Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pienen lapsen äiti, voisitko lähteä viikon lomamatkalle ystäväsi kanssa kaksin?

Vierailija
17.07.2006 |

Voisitko sinä lähteä reiluksi viikoksi etelään lomamatkalle ja jättää pienen lapsen isän kanssa kotiin? Mulla yks kaveri kerto lähtevänsä syksyllä lomalle, kun on kesäloman joutunu hoitamaan lastaan (3v) ja on niin väsynyt!!!! VOI V! Mä en ymmärrä lainkaan, miksi haluaa itselleen perheen, jos tarvii välillä mennä yksin lomalle, että jaksaa jotenkuten hoitaa yhtä (tervettä) lastaan! Ei ymmärrä ei. Lomassa sinänsä ei ole mitään pahaa, mut toi ei mee mun kaaliin...

Ja isukki on semmonen lammas, ettei ikimaailmassa voisi ehdottaa vaimolleen vastaavaa.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset olivat päivät mummolla hoidossa ja yöt isin kanssa. ja hyvin meni.

Vierailija
42/50 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

erossa kolmea päivää kauempaa (vaikka minä olen muuten aina hoitanut häntä enemmän kuin isänsä). Minä olen sitä mieltä, että pieni oma loma tekee todella hyvää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun esikoinen oli kaksi vuotias ja juniori puoli vuotias. Oli neljän päivän reissu. Mies suorastaan pakotti sinne, koska äitiyslomalta hälytetylle matka oli varsin tuottoisa. Tuplapalkka ja päivärahat, ruuat maksettiin, samoin hotelli.

Seuraavan reissu taisi olla viisi päivää ja juniori oli silloin noin vuoden.

Työreissut ei tosin ole lomaa, mutta vaihtelua kuitenkin. :)

Vierailija
44/50 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta esim. pitkäksi viikonlopuksi voisin lähteä jos vauva ei olisi vielä imetyksellä. Onpa ihana ajatus :)

Vierailija
45/50 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittää " irtiotoksi" vaikka risteily Tukholmaan tai muu lyhyempi loma kavereiden kanssa.

Vierailija
46/50 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidin löhölomasta (lapsettoman) ystävän kanssa auringossa, niin NO THANKS! En hyväksy moista

Vierailija
47/50 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää jaksako pliis enää näitä aiheita, joooookooooo??????

Vierailija
48/50 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

työmatkalla. Äiti on kuitenkin poissa kotoa.

Vierailija
49/50 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa ja hyvin tuntui menevän. ja itse olin onnessani kun en tosiaan jaksa niitä sukulaisia niin kaikki sujui parhain päin. jos oisin fiksu ollu niin olisin siksi viikoksi lähteny kaverin kans reissuun tai jotain. en siis näe mitään ihmeellistä tossa.

Vierailija
50/50 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on siellä paljon hauskempaa, kun ei äiti ja isä ole aina paikalla ja isovanhemmat tykkäävät saadessaan olla lapsenlapsen kanssa välillä ilman meitä. Lapsikin nauttii täysin siemauksin! Mummula ei ole meillä " vieras paikka" , vaan paikka, johon lähdetään aina innolla. Toiselle mummulle en välttämättä jättäisi viikoksi, koska lapsi ei siellä ole ihan niin paljoa ollut.

Joten ap:n kysymykseen: lähtisin ja lähtisin vielä miehenikin kanssa! Tyttömme nyt 2,5 vuotta.