Siinä välissä tein polttopuita, lämmitin mökkiä, tehtiin kaverille auto- ja venehuoltoa ja saunottiin.
Ryyppäsin neljänä päivänä, katsoin juuri tilitietoja. En nyt mitenkään hervottomasti, mutta iltojen aikana 5+5+8+5 annosta alkoholia.
Ennen olis menny.... pääsiäisenä oli aina useemman päivän ränni. Sit loiventelukin oli lopussa vaikeaa, ku krapula oli niin vitullinen että se loiventaminen meni sit lopussa humalaksi saakka. Sit huomenna sai jännittää, että haiseeko vielä alkoholi hengityksessä ja miten päivästä selviää, kun ihan kauhee olo.
Onneksi lopetin alkoholilla läträämisen vuosikymmen sitten. Ei ole kyl vittulainkaan ikävä sitä paskamyrkkyä.
Mee hoitoon!